LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegvakantie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Tuurlijk Nel, zijn wij tevreden met de stoel die we nu hebben. Bij mij zat er zelfs een zwemvest onder. Heb ik gelukkig nog nooit nodig gehad.

Dan komen wij volgend jaar op jouw verjaardag, als het maar in een warm land is! Wat dacht je in de winter een keertje naar Brazilie? Naar Fortaleza of zoiets? Heb je af en toe ook hele leuke aanbiedingen van en je vliegt dan altijd met de Martinair. Dus met eten en drinken de gehele reis. Nou, wie weet?

8) AK

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Crossair heet tegenwoordig swiss (voormalige swissair) !

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

O ja! Bedankt voor de info!

AK

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Graag gedaan

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Nog even a:k Onze zwemvesten zitten ook ergens of beneden onder de stoel of boven je hoofd.Het maakt niet uit ze zijn er gewoon.Ik had al getikt maar de pagina is weg om dat mijn muis is aan geraakt door mij en nu is de pagina weg en moet ik weer opnieuw beginnen.Maar Swiss Air kan ik wel En foppe had erover dt het een lijn vlucht is,ik weet het niet.Moet ik er toch aan geloven om ver tegaan en God helpt me de brug over en anders laat die mij maar zakken.Oei Oei Ik krijg het nu al benauwd maar dan moet ik er maar alvast aan wennen.Pft.Het was leuk vanavond en wens jullie voor straks wel terusten en morgen weer gezond op. Even nog voetbal kijken en daarna nog opruimen en afwassen en dan zie ik het wel. Misschien nog de glij test doen van die glijbaan of die het houd en dan zo het bedje in.Voor ik weg ga zet ik de vloer nog in de was en dan is het bijna zover. k doe wel de snelbinders om. Nu luitjes tot horens !!!!!!!Nel foppe tot airs en baqs.

Isi

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Isi »

En dat leutert maar door...........

aansteker

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door aansteker »

Dag Stella, alles goed ?

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Good morning.,seatbelts fast and we go in the air.!!!!!!!
Have a nice holliday :!: :!: GOODBY

aansteker

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door aansteker »

It's in the air tonight :wink:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

YES AND HER SPEAK YOUR CAPTAIN.hEVE A NICE FLY AND LOOK OUT OR YOU WINDOW :!: :!: :wink:

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Fasten you seatbelts, we keep on going now! U vliegt nu boven Amsterdam Z-O en als u naar links kijkt ziet u rechts niets! We komen nu bij de Belgische grens , dus houd u paspoort voor het raam! Kunnen we zò doorvliegen.

En zo leuteren we inderdaad maar door! Ja, we zijn nog steeds in vakantiestemming. En niemand verplicht iemand om hier te komen lezen toch? :P Als het maar over Basic vliegen gaat! En ik ga echt de volgende keer Basic vliegen hoor!

Huray, huray, its a holly, hollyday! :lol: AK

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Hellow A k
Jij kan meer engels dan ik .Ik ben aan het oefenen. Ik heb ook een speciale reis verzekering genomen met een golden close up. Ik heb aan tukje gedaan en ben net wakker Maar je bent er.Morgen komt onze moontje terug van napels We krijgen een hitte golf daar op lefkas dus maar niet fietsen En als het bevalt air baqqen we meer We krijgen gelazer dus lees maar want ik voelhetIk zou zeggen keep ut clear
and i fly away.By By By Famili A K from Famili nel and foppe :!: :lol: :lol: :wink:

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Hi there Nel.

Nog ff een tip voor as. zaterdag op Schiphol. Hier en daar krijg je van die bonnen uitgedeelt, die je dan kunt laten scannen bij een kassa van èèn van de winkels op Schiphol. Volgens mij alleen achter de douane. Je kan dan je vlucht terug verdienen. Ik had er 3, maar geen van allen raak! Ze liggen ook hier en daar in die mandjes van de bagagekarretjes. Dus doe je best zou ik zeggen!

Ja, wat praat ik al goed buitenlands hè? Maarja, jij kan heel goed Grieks!
Gr. AK :wink:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Hai A K
Nou dan zal foppe blij ijn met die bonnen op schiphol om 6 uur in de ochtend????We kijken er zeker naar uit .Ik heb al zoveel gewonnen van auto;s tot reizen en cash geld. Elke keer zegd foppe je hebt weer een auto maar ik heb geen parkeerplek meer bij mijn huis..Zo;n overkappings plaats dus nooit krabben in de winter en je staat altijd droog..En een reis nog nooit gewonnen.Misschien in mijn dromen ????A.K Efgaristo(alst u blieft En perregola Dank u wel)Bedankt alvast en onze oogjes zullen open staan-Mijn nagels zijn al korter geworden.Nu zeg ik gedag .Duim voor me en we komen weer goed terug en nemen air baq mee als souvenier. By Folks be happy nel en foppe :!: :!: :shock: 8) :wink: :wink: :arrow:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

P.S A.K Herstelparakolo is a.u.b
efharisto is danku of zoals min vriendin zegt You Welcome :!:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

A.K
Jij kan goed engels kan jij me helpen a.u.b ?????
Weet je wat dealed betekent ???Ik kan er niets van bakken,en snap niet precies wat het betekend.Misschien beetje dom maar weet jij dat ???? bedankt. !! Nel :?: :?: :wink:

MR.ONZIN

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Delay of Delayed of Delete met verschilende betekenissen ?????

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Laat maar mister onzin Ik weet het niet en kan er niets mee .Het heeft te maken over e-mail verkeer.Als je het precies doet en stuur krijg ik zulke teksten terwijl het goed is verstuurd.Het is lastig zodat ik dan maar geen mail stuur om dat ik daar problemen hebt om iedere keer een mail stuur en dan kan ik er op wachten dat die tekst kom. Ik baal daar van zodat ik niet kan mailen omdat ik denk dat die niet doorkom .Ajuus en de gr nel :!: :shock:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

P.S.De tekst is delayed-Ik kan wel engels spreken maar het lezen is anders nel

MR.ONZIN

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Delay = vertraging
Delete = wissen ( van bestanden ) weggooien
Delayed = uitstellen van reis e.d

Voldoende zo ????

Gesloten