LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reserveringskosten ticketservice

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Febe

Reserveringskosten ticketservice

Ongelezen bericht door Febe »

Ik heb via ticketservice kaartjes besteld voor in optrede in 013 voor The-Lau. Reserveringskosten 3,40 per kaartje.

Vervolgens wordt het opterden verplaatst naar een andere datum (twee dagen voor het geplande optreden). Op de nieuwe datum kan ik niet dus ga ik de kaartjes weer inleveren.

En wat blijkt: reserveringskosten krijg je niet terug (staat in de kleine letterjes). Ik voel me bestolen van 2* 3,40= 6,80. Slechte service hoor....

as

Re: Reserveringskosten ticketservice

Ongelezen bericht door as »

Bij mijn ticket aanvraag zomerfestival rotterdam studio100 2 tickets waarvan 1 rolstoelplaats werd mij verteld dat de kosten 50 euro waren . Na ontvangst van de tickets waarop vermeld staat 15 euro per plaats heb ik gebeld naar 0900-9203 0,45 euro cent per minuut daar er nergens een email adres is te vinden. Dit gesprek duurde 9 minuten en het bedrag zou terug gestrort worden.
Nog steeds niets ontvangen vanavond weer gebeld 12 minuten en nu kon er niets nagekeken worden .
Dit alles gaat wel erg veel geld kosten dus naar het er nu uit ziet is het pech geld weg bij Nationale Theater Kassa in Maasland :(

Jill

Re: Reserveringskosten ticketservice

Ongelezen bericht door Jill »

vraag me trouwens af waarom ik bij ieder concert weer een andere prijs betaal voor de servicekosten...en voor welke service ik precies betaal??
Het uitprinten van een kaartje???

feronia

Re: Reserveringskosten ticketservice

Ongelezen bericht door feronia »

Vind trouwens reserveringskosten zowiezo raar. Ik hoef niet perse te weten hoe de prijs van een kaartje is samengesteld. Laten ze gewoon de totaalprijs van een kaartje noemen, dan kan jezelf bepalen of je dat acceptabel vindt. Als je nu 10 kaartjes koopt, moet je het tenslotte toch 10 x betalen en niet gewoon een keer voor het reserveren.
Grt
feronia

Gesloten