e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Patrad
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2016 14:42

e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Ongelezen bericht door Patrad »

Enkele dagen geleden bij e-dreams een ticket geboekt. Boekingsproces en betaling verliepen 'natuurlijk' heel snel, maar tot op heden geen bevestiging ontvangen. Geprobeerd telefonisch contact te maken...onbereikbaar. Emails komen terug met 'failure message'. Een keer kort via een chat robot contact gehad...die verwijst naar de luchtvaartmaatschappij. Aldaar vragen ze om een boekingsnummer. Echter hebben we deze niet, omdat er ook geen bevestiging is van e-dreams.
Nu pas lezen we de vele klachten over deze aanbieder. Het kwaad is geschied.
Wat kunnen we nu nog doen?

Seinhuis
Berichten: 2378
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Kijk eerst in de spam box. Misschien is uw ticket daarin geland.

Misschien staat je ticket in je account. Klik op het poppetje (naast Nederlandse vlag) en log in. Ook kan je dit in de app op een smartphone.

Bij mij verwijst de chat robot naar een formulier op hun website waar als het goed is een alphanumeric code moet invullen. Wat dit is weet ik niet.

Op de website staat
Wij luisteren goed naar wat onze klanten van ons vinden.
. Maar het is ook mij niet gelukt om een mens te vinden. U bent verder gekomen, want zelfs een mailadres kan ik niet vinden.


Mocht u het vermoeden hebben dat u opgelicht bent, neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.fraudehelpdesk.nl/

Moneyman
Berichten: 30192
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
10 jun 2022 16:28
U bent verder gekomen, want zelfs een mailadres kan ik niet vinden.
Met twee seconden googelen: hier vind je alle contact informatie (telefoonnummers, diverse mailadressen, social media, noem maar op).

Maar als je de klachten onderaan diezelfde pagina leest, geef ik TS weinig kans...

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Op Twitter lijkt de klantenservice gewoon snel te reageren:
https://twitter.com/edreams

EDreams is geen kleine partij, dus ze zullen echt wel wat goed doen. Op basis van enkele klachten conclusies trekken is erg voorbarig, bij menig groot bedrijf (bv. Ziggo/KPN) vind je vele malen meer klachten.

kuklos
Berichten: 9791
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Ongelezen bericht door kuklos »

Patrad schreef:
10 jun 2022 12:55
Enkele dagen geleden bij e-dreams een ticket geboekt.
Als ik google vind ik nergens het bedrijf e-dreams. Wel edreams. En dat is geen kleine partij.

Lowieze
Berichten: 6630
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?

Ongelezen bericht door Lowieze »


Plaats reactie