LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] touroperator solmar tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
nelly

touroperator solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

Juli dit jaar zijn wij met solmar tours op vakantie geweest in tossa de mar .wij hadden hotel costa brava.de eerste kamer die wij kregen was oud de toilet bril was bruin bij de rand gekleurd van het plassen de tegels van de badkamer waren kapot je moest goed opletten dat je je aan de kapotte tegels niet bezeerde.wij hebben toen met veel moete een andere kamer gekregen.die kamer zag er op zich wel beter uit.maar tot onze verbazing sliepen wij boven de airco van het hotel, wij hebben die nacht niet kunnen slapen.de airco maakte een hels lawwaai. de volgende ochtend kwam de hostes van solmar tours naar ons hotel met heel veel moeite kregen wij een andere kamer weliswaar zonder balkon maar wij dachten als we maar kunnen slapen.maar we kwamen er achter dat ze ons nu een kamer gegeven hadden boven de wasserete van het hotel.weer hele nachten herrie.maar wij kregen geen andere kamer meer. thuis gekomen heb ik een klacht ingediend bij solmar tours na acht weken kregen wij bericht van solmar tours dat het hun toch enigzins verbaasde dat wij een klacht ingediend hadden .volgens solmar hadden wij geen reden om te klagen. dus wij gaan nooit meer met solmar tours op vakantie

Siska.

Re: touroperator solmar tours

Ongelezen bericht door Siska. »

Hoi Nelly.

Als dat zo is wat jij hier allemaal schrijft, raad ik je aan om naar de geschillencommisie reizen te schrijven. Als je tenminste alles kunt bewijzen door oa. foto, s of handtekening van de hostess over je klachten.

Wijzelf gaan al jaren met Solmar en meestal naar Malgrat de Mar. Ook hebben wij daar in verschillende hotels gezeten, maar tot nu toe was het altijd prima in orde. Ook nog nooit een tegenvaller gehad, wat hotel betreft. Maar je zult het maar treffen wat jij schrijft? Wat zegt Solmar hier in Nederland er dan van? En waren jullie als enige of waren er meer mensen met dezelfde klachten?

Nu, laat het eens weten hier op het forum. En laat het er niet bij zitten dan. Succes ermee. En heel jammer voor jullie dat het zo gelopen is, want zo ken ik Solmar niet!
Gr. Siska.

nelly

Re: touroperator solmar tours

Ongelezen bericht door nelly »

hoi saskia
ik heb geen foto-s of zo .wel was de hostes er van op de hoogte.ik begrijp het ook niet . wij gaan ook altijd met solmar maar dit heb ik nog nooit mmegemaakt
groetjes nelly

ton hultink

Re: touroperator solmar tours

Ongelezen bericht door ton hultink »

Beste Nelly,

Erg sneu dat je vakantie met solmar is tegengevallen, had het misschien iets te maken met dat het hoogseizoen was?
Wij gaan zelf al zo'n 8 jaar met Solmar meestal in juni en/of september.
Natuurlijk hebben wij ook kleine ergenissen meegemaakt maar over het algemeen zijn wij best tevreden.
Vooral de chauffeurs zijn in het algemeen toffe kerels/vrouwen, alleen de service ter plekke mag misschien iets beter en vriendelijker.
Ik zou je aanraden probeer het nog eens in een ander Hotel wellicht valt het je dan allemaal mee.

TON :wink:

Lonny34

Re: touroperator solmar tours

Ongelezen bericht door Lonny34 »

Wij gaan altijd in mei met solmar en me dochter in juli.Wij hebben nog nooit problemen gehad.We gaan altijd naar Salou en hebben inmiddels veel hotels gehad.Ook een keer gezeten dat me cheques niet ingewisseld konden worden en een dure rayban bril in de bus laten liggen en alles is altijd keurig voor ons geregeld en altijd kamers op de begane grond wat ik wil en zwembad zicht..

Gesloten