LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nationale Kunst&Cultuur Cadeaukaart verlopen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jornvuduvu
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2017 14:16

Nationale Kunst&Cultuur Cadeaukaart verlopen

Ongelezen bericht door jornvuduvu »

Vorig jaar van mijn werkgever een nationale kunst&cultuur cadeaukaart. Ik wil hem vorige week verzilveren, maar bleek al verlopen (kaart was maar een jaar geldig). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Nationale Kunst&Cultuur Cadeaukaart verlopen

Ongelezen bericht door Brahms »

jornvuduvu schreef:Vorig jaar van mijn werkgever een nationale kunst&cultuur cadeaukaart. Ik wil hem vorige week verzilveren, maar bleek al verlopen (kaart was maar een jaar geldig). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Geen ervaring mee, maken kadobonnen altijd zsm. op, en in ieder geval voor einde geldigheid.
Maar wat wil,je met deze ervaring, verlopen is verlopen (en ik mag het niet schrijven, dat vinden vele uitgevers van kadokaarten een leuke bijkomstigheid). Je moest eens weten hoeveel kaarten nooit verzilverd worden......

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Nationale Kunst&Cultuur Cadeaukaart verlopen

Ongelezen bericht door GJS »

Wat stond er op de kaart zelf aangegeven?
Zie hier de regels omtrent cadeaukaarten: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... -tegoedbon en een wat uitgebreidere versie https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... deaubonnen

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Nationale Kunst&Cultuur Cadeaukaart verlopen

Ongelezen bericht door mahadma »

U kunt altijd op de www site van de kaartverstrekker controleren hoelang de kaarten geldig zijn en op nummer kijken tot wanneer.
"Maar" een jaar, als u een biljet van 10 euro had gekregen ipv een cadeau kaart was die 10 euro allang uitgegeven. Overigens kadokaarten zijn vrijwel allemaal één jaar geldig.

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nationale Kunst&Cultuur Cadeaukaart verlopen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik had in dit topic al een quote van de site van deze bon geplaatst, maar die is verdwenen. Vaag. Hoe dan ook: de informatie is gewoon zo beschikbaar.

Gesloten