LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rang1tickets

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
marente
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2015 17:23

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door marente »

Rang1tickets,
Hoe is het mogelijk dat ik hierin getuind ben! Ik bestelde tickets voor de voorstelling van Andre Manuel op vrijdag 31 oktober. Betaalde via internet en had niet het idee dat dit via een omweg is gegaan.
De 2 tickets kostten toen €112 terwijl ze via de normale weg €37 zouden kosten, bleek later.
Is hier niets tegen te doen? Hoe kunnen de praktijken van rang1tickets gestopt worden?
Laatst gewijzigd door Radar op 28 okt 2015 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

johanvanepscheuten
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2016 09:20

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door johanvanepscheuten »

Ik heb in zonder te checken kaartjes besteld voor Marco Borsato. Ik las ergens dat je er via Rang1tickets gewoon meer voor betaald, hier had ik vrede mee want wil gewoon graag gaan. Maar lees nu al hier en daar dat mensen aan de poort niet binnen gelaten worden omdat de tickets wellicht aan meerdere mensen verkocht zijn en dus niet meer geldig zijn.

Ik heb de kaartjes echter gewoon binnen gekregen, en vraag me nu af of ik toch zou gaan. Iemand hier ervaring mee?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: rang1tickets

Ongelezen bericht door GJvdZ »

breien schreef:Opmerkelijk. Uit verveling zat ik wat rond te kijken op internet. Bij ticketmaster begint de voorverkoop van concertkaarten voor het Coldplay-concert in Brussel op 7 oktober. Nu al zijn bij Rang1tickets een doorverkoopsite tickets te koop voor dat concert. Er klopt iets niet.
Ook in Duitsland treedt Coldplay volgend jaar op en bij die concerten is de voorverkoop vandaag al begonnen. De voorverkoop begon om 10.00 uur en nu nog kan men kaarten voor die concerten kopen. Ik dacht dat Coldplay zo razend populair was en dat de concerten al binnen tien minuten uitverkocht zouden zijn bij Ticketmaster. Blijkbaar hebben echte fans van Coldplay heus wel een redelijke kans om via het officiële kanaal kaarten te kopen.
Mogelijk maakt Rang1tickets dit keer een inschattingsfout door de populariteit van Coldplay te overschatten. Wat betreft Rang1tickets is dat te hopen, omdat zij dan eens verlies op een concert maken.
Dat laatste hebben we met z'n allen in de hand natuurlijk: koop 1 week geen tickets bij dat soort bedrijven en ze zijn failliet.

Gesloten