LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
truus.meijer-van-den-berg
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2017 10:41
Contacteer:

Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door truus.meijer-van-den-berg »

Na bijna een jaar gewacht te hebben of er uiteindelijk toch nog een acceptatiepunt in mijn woonplaats was voor dit " cadeautje" waarvoor de gever 37€ heeft betaald wilde ik reserveren bij brasserie tot zo in Amsterdam.
Wij moesten daar in de buurt zijn en dachten dat we de kaart nu maar moesten gebruiken voordat hij zou verlopen. Tot zo stond als acceptatiepunt op de site van de Hema- etentje voor 2. Toen ik belde om te reserveren bleek dat ze niet meer meededen! De Heme meerdere keren hierover gemaild en de enige oplossing die ze bieden is 10€ bijbetalen, dan is de bon weer een jaar geldig en ze doen hun uiterste best om ook een acceptatiepunt in mijn woonplaats erbij te krijgen. Ik woon overigens in een plaats met 80.000 inwoners dus geen klein provincieplaatsje. Met andere woorden- ik moet op reis om de bon te kunnen gebruiken en mag daarvoor 10€ bijbetalen.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door chrisd1 »

viewtopic.php?f=24&t=168487#p2339567 :
Hoe vaak moet het nog gezegd worden. Nooit vooruit betalen. Begin er niet aan al is het praatje nog zo mooi.

truus.meijer-van-den-berg
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2017 10:41
Contacteer:

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door truus.meijer-van-den-berg »

Zo is het- dit soort cadeautjes zijn alleen maar heel lastig voor de ontvanger!, Hema vaart er wel bij.

michieldejong
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 dec 2015 15:04

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door michieldejong »

Om te zeggen dat Brasserie Tot Zo niet meer meedoet is een beetje kort door de bocht. Tot Zo is een paar maanden geleden gesloten (ik meen dat ze failliet zijn maar dat weet ik niet zeker). Inmiddels zit www.yumler.nl in het pand.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door berndv »

chrisd1 schreef:viewtopic.php?f=24&t=168487#p2339567 :
Hoe vaak moet het nog gezegd worden. Nooit vooruit betalen. Begin er niet aan al is het praatje nog zo mooi.
ja, logisch, quoten uit een bericht over een iPhone via marktplaats :?

Maar dit is altijd het risico bij het geven van cadeaubonnen, voor sommige bonnen zijn de voorwaarden zo beperkend, dat het eigenlijk een waardeloos cadeau is. Soms zit er ook nog een beperking op voor het tijdstip, of de dag waarop het gebruikt mag worden. En dat terwijl ze op zich redelijk wat acceptatiepunten hebben als ik de lijst zo bekijk. Ik kan er bij mij in de buurt toch een aardig aantal vinden, en ik woon in een nog kleinere plaats in het oosten van het land.

truus.meijer-van-den-berg
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2017 10:41
Contacteer:

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door truus.meijer-van-den-berg »

Eind goed al goed! Ik kreeg vandaag een mail van de Hema met de mededeling dat geldigheid van de kaart bij hoge uitzondering KOSTELOOS met een jaar verlengd wordt. Nu maar heel snel toch in Amsterdam de bon verzilveren.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door chrisd1 »

berndv schreef:
chrisd1 schreef:viewtopic.php?f=24&t=168487#p2339567 :
Hoe vaak moet het nog gezegd worden. Nooit vooruit betalen. Begin er niet aan al is het praatje nog zo mooi.
ja, logisch, quoten uit een bericht over een iPhone via marktplaats :?
Waarom het vraagteken?? Ik vond/vind dit echt perfect geformuleerd door onze mede-forumgebruiker.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Etentje voor 2 ( bon van de hema)

Ongelezen bericht door berndv »

een : met een ? vormt als je die achter elkaar zet een zogenaamde smiley, zoals je ook in het bericht kunt zien, dit wordt :?.
en als je dan bij het quoten het ? dikgedrukt gaat maken, dan blijft daar geen smiley meer van over. Maar goed, quoten he :lol:

Gesloten