LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
HansuitBreda
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2016 20:38

Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast

Ongelezen bericht door HansuitBreda »

Afgelopen zaterdag (24 september) bestelde ik via Internet drie kaartjes voor het concert van Andre Rieu op 8 januari 2017 in Brussel. Een geschenk voor mijn 82 jarige schoonmoeder. Ik bestelde de kaarten via de officiële website van Andre Rieu. Het bestelproces verliep soepel, ik betaalde 285 euro aan een firma die zich Paylogic noemt. Ik hield dat voor iets als Ideal.
De volgende dag realiseerden we ons dat we uitgerekend 8 januari terugkomen van een vliegvakantie, een beetje dom om dan een concertbezoek te plannen. Ik denk nog dat het geen probleem zal zijn, de firma van onze onvolprezen Andre Rieu zal dat begrijpen. Nou nee dus, sterker: ik heb mijn kaartjes helemaal niet gekocht bij een firma van Andre Rieu. Ik heb het gekocht bij Paylogic en die geven je geld niet terug, dat recht zou ik niet hebben en een menselijke maat kennen ze daar al helemaal niet. Ik voel me echt besodemieterd door het uithangbord van Rieu te gebruiken om je een andere winkel binnen te lokken. Bovendien heb je een herroepingsrecht en een informatieplicht, maar dat willen ze bij PayLogic niet weten. Echt schandalig en iets dat ik helemaal nooit bij Andre Rieu had verwacht.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 sep 2016 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast

Ongelezen bericht door beusen »

Het bedrijf Paylogic verkoopt in opdracht van Rieu de kaarten.

Dat je zelf niet oplettend was, kan het bedrijf niets aan doen.

Hun voorwaarden zijn duidelijk.
https://customerservice.paylogic.com/hc ... -wijzigen-

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast

Ongelezen bericht door olaf79 »

Op tickets voor evenementen geldt het herroepingsrecht niet. Dit is zo vastgelegd in de wet. PayLogic staat dus in zijn recht. U geeft zelf al aan dat het een beetje dom was en daar betaalt u nu de prijs voor. Eventueel kunt u proberen de tickets via marktplaats door te verkopen.

mh73

Re: Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast

Ongelezen bericht door mh73 »

Ja maar toch: je weet toch ongeveer wel wanneer je je vakantie geboekt hebt? Dus als een datum voor zoiets als een concert daar in de buurt zit, dan check je dat toch even, vóórdat je de bestelling plaatst?

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic bijdragen door Moderator verwijderd. Bij herhaaldelijk off topic plaatsen zal de Moderator overgaan tot sluiting van het topic.

Gesloten