Misleidende foto's op zoover site

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Dirkie
Berichten: 2934
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Misleidende foto's op zoover site

Ongelezen bericht door Dirkie »

Moneyman schreef:
21 aug 2023 08:53
Dirkie schreef:
21 aug 2023 08:49
Dus vooraf hebt U overal gekeken en gelezen behalve op de officiële site van het hotel. Dat lijkt me toch een belangrijke plek om eerst te kijken.
Beter lezen :wink: Vooraf heeft TS gewoon op de site van Zoover gekeken, en pas achteraf breder. En je mag gewoon vertrouwen op de site van Zoover, je hoeft geen extra onderzoek te doen (al mag dat natuurlijk altijd).
Het grote voordeel van onderzoek vooraf is dat je problemen kunt voorkomen. Het grote voordeel van onderzoek achteraf is dat er hier weer een topic wordt geopend dat iemand onderzoek achteraf gedaan in plaats van vooraf. Ook leuk maar daar zijn er honderden van.
En als het hotel ook een site heeft kost het volgens mij niets om daar ook te kijken.
En de reviews zeggen ook niet alles. Ga in september naar aan accommodatie op een populair Grieks eiland waar ik al vaker geweest ben. Heeft 51 reviews op Zoover, waarvan de meest recente er 4 uit 2019 zijn en de rest van voor 2014, toen het nog niet verbouwd was. Bij Sunweb ook 51 waarvan de meeste na 2019 toen het wel verbouwd was. Drie maal raden via welke site de waardering hoger is.
De oorzaak is wel dat als je boekt bij Sunweb je geen review gaat zetten bij Zoover waar je deze niet kan boeken. En daarom loont het om vooraf zoveel mogelijk informatie via meerdere bronnen te zoeken via Internet.

Moneyman
Berichten: 30196
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Misleidende foto's op zoover site

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik heb niet het idee dat er überhaupt iemand denkt of schrijft dat vooraf onderzoek doen niet verstandiger is :mrgreen:

Plaats reactie