LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbare concertkaarten online

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
dyana.pannekoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2016 19:32
Contacteer:

Betrouwbare concertkaarten online

Ongelezen bericht door dyana.pannekoek »

Waar kan ik online momenteel nog wel veilig kaarten voor een concert aanschaffen?! Wie helpt me aan een betrouwbaar adres? Bedankt alvast
Dyana

Moneyman
Berichten: 30237
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Betrouwbare concertkaarten online

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bij de aanbieders die je via de officiële site van de artiest aantreft, zou ik zeggen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Betrouwbare concertkaarten online

Ongelezen bericht door berndv »

ga naar de site van de desbetreffende concertorganisator of concertzaal, vaak wordt daar aangegeven wat de officiele verkooppunten zijn.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Betrouwbare concertkaarten online

Ongelezen bericht door sjohie »

Ticketmaster en Eventim zijn de 2 grote landelijke aanbieders, en anders kan je kijken op de site van de artiest, of van de locatie in kwestie. Alle andere clubs zijn hoogstwaarschijnlijk wederverkopers, in ieder geval de eerste 5 die je in de google zoekresultaten ziet staan. Persoonlijk ben ik een groot fan van Eventim, hun site loopt nooit vast, itt tot die van Ticketmaster, en zij hebben wat meer kaarten voor concerten in het buitenland.

Gesloten