LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] karten

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
ladystufff
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2006 07:49

karten

Ongelezen bericht door ladystufff »

ik heb in de DUTCH gereden, indoor karten.
Dus rijden kan ik wel.
ik ben van het weekend wezen karten, we wilden eerst naar Delft, toen we daar aankwamen was het 19:30, er werd gevraagd heb je besproken,
nou nee zeiden we, normaal hoeft dat niet, hij zei dat we dan maar 2,5 uur moesten wachte, we zijn lachend weer weggelopen, als deze mensen een slechte naam willen moeten ze vooral mensen in een overall wegsturen, deze mensen komen op elke kartbaan in Nederland en dan gaat het nieuws snel, de kartbaan krijgt dan alleen maar negatieve uitspraken, we gingen toen door naar Zoetermeer, ik vind die baan helemaal niks, maar we wilden karten, deze baan is heel smal en inhalen lukt niet altijd, we moesten ook hier 1,5 uur wachten, we reden met 14 mensen op de baan te veel dus voor zo,n baan

ik kreeg een gele vlag naar me kart gesmeten, als deze op me helm van 3oo euro was gekomen was hij nog niet jarig, ik kreeg ook nog rood omdat ik mijn gordel niet vast had, weet wel als ik een ongelijk krijg en gaat rollen ( die kans is zo nehiel indoor) dat ik er liever uitval dan inblijf zitten door die gordel en nog meer schrammen heb, ik kan hem dan aanklagen, want ik teken voor mijn veilig heid, dus als ik zonder gordel rijd is dat mijn probleem, als je buiten rijd is een gordel verboden, want als je een klapper maakt worde die gordel alleen maar erger

Toolboy

Re: karten

Ongelezen bericht door Toolboy »

Onnodig om dit hier te posten.
U geeft zelf al aan dat u zich niet aan de huisregels wenste te houden.
Wat voor een antwoord denkt u te krijgen??

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: karten

Ongelezen bericht door NAK »

ladystufff
Jij bent een pretentieuze tante die het allemaal wel weet. Zeker als het over karten gaat.

Maar van computergebruik en het schrijven op een forum heb je totaal geen kaas gegeten.
Want een topic starten, daar een antwoord op krijgen en vervolgens jouw weerwoord als nieuwe topic neerzetten, geeft al een beetje aan hoe het met je IQ getseld is.
Maar dat zal wel komen door het veelvuldig dragen van die helm.
Dan kan er weinig zuurstof bij je hersenen.
Geen wonder dat je dan bang bent dat die helm (van 300 euro) beschadigt raakt door een vlag..............

Hé lady, voor sukkelaars zo als jij is er een mooi spreekwoord:
"Hoogmoed komt voor de val".
En bij personen zo als jij hoop ik altijd maar dat ze dan ook echt goed hard op de bek gaan.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: karten

Ongelezen bericht door eeliane »

Wat een aso's heb je toch, jij rijdt zonder gordel en dat is dan jouw probleem???!!
Mocht je nou de volgende keer op je bek gaan, er uit vliegen en in een rolstoel terecht komen, dan betekent dat dat WIJ als maatschappij jou de rest van je leven moeten gaan onderhouden, je medische kosten moeten gaan betalen en de kartbaan is ook nog eens de klos want verzekering betaalt niet uit want klant had geen gordel om. Dus jouw probleem is dan ons probleem of wou je zeggen van niet!!!
Over egoisme en regels gesproken!
En ohja wie zit er op jullie te wachten??? Als klant stellen jullie sowieso niets voor.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: karten

Ongelezen bericht door NAK »

BRAVO........BRAVO.....
GOED GESPROKEN eeliane

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: karten

Ongelezen bericht door Remster »

Ook heel-erg-dom om niet te reserveren natuurlijk.
Zo'n ongelofelijk professionele karter als jou zou toch moeten weten dat het soms ook druk kan zijn op een kartbaan.
En het is natuurlijk nogal wiedes dat ze mensen die zich niet aan de regels wensen te houden liever zien gaan dan komen.

Bastièn
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:40

Re: karten

Ongelezen bericht door Bastièn »

ik ben 25-10-06 gaan karten in Driebergen op een buitenbaan.
Het was een mooie baan dus ik kocht een kaartje en werd meteen geholpen.Een man die daar werkte zei tegen mij dat ik een helm mocht pakken dus ik pakte de helm maar toen bleek dat je geen bescherm kleding kreeg ik kreeg alleen een helm.Toen stapte ik in een kart die die meneer aanwees toen kon ik gaan rijden.maar in het eerste rondje gaf ik gas maar toen wou ik remmen alleen ik kreeg de rem niet in gedrukt want het gas en de rem klemde tegen elkaar aan.Toen probeerde ik het gas terug te trekken met mijn voet alleen dat lukte niet dus ik ging recht door een grasveld van de kartbaan en probeerde een bocht te maken dat ik dan niet tegen een heuvel aan botste dat lukte maar de kart ging zo snel ik wist niet wat ik moest doen want heel het gaspedaal was ingedrukt ik reed op een scherpe bocht af en toen probeerde ik hem steel te laten staan dus reed ik op een stuk gras af waardoor ik in de slip raakte. toen stond ik eindelijk steel dankzij dat gras.Die meneer kwam naar mij toe en vroeg wat er gebeurd was:ik zei dat de twee schroefjes van het gaspedaal en de rem elkaar haakte.Toen zei de man oke rij maar door dus toen reed ik weer maar het laatste rondje brak een rubber stangetje van mijn stuur af ik kon met een harde snelheid niet meer sturen ik slipte in het gras en stond gelukkig steel.Die man kwam weer en hij zach al meteen dat het stuur kapot was. Toen mocht ik terug naar de kant lopen.De man heeft later niet eens zijn excuses aangeboden. :x

Bastièn v/d Biggelaar.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: karten

Ongelezen bericht door Remster »

wat voor karts waren dat dan? normaal zit het gas bij je rechtervoet en de rem bij je linkervoet, en kunnen ze elkaar niet raken.

Bastièn
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:40

Re: karten

Ongelezen bericht door Bastièn »

Dat dacht ik ook toen ik in die kart ging zitten
maar toen zag ik dat er onder een houten plaat lach
dus dat waren gewoon hele oude karts.

Bastièn v/d Biggelaar.
12jaar.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: karten

Ongelezen bericht door Remster »

apart..

Bastièn
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:40

Re: karten

Ongelezen bericht door Bastièn »

ja nog al.

Gesloten