LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mojo rekent verschillende prijzen voor vergelijkbare stoelen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
karinstorm
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2017 13:55

Mojo rekent verschillende prijzen voor vergelijkbare stoelen

Ongelezen bericht door karinstorm »

Arena U2 concert 29 juli jl.
"Na 4 tickets gekocht te hebben a 114 euro per ticket, kocht ik binnen 5 minuten een 5e ticket.
Deze werd in een ander vak geplaceerd a 38,50 euro. Vanwege het grote prijsverschil nam deze 5e persoon een verwachte mindere plek op de koop toe, naast het feit dat we niet met zijn vijven bij elkaar zouden zitten, we waren allang blij dat we met zijn allen het concert konden bijwonen. Aangekomen in de Arena schetst onze verbazing dat er geen verschil in uitzicht is! Graag verneem ik de reden voor dit enorme prijsverschil."

Bovenstaande vraag stelde ik aan Mojo. Ondanks een aantal herinneringen, geeft men daar niet thuis. Ofwel hun Serviceafdeling werkt ondermaats of hebben ze misschien echt wat te verbergen qua ticketprijzen?

Vanaf beide zitplaatsen hebben we foto's gemaakt. Toen ik dit via Twitter aan de mensen van LiveCrowd.nl voorlegde, kon men zelf niet zien welke plek de duurste was. Zie bijlage.

Wie heeft er vergelijkbare ervaringen met concerten in de Arena?
Bijlagen
Capture.JPG
(139.45 KiB) 1386 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Mojo rekent verschillende prijzen voor vergelijkbare stoelen

Ongelezen bericht door sjohie »

Was het niet gewoon een enkele stoel die ze nog kwijt moesten? Setjes van 2 of meer bij elkaar zijn meestal het snelste weg, aangezien de meeste mensen in een groep, die zoals jij ook al zegt, het liefste bij elkaar zitten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Mojo rekent verschillende prijzen voor vergelijkbare stoelen

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt toch zelf kiezen welk vak je zou willen, met de daarbij horende prijs? Waarom had je voor die eerste kaarten zo'n dure keus gemaakt?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Mojo rekent verschillende prijzen voor vergelijkbare stoelen

Ongelezen bericht door renewouters »

Als die foto's vanaf de betreffende stoelen gemaakt is snap ik het onderwerp niet. Ik dacht even dat het om stoelen naast elkaar in hetzelfde vak ging, maar dit is iets totaal anders.

Gesloten