LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Henk007

Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door Henk007 »

Waar halen ze het lef vandaan om jouw zorgvuldig uitgezochte vroege ochtendvlucht naar je vakantie bestemming zomaar, en dan nog erger, zonder opgaaf van reden, over te boeken op een late avondvlucht.
:evil:

11

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door 11 »

Nouja, zeg Henk. Ik zou het, als ik jou was het er niet bij laten zitten. Zijn ze nou helemaal gek geworden?

11

ReisAgent007
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2004 21:05

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door ReisAgent007 »

Het was vast en zeker een chartervlucht en daarvan zijn de tijden NOOIT gegarandeerd!

pistache

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door pistache »

je doet er idd helaas niks aan, met chartervluchten.
Had het vorig jaar naar kreta. Ipv om 9uur te vertrekken, vertrokken we om 19.45 uur, met als gevolg dat we pas errug laat aankwamen en ten tijde dat we bij het appartement aankwamen er niemand meer stond om ons op te vangen en we dus ruim een uur rond het appartementencomplex hebben moeten zwerven voordat er iemand ons naar ons app kon loodsen.
Je kunt wel een klacht indienen, maar dat heeft toch weinig nut.

Gast

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door Gast »

Neem een lijndienstvlucht.

pistache

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door pistache »

als die t gaven naar kreta, no sweat, maar ja, die lijndiensten daarheen zijn zi schaars vanaf een willekeurig vliegveld.

Gast

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door Gast »

En al zou je een lijndienst kunnen boeken, dan moet je zelf nog een acoomodatie [en ook transfers] regelen. Dit tesamen kost denk ik veel en veel meer dan een pakketreis (vlucht+transfers+verblijf accomodatie).
Seat only is vaak ook geen optie, qua prijs dan, in veel gevallen ben je nog duurder uit voor een stoel dan een complete pakketreis.
Lijndienst is dus niet de oplossing voor Henk007 denk ik.

Voor een vakantievlucht is het nu eenmaal zo dat vluchttijden altijd onder voorbehoud zijn. Het is inderdaad zuur als je er op rekent en het anders loopt. Wij hadden dit jaar naar Kreta zelfs een vroege heenvlucht (07.05u) en een late terugvlucht (18.30u). Bijna de volle 15 dagen op vakantie dus. Maar die begint bij ons toch meestal al bij het inpakken van de koffers.

En wij hebben ook wel eens gehad dat we eerder vertrokken/aankwamen dan schematijd. Ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen......

Gast

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door Gast »

Herstel in vorige bericht:

acoomodatie moet natuurlijk accomodatie zijn.
Dit voordat dadelijk de taalkundigen weer hier over vallen :lol:

Gast

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door Gast »

een chartervlucht kan altijd wijzigen zelfs de avond voor vertrek nog, daar kan een reisorganisatie niets aan doen, heeft daar geen hand in. Normaal wordt dat altijd vermeld als men om vluchttijden vraagt, tijden zijn altijd onder voorbehoud en kan altijd nog gewijzigd worden. Geen garantie dus bij charter tijden. Dan is t inderdaad beter om lijndienst te boeken!

reisagent

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door reisagent »

dit slaat weer nergens op!!!!als mensen eens meer naar ons zouden luisteren weten ze dat chartervluchten altijd veranderd kunnen worden helemaal niks staat vast. Ja lijndiensten staan vast maar daar betaal je een stuk meer voor en dat willen de meeste klanten nooit. Voortaan kunnen we beter maar niet meer zeggen wat de voorlopige tijden zijn dat scheelt een hoop gedoe aan de balie.

Boer

Re: Vluchtwijziging zonder opgaaf van reden TUI/ARKE

Ongelezen bericht door Boer »

Mijn beste reisagent zit op het desbord en heet Carin. Is nooit te laat en op tijd.

Gesloten