LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Elly van Rooijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2017 19:56

Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Ongelezen bericht door Elly van Rooijen »

Heb in mei 2016 bij mijn afscheid 2 restaurantcadeaubonnen, ter waarde van 100 euro per stuk, gekregen. Een héb ik er gebruikt. De tweede wilde ik in restaurant Parkheuvel besteden. Ik had gereserveerd via de site heerlijk". Toen ik de rekening vroeg bleek ik niet mijn bon niet te kunnen verzilveren omdat ik via een aanbieding had geboekt.
Héél vervelend.
Nu wilde ik afgelopen weekend de tweede restaurantcadeaubon gaan gebruiken, maar hij bleek verlopen!!
Ik vind het heel treurig dat een cadeaubon, waar nota bene veel geld voor is betaald, kan verlopen.
Héb het bedrijf aangeschreven die deze bonnen uitgeeft, maar die zeggen jammer, maar helaas.
Is daar nu niets aan te doen?

Lady1234
Berichten: 27222
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja hoor. Tijdiger gebruiken en eerst de voorwaarden lezen,.

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Ongelezen bericht door Moneyman »

Elly van Rooijen schreef:Heb in mei 2016 bij mijn afscheid 2 restaurantcadeaubonnen, ter waarde van 100 euro per stuk, gekregen. Een héb ik er gebruikt. De tweede wilde ik in restaurant Parkheuvel besteden. Ik had gereserveerd via de site heerlijk". Toen ik de rekening vroeg bleek ik niet mijn bon niet te kunnen verzilveren omdat ik via een aanbieding had geboekt.
Héél vervelend.
Nu wilde ik afgelopen weekend de tweede restaurantcadeaubon gaan gebruiken, maar hij bleek verlopen!!
Ik vind het heel treurig dat een cadeaubon, waar nota bene veel geld voor is betaald, kan verlopen.
Héb het bedrijf aangeschreven die deze bonnen uitgeeft, maar die zeggen jammer, maar helaas.
Is daar nu niets aan te doen?
Nee. Je bent te laat. Voortaan iets eerder kijken naar de voorwaarden.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Ongelezen bericht door Sira »

Nee, helaas. U hebt 18 maanden de tijd gehad om hem te gebruiken. Ik vind het voor de gever veel treuriger.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Ongelezen bericht door mahadma »

De verkopers van alle kadobonnen die niet gebruikt worden of die te laat verzilverd willen worden, zijn u (en dus de gevers) dankbaar. Besteedt uw bon of card zo snel mogelijk maar zeker voor de eind datum.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cadeaubon restaurant niet inwisselbaar vanwege aanbieding

Ongelezen bericht door moederslink »

breien schreef:Volgende keer beter op de cadeaubon kijken. Er is inderdaad veel geld voor betaald. Lang niet alle bonnen zijn onbeperkt houdbaar
Inderdaad en lang leve de agenda ! Ergens een avondje plannen en voila!
Dit is ook sneu voor de gever .

Gesloten