Vergoeding KLM na traineren uitbetaling

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
MikeLaechim
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2023 14:54

Vergoeding KLM na traineren uitbetaling

Ongelezen bericht door MikeLaechim »

KLM heeft 9 maanden getraineerd met het terugbetalen van een ticket met hele rare smoezen die ik op schrift heb. Nadat ik een dagvaarding uitbracht was het opeens snel opgelost en werd het slechts een misverstand genoemd.

Professionele claim partijen zeggen op hun website in 32% van de gevallen naar de rechter te moeten. Het lijkt m.i. op een bespaarmodel voor KLM. Bij traineren vallen tenslotte veel claims af.

Ik kreeg een vaststelling overeenkomst van de KLM advocaat met zwijgplicht opgestuurd. Na ondertekening zou ik dan de dagvaarding kosten en griffie kosten terug krijgen.

Het heeft mij echter tientallen uren gekost aan e-mails, bellen, dagvaarding opstellen, in combinatie met de nodige stress.

Waar heb ik recht op als ik het voor de rechter laat komen? Zijn er andere mensen die dit traineren hebben ervaren?

Lady1234
Berichten: 27170
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vergoeding KLM na traineren uitbetaling

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Uw privé tijd en stress komen natuurlijk niet voor vergoeding in aanmerking.

alfatrion
Berichten: 21919
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Vergoeding KLM na traineren uitbetaling

Ongelezen bericht door alfatrion »

De kosten van betekening op basis van Btag, griffierecht, en noodzakelijke, reis- , verblijf-, en verletkosten om op zitting te zijn worden bij winst toegewezen.

Plaats reactie