LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het blad Flashback word al maanden niet meer bezorgd!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
hethof
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 apr 2004 10:41

Het blad Flashback word al maanden niet meer bezorgd!

Ongelezen bericht door hethof »

Het blad Flashback wordt al een aantal maanden niet meer bezorgd. Het laatste nummer verscheen in december en al weken staat op hun website, dat er wat technische problemen zijn. De telefoon wordt óf niet opgenomen óf je krijgt een antwoordapparaat met de melding dat je kan inspreken na de piep. Er komt een pieptoon, die één minuut duurt en dan wordt de verbinding verbroken. Faxen en emails worden niet beantwoord. DIT, TERWIJL WEL ABONNEMENTSGELD IS BETAALD!!!
Als men te goeder trouw is dient men de abonnees in te lichten; schriftelijk en niet via een website, want niet iedereen heeft internet en degenen, die het wel hebben, kijken niet dagelijks naar de website van Flashback. Dit begint een beetje te stinken! :evil:

Gast

Re: Het blad Flashback word al maanden niet meer bezorgd!

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik naar de naam van dit tijdschrift kijkt, lijkt het mij alsof doelgroep is: mensen die wel eens bedonderd zijn....dit gebeurt nu dus weer....en vandaar.....FLASHBACK

hethof
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 apr 2004 10:41

Re: Het blad Flashback word al maanden niet meer bezorgd!

Ongelezen bericht door hethof »

Ja, maar als de uitgever van dit blad een bekende Nederlander is (Eddy Becker), dan zou ik me toch niet snel met dit soort praktijken bezig houden.

hethof
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 apr 2004 10:41

Re: Het blad Flashback word al maanden niet meer bezorgd!

Ongelezen bericht door hethof »

Op 27 april is er dan een nummer verschenen met een excuusbrief en vanaf die datum zou alles weer goed gaan. No way dus. Wederom worden emails niet beantwoord, je kunt niet inspreken op de telefoonbeantwoorder, de fax wordt niet beantwoord. Dat gaat lichtlijk ruiken naar oplichting. Weet iemand of er voor dit soort bladen een overkoepelende organisatie bestaat?

Ha Ha

Re: Het blad Flashback word al maanden niet meer bezorgd!

Ongelezen bericht door Ha Ha »


Geplaatst op 20 Apr 2004 13:00 door hethof
Ja, maar als de uitgever van dit blad een bekende Nederlander is (Eddy Becker), dan zou ik me toch niet snel met dit soort praktijken bezig houden.
Naar boven
Een bekende nederlander . :?:
Ja dat was hij tot ze hem niet meer nodig hadden,. :lol:

Gesloten