LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KIP-caravan

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
karin m3

KIP-caravan

Ongelezen bericht door karin m3 »

Wij hebben problemen met onze KIP-caravan. Er zijn sporen van vocht of roet in de bedbank, die het aanzien ervan erg lelijk maken. Zijn er meer mensen met dit probleem. Wilt u dan graag mailen naar
Karin [email protected]

aghoogendijk

Re: KIP-caravan

Ongelezen bericht door aghoogendijk »

is waarschijnlijk condens door nvoldoende ventileren swinters moeten bij niet gebruiken de kussens eruit en tegen de achterkand op de wand,ventilatieschotjes maken met gaatjes baord.Verder boekje kopennover het hoe en wat voor caravon is pea-nuts vergleken bij caravanprijs
arie

vero

Re: KIP-caravan

Ongelezen bericht door vero »

Is dit nu al opgelost?? Vochtvreters, goed luchten...alles al geprobeerd??

Paulyn

Re: KIP-caravan

Ongelezen bericht door Paulyn »

Ik heb ook een caravan en als deze in stalling gaan laat ik de ramen op een kier openstaan dan kan de caravan lekker luchten.
De stalling waar mijn caravan staat is wel absoluut droog!
Ik heb wel eens gehoord dat bij mensen het zo heet was geworden dat de gordijnrails waren gesmolten in de stalling.
Het is allemaal niet zalig makend.

Tegenwordig zijn er ook vochtvreters te koop die je op een emmer kan zetten. Dan ben je niet afhankelijk van het veel te kleine waterbakje van het ding zelf.

Kijk ook een op andere fora voor tips over caravan gebruik.

Suc6 en veel plezier met je caravan :D

Gast

Re: KIP-caravan

Ongelezen bericht door Gast »

Kip met water??? Is een veelvoorkomende klacht. Bij de AH schijnen ze ook kip te verkopen die met water is ingespoten. Schandalig. En maar betalen voor weinig kip en veel water.?>!

Gesloten