LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rang1tickets

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
william.22
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2012 14:25

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door william.22 »

als je tickets aanschaft bij niet officiele sites dan vraag je er gewoon om.. tip: free record shop of andere officiele sites of winkels natuurlijk.

marijntje
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 nov 2012 15:23

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door marijntje »

tickets,...enz , allemaal business , natuurlijk met een winstoogmerk

MariaSophia
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2012 20:25

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door MariaSophia »

Ik krijg het spaans benauwd als ik al die berichten lees over Rangtickets. Heb n.l. 252,- euro betaald voor twee kaarten voor Andre Rieu en zag op de kaarten dat deze 72.50 per stuk waren dus totaal 145,- euro.
Ik heb dan veel te veel betaald terwijl ik er zolang voor heb moeten sparen. Ook heb ik de kaarten via internet ontvangen en moest ze zelf uitprinten. De kaarten zijn voor de vierde rang terwijl ik aangegeven heb dat ik samen met een slechtziende ben en ik ben nog nooit in het ZiggoDome geweest. Nu maar hopen dat het echte kaarten zijn en mijn zoon iets ziet van de voorstelling, want het is een verrassing voor hem. Door al die negatieve berichten ben ik pas gerustgesteld als wij op onze plaatsen zitten in het ZiggoDome a.s. vrijdag.

Monique H
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 apr 2010 09:23

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door Monique H »

Natuurlijk ga ik voor je hopen dat het allemaal toch goed komt. Dat jullie zullen genieten van André Rieu. Balen dat je er zo lang voor gespaard hebt en dan zoveel geld over de balk is verdwenen. Maar het kan je allemaal gebeuren toch als je er niet zo in thuis bent allemaal. Zeker in deze tijd is het vreselijk als je zoveel kwijt bent voor niets. Het is altijd vervelend natuurlijk want het is zonde van het geld. Maar als je nu in deze crisistijd iets graag wilt moet je er veel vaker echt voor sparen.

Ik heb het natuurlijk gehad met de kaartjes voor Cirque du Soleil. We gaan nu weer in december maar ik heb nu via de site van Cirque du Soleil geboekt. Je leert er wel van. Eerst naar de officiële site gaan van hetgeen je wilt gaan ondernemen en via die site tickets kopen. Nu zoek ik ook naar ervaringen met van alles en nog wat voor ik iets doe via internet. Je kunt bijvoorbeeld ook via een theater telefonisch bestellen en dan geld overmaken als je iets wilt bijwonen.

Ik begrijp je onzekerheid en je angst of alles in orde zal komen vrijdag. Ik denk wel dat dit je never nooit meer op deze manier zal overkomen! Sterkte voor de toekomst.

Monique

jessmiddel
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:05

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door jessmiddel »

Hey,
Ik heb tickets gekocht via rang1ticket nu heb ik inplaats van 2de rangs, 3de rangs tickets via de mail binnen gekregen. Ik heb al geprobeerd te bellen en zeker al 8 muiltjes gestuurd.
Weet iemand wat ik er nog meer aan kan doen?
Ow ja er staat ook nog eens een andere naam op de ticket wat nu?

empri
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2012 09:36

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door empri »

Ik had twee kaarten gekocht voor een leuk avondje lachen. Nou gelachen hebben we zeker zeg. Wij stonden bij Ziggo dome op 16 december bleek ons reserveringsnummer niet te kloppen, stond gewoon een ander naam bij gezocht op achternaam en e-mail maar nee geen kaarten voor ons! En het leukste van alles was dat ik er gewoon 70 euro per kaart en 14 euro reserveringskosten voor had betaald terwijl de echte kaarten 25 euro kosten. Dan komt er ook nog bij dat we al 12 euro parkeergeld hadden betaald. Gewoon 166 euro zo door je neus geboord. Dus gewoon voor wat een oplichters,boeven. Weg geld weg leuke avond uit!!! Bedankt Rang1

Ik had via goolge gezocht naar Najib Amhali en de bovenste aangeklikt en er stond alles van ziggo dome erop dus ik dacht dat het wel de juiste site zou zijn. niet wetende dat je zo bedrogen wordt door hufters.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik had via goolge gezocht naar Najib Amhali en de bovenste aangeklikt en er stond alles van ziggo dome erop dus ik dacht dat het wel de juiste site zou zijn. niet wetende dat je zo bedrogen wordt door hufters.
Ja daar is al honderd maal voor gewaarschuwd,je had beter ook Rang1tickets op google kunnen intikken,
had je 28000 hits gehad.
Zolang mensen dit blijven doen blijven ook dit soort tickets bedrijfjes bestaan,ondanks de vele topics en uitzendingen daarover.


gr Henk

onaatje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2012 21:20

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door onaatje »

Helaas hebben wij ook op rang1tickets kaartjes gekocht voor Soldaat van Oranje op 08 juni.We dachten 1e rang te zitten, maar zaten 3e rang. Aangekomen in het theater waren er nog meer mensen die opgelicht waren. Ik vind het ronduit schandalig dat er mensen zijn die grof geld willen verdienen over de rug van andere mensen heen die hard moeten werken voor hun geld.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door dhc »

goeie bril kopen ipv kaartjes bij een notoire doorverkopert....

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door henk51 »

4. Legale verkooppunten

Boek ALLEEN kaarten via deze website of http://www.seetickets.nl of http://www.bookx.nl. Helaas hebben wij moeten constateren dat organisaties illegaal kaarten aanbieden tegen te hoge tarieven. Wij adviseren kopers deze kaarten retour te zenden aan het desbetreffende bedrijf en hun geld terug te eisen. Hier kunt u meer lezen over bedrijven die illegaal kaarten aanbieden.
Staat toch duidelijk op de site van Soldaat van Oranje waar je de kaarten kan kopen en ook waar niet

De volgende sites zijn geen primair voorverkooppunt, koop daar in ieder geval geen kaarten.

Het gaat o.a. om protickets.nl, budgetticket.nl, onlineticketshop.nl, worldticketshop.nl, tickettribune.nl, ticketstudio.nl, dinotickets.nl, tickets4u.nl, tickets123.nl, QQtickets.nl, ticketunlimited.nl, ticketforsale.nl, tickets2buy.nl, ticketshier.nl, pepetickets.nl, getmein.nl, 4alltickets.nl, tickets4events.nl, easytickets.eu, gogotickets.nl, rang1tickets.nl, deticketservice.nl, aatickets.nl, seatwave.nl, getmein.nl, viagogo.nl, 24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, eventem.nl, euroteam.net, ltaticketservice.nl, stadiontickets.nl, besteltickets.com, concertkaartjesonline.nl, ticketsmarkt.nl, ticketparadijs.nl, ticketnet.biz, ticketdirect.nl, ticketstop.nl, ticketsnederland.nl, protickets.nl, giggotickets.nl, ticketloket, 4alltickets.nl, ticketstudio.nl , sterrentickets.nl, ticketshoponline.nl Let op; deze lijst verandert voortdurend.

gr Henk

Roger Waters
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2013 12:29

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door Roger Waters »

Ik wil graag een reactie plaatsen omtrent de werk wijze van Rang1tickets. Ik heb 2 x kaarten gekocht voor het concert van Roger Waters, kosten E 212,- een hoop geld onlangs krijg ik 2 x tickets via de mail toegestuurd en wat scherts mijn verbazing de tickets kosten slechts E 39,- + E 3,50 administratie kosten bij elkaar E 86,- en dan E 212,- rekenen is echt onbeschoft. Nergens via de website heeft gestaan dat de kaarten E 39,- hebben gekost sterker nog de kaarten zouden dik in de E 90,- kosten dan kan ik E 212,- begrijpen. Ik heb inmiddels een klacht neer gelegd bij de consumwijzer maar deze vertelde mij al dat zij legaal kaarten verkopen. zij zijn gewoon een opkoper van kaarten en verkopen deze door voor smerige woekerprijzen internet oplichting er zijn veel mensen opgelicht op deze vieze manier van verkoop dat moet gewoon stoppen. Het zijn gewoon smerige geldwolven geen andere woorden voor. Ik hoop dat dit nog een onder de aandacht komt bij Rader of andere consumenten programma's.
Een ieder die dit leest bedenk je goed voor een kaartje via internet koopt de geldwolven liggen op de loer om je geld in te pikken.
Wat mij betreft hoor je dit schorem uit te bannen maar hoe!

Groet,

Roger Waters.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Roger Waters schreef:Ik heb 2 x kaarten gekocht voor het concert van Roger Waters.
Jij koopt kaarten voor je eigen concert? :shock:

Er is al meerdere malen door diverse programma's aandacht hieraan besteed. Dat heeft dus weinig nut gezien jouw reactie.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door henk51 »

Wat mij betreft hoor je dit schorem uit te bannen maar hoe
A.
Door kaarten te kopen bij het officiele verkooppunt. Dat zijn niet de site's die bij google boven aan staan
dat is al jaren bekend

Zolang er nog mensen zijn als u blijven de doorverkoopsite's bestaan.

B:
Door bovenstaande zoekfunctie eens te raadplegen voor het overgaan van aankoop tickets.

Al honderden keren plaatsten er al mensen een reactie tig uitzendingen over geweest houdt een keer op.
Onze list en bedrog regering/2e kamer is er al jaren van plan een wet te maken waar het een en ander geregeld zou gaan worden maar ja men is druk druk druk met gaten te dichten,en mensen nog meer geld uit hun zakken te kloppen.

gr Henk

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Hoe dan ook,het geld is roger waters meer als waard!!!
twee jr terug geweest naar the wall.....top,kaarten net zo duur alleen zit plaatsen en eerste rang,
En via officiele verkoop....

Wat men hierboven zegt 1000% gelijk!! Je moet toch echt ,geen krant,journaal,apps of weet ik wat lezen om te weten dat via via je een kaartje koopt dat flink over de kop gaat..

Al met al,ja sorry geen medelijden,

Maar hey roger,roger was super :lol: ,!!

kawa van nuenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2013 16:11

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door kawa van nuenen »

Ik heb bij Rang1tickets kaartjes ontvangen van Leonard Cohen. heb hen gebeld omdat er een andere naam op de tickets staat. Zij legde mij uit dat ze een soort marktplaats zijn voor tickets en dat zij de toegang tot het concert garanderen. Ik was gerustgesteld maar heb hen gevraagd waarom ik helemaal achteraan zit. Vervolgens zeiden zij dat ik rang 3 besteld had en dat ik als ik beter wilde zitten ik rang 1 had moeten bestellen. Logisch natuurlijk, ik voelde me heel dom. Heb ik gevraagd of ik alsnog die rang 1 kaarten kon kopen. Dit mocht! Ik moest 2 tientjes bijbetalen, de oude tickets terugsturen en toen zat ik ineens vooraan. Terwijl het concert al lang en breed was uitverkocht. Ik moet zeggen: ik ben erg blij met deze service. De dame aan de telefoon was erg behulpzaam en ik zat helemaal vooraan bij het concert. Het was super en ik heb veel gehad aan de diensten van rang1tickets. Ik dacht ik plaats ook eens iets positiefs hier want alleen maar klagen is ook niet nodig als je wel tevreden bent

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door henk51 »

Concert was denk ik die op 20 september in Ziggo Dome, ik neem aan dat u wel veel meer betaald heeft dan 120 euro per kaartje?
De meeste klachten gaan over de woekerprijzen van de kaartjes bij dit soort malfide site's.
3e Rangs kaartjes waren 80 euro 2e rang 90 euro via officiele verkooppunt.
Ben benieuwd wat voor geld ze u afgetroggeld hebben.
En mede het feit dat u via een niet het officiele verkoop punt kaarten heeft besteld blijven dit soort oplichters nog langer bestaan en ook de klachten.

gr Henk

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Roger Waters schreef:Ik wil graag een reactie plaatsen omtrent de werk wijze van Rang1tickets. Ik heb 2 x kaarten gekocht voor het concert van Roger Waters, kosten E 212,- een hoop geld onlangs krijg ik 2 x tickets via de mail toegestuurd en wat scherts mijn verbazing de tickets kosten slechts E 39,- + E 3,50 administratie kosten bij elkaar E 86,- en dan E 212,- rekenen is echt onbeschoft. Nergens via de website heeft gestaan dat de kaarten E 39,- hebben gekost sterker nog de kaarten zouden dik in de E 90,- kosten dan kan ik E 212,- begrijpen. Ik heb inmiddels een klacht neer gelegd bij de consumwijzer maar deze vertelde mij al dat zij legaal kaarten verkopen. zij zijn gewoon een opkoper van kaarten en verkopen deze door voor smerige woekerprijzen internet oplichting er zijn veel mensen opgelicht op deze vieze manier van verkoop dat moet gewoon stoppen. Het zijn gewoon smerige geldwolven geen andere woorden voor. Ik hoop dat dit nog een onder de aandacht komt bij Rader of andere consumenten programma's.
Een ieder die dit leest bedenk je goed voor een kaartje via internet koopt de geldwolven liggen op de loer om je geld in te pikken.
Wat mij betreft hoor je dit schorem uit te bannen maar hoe!

Groet,

Roger Waters.
Dit geval is wel echt humor. Veel te dure kaartjes kopen voor een concert waarvoor je bij de officieele kaartverkoper nog gewoon tickets kon kopen. En dat terwijl het zo makkelijk is om te voorkomen.

leonsa
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2013 13:54

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door leonsa »

Wel gisteren maar eens bij Byonce geprobeerd.

binnen 10 minuten 2 x ziggo uitverkocht. en nu kun je ze kopen voor 250 euro.
livenation geeft de schuld aan ticketmaster en ticketmaster is niet thuis.


het kan gewoon niet anders dat dat er wordt gerotsooit. het is een wirwar van bv tjes.
ik geloof er niks meer van dat ze het tegen willen houden de zwarthandel.

mail adressen lopen via Spanje.

vlg mij is het gewoon een grote mafia troep

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Beyonce is gewoon populair. Dan is het niet zo gek dat er in korte tijd 34000 tickets worden verkocht. Dat heeft helemaal niets met maffiapraktijken te maken. De enige "schuld" die je bij Livenation neer zou kunnen leggen is dat ze maar 2 concerten hebben gepland terwijl de vraag groter is. Maar goed, ook voor iemand als Beyonce is 1 show per dag het maximum en ook voor haar zitten er maar 365 dagen in een jaar.

wiefeddema
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2006 16:01

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door wiefeddema »

Legale oplichting door Rang1tickets.
Vergelijk de tickets van Soldaat van Oranje van Rang1tickets met die van Seetickets en je zal zien dat Seetickets behoorlijk goedkoper is.
Mijn advies: koop geen kaartjes bij rang1tickets

Gesloten