LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegvakantie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
AK

Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Wij waren dus met de Martinair geweest afgelopen week, maar dat eten aan boord stelde werkelijk niks voor. Ze kunnen ook beter de prijzen verlagen en het eten weg laten. Vooral op die korte stukjes. Er was geen eens tijd om dingetjes te kopen uit hun assortiment. Ze kunnen volgens mij dan, echt ook beter overgaan op basic.

Nu moeten jullie nog Nel? Wij hebben het er voor voorlopig weer opzitten.
Mvg AK 8)

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Welkom thuis luitjes en ik zei het toch al dat je geen tijd kreeg voor die karretjes.!!!!Wij wel straks.Nu ik heb ook een nieuwtje dat ik eigenlijk niet meer op forum zou komen.Dat heeft zijn redenen en niet zo beste reden.Maar voor jullie wil ik een uitzondering maken.Maar je heb het erop zitten en wij gaan vrijdag op zaterdag nacht naar schiphol en ga dus niet slapen .Foppe wel .Maar ik kan het niet.Maar ik geloof dat het leuk was voor jullie.????Nu louis is nog weg en die zie je als wij een week weg zijn dan wel op het forum verschijnen.Het is nu fris en kan je weer het voetballen mee maken.Maar fijn dat je heelhuids thuis bent gekomen.Wij gaan dus 14 dagen en dan komen wij weer thuis.Een heksenketel vrijdag voor ons De poes en vogel naar monica brenge en daarna de hond weg brengen naar amstelveen.Dus druk dachje voor ons.Wat een lange mail weer .Ik kan geloof ik niet korter.Moet toch maar les in gaan nemen. Maar wat had je voor eten aan boord????Dat krijgen wij dan 1 oktober.T Zal mij benieuwen.Nu lieve mensen dit was het weer.Rust lekker uit en kommaar bij. Nog veel plezier en alleen voor jullie en louis kom ik er uit en voor de rest niet meer.
Heel veel groetjes::nel en foppe 8Niet de haan hoor !!)

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Wat is er gebeurd dan, dat je liever niet meer op ,t forum komt? Toch niets ernstigs?

Ik weet niet of jullie hetzelfde eten zullen krijgen als wij. Het ligt denk ik ook aan het tijdstip van je vlucht. Maar vorig jaar met s,morgens vertrek en s, middags weer terug hadden we goed eten. Heengaande een warme omelet enzo en terug gaande een warme maaltijd.

Maar nu, een droog broodje die je haast niet kon opensnijden en een kleffe cracker met een stukje franse kaas erop. Gelukkig was de koffie nog wel lekker. Heen en terug dus hetzelfde eten. Maargoed, dat hoeft voor ons dus ook niet meer. Gaan volgen keer ook maar gewoon met Basic Air. Scheelt ook in de kosten. Maar verder was het super. Van de 7 dagen 3 dagen bewolkt en èèn dag de hele dag regen.

We gaan weer vrolijk verder en kijken al weer uit voor een reisje in het najaar. Misschien dus wel Griekenland? 8)
Gr. AK

Stella

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Stella »

Ik kan mij niet voorstellen dat een forum van trosradar bedoeld is voor dit soort privé kleuterverhaaltjes!

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Moet je doen a.k zou geweldig zijn .!!!Wij gaan 1 oktober naar samos en zien daar griekse vrienden.Dat eten stop je in je holle kies.vooruit maar weer moet kunnen.Die warme omelet komt mij erg bekend voor.Maar ik had altijd al moeite om die brooodjes open te snijden met die kleine plastic mesje.Ik trok de broodjes open en die crackers heb ik wel eens droog moeten eten omdat ze vergeten waren om het beleg te vergeten. zoiets treft mij dan en foppe lachen en pret hebben.Ook de koffie vereten tegeven zodat ik de stewardessen aan klampte en vroeg waar de koffie bleef voor ons reitje .En toen kregen we als nog met ons drieen de koffie.Maar even goed wel lachen net als ik altijd de pineut ben en ze mij moeten hebben om te kijken want die piep gaat bij mij altijd af en dan ben ik de sigaar.Zakken legen kan je dat en dan ook nog te ontdekken dat mijn winterhandschoenen uit mijn jas kwam.Rode kop krijgen omdat ik die vergten was uit de zakken te halen
.Stond ik even voor schut.Maar ja was wel lachen na afloop naar griekenland toe met winterhandschoenen Ha Ha Ha !!!!O de reden kan ik niet zeggen nu maar het is serieus genoeg en voor mij heel naar.!!!
Vandaar dat ik niets er over zeg !!!Maar niet getreurd ik ga basiq air en hoop dat we goed weer hebben.Maar volgende keer terug zwaaien he.Stond ik te zwaaien en viel om van de slaap met de vlag in mijn hand.En de piloot zwaaide terug naar mij en dacht dat mens is gestoord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar luitjes bedankt en ik weet nu wat mijn hapje inhoud,En de bestekjes neem ik niet meer mee.Elk jaar als we gaan komen die krengen weer tevoorschijn uit mijn tas.Het lijkt veel op kleptomanie .Ongelooflijk dat ik het doe.!!!!!!Groetjes van :nellie en foppe

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Nou je ziet het! Weg dus! Stella d,r zin. Prettige vakantie met de basicair.
:shock:

aansteker

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door aansteker »

Stella ringt nog steeds en ik ga ermee door tot ik er bij neer val

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt gast en ga maar vlug basiq air die laat vliegtuigen niet zomaar verdwijnen terwijl hier zomaar berichten verdwijnen door tros radar????? Bedankt radar en ga nu reuzen snel maar instappen want die zijn tenminste netjes en beleefd .Maar verschil moet er blijkbaar zijn!!!!! Bedankt voor u beleefdheid tros radar en vergeet niet om het weg te halen in een oogwenk.Toedeloe 8) :D :!:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

A.K
Lees het snel even dan weet je hoe goed om met ons reis organisatie is Prima geregeld en snel En de garanties zijn pico bello in orde Nu vlug instappen anders missen wij het en voor je het weet hopla weg net als berichtjes hier die voor je het weet hopla foetsie zijn Maar ik zie de humor wel ervan in .Zo staat er wat en als kijkt foetsie weg!!!!!!!!!!!!
Lachen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nel :!: :!: :lol: :lol: :D :D :wink: :arrow:

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Ja Nel, de berichten zijn sneller verdwenen dan het geluid. Je kijkt!!!!! En weg is het! Laten we er inderdaad maar om lachen.

ja, het was best jammer dat ze niet met het karretje langs konden komen wegens tijdgebrek. Ik had voor vertrek al even op de website van martinair gekeken om te zien wat ze zoal verkopen. Ik had een leuk horloge gezien, maar niet dus.

Maar zoals ik eerder zei, als ik nu weer een reis ga zoeken en boeken, dan hoeft het voor mij niet meer persè met eten hoor. En Basic Air zal toch ook wel goedkoper zijn toch?

Ik hoop dat het mag blijven staan en anders, ja? Dan pech!
Gr. AK

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb het gelezen en ik heb ook bij transavia een mooi horloge gekocht van guest .Hij loopt prima en ik draag hem elke dag.Maar blijven lachen want ik word continu gestalkt.Daar ben ik achter .Het is vervelend maar ik blijf lachen maar blijf niet op forum. het is vervelend.Misschien dat hij hier komt zieken dus smeer ik gouw het vliegtuig in voordat hij er is en hij mag niet mee.Ik zal aan jullie denken als wegaan.Dutschbird heeft ook basiq air en heeft alleen chocolade en sigaretten en wat luchtjes.Maar die koop ik nooit omdat ik er genadeloos hoofdpijn van luchtjes krijg.De kinderen geven het ook nooit want ik word er ziek van.Nu luitjes heb een fijne avond nog want ik heb nu last van hoofdpijn . Maar ik ben er voor jullie .Groetjes:
Nel en foppe Doei !!!!!!!! :lol: :D :wink: :!: :arrow:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had voor dat we in het vliegtuig waren, op Schiphol al bijna € 100 uitgegeven in de winkels aldaar achter de douane. Ik heb dus wel een luchtje gekocht ( Eden) en 2 cd,s. Toen nog even bij de Mac wat gegeten, nam nog even een flesje water mee a € 2.40. Ja, ze weten daar op Schiphol ook wel van prijzen. Maargoed, je hebt vakantie en dan kijk ik niet op een tientje. :lol:

Zou dit mogen blijven staan? Het is natuurlijk niet zo belangrijk nieuws, maar ja anderen kunnen wel weer lezen over het hoe en wat op Schiphol.
AK :oops:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Ja er is altijd wel wat tebeleven op schiphol en ze hebben daar boven bij de trap een gezellig tentje wat heerlijke koffie heeft en meestal neem ik zo;n beker en ook heerlijke broodjes daar.Je hoeft je eigen niet te vervelen leuke winkeltjes en daarna naar de gates.Best wel spannend allenmaal.5 over 6 vertrekken we naar Preveza op het vaste land.Misschien via italie en dan kom je over kreta en anders via boedapest.Het licht eraan waarvoor de toestemming komt.ook nog vlug een krantje kopen en meenemen.Alles ligt klaar en de koffer is zo gedaan.En word gewogen voordat we gaan.Het is daar warm aan het worden en ben benieuwd Maar de lange vluchten zullen toch wel met eten zijn toch???En op de heen weg proberen te dutten als het kan want dan voel je het wel.Ben benieuwd hoe die luchthaven daar is.Maar op samos is het een mooie luchthaven geworden en word steeds uitgebreid.
Tot horens...Zeg A.K hadden ze daar een slurf of moest je van de trap ????? Nel

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Ze hadden daar een slurf. Had ook niet anders verwacht zeg op een vliegveld als Barcelona. We hadden daar ook een lekkere bak koffie gedronken à € 1,12. Dat is nog wel te doen hè? En het mooie was toen wij bij de gate moesten wachten, hadden ze het voetbal opstaan. Je weet wel, Tjechie tegen Nederland. Dat noem ik nog eens service of niet dan? Op Schiphol moet je steeds naar een engelse nieuwszender zitten kijken. Nee, dan was dat toch op Barcelona beter geregeld.

Hoezo denk je dat je op een langere vlucht wel eten krijgt? Als het basic is, krijg je toch nooit eten? Of je moet het zelf betalen aan boord, had ik begrepen. Ik heb zelf nog nooit basic gevlogen, maar ik dacht dat basic zo werkte. Zonder eten dus! Maar ik kan het mis hebben. Dat moet jij ons na jullie vakantie maar ff vertellen dan! Hoe is het nu met je hoofdpijn? :roll:
Gr. AK

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Gaat wel goed want daar heb ik medicijnen voor en dat werkt gelukkig goed.Heb jij mazzel met die slurf in het buiten land heb je een hangbus of je gaat een stukje lopen naar de aankomst hal.Meestal een hangbus en dan maar puffen in die bussen over het platform.Ik ben nog nooit in Barcelona geweest wel een naar de costa brava met de bus..Maar we gaan meestal vliegen.Maar de weersverwachtingen zijn goed en hopelijk geen hittegolf want we hebben geen airco deze keer..Dus dat word dan luchthappen of alles tegen elkaar openzetten.En hopen op wind.Maar fijn gaan fietsen dan maak ik wel wind en foppe ook.Je hoort het nog wel.Groetjes Nel plus foppe hangen in de hangbus en puffen.!!!!!!!!!!!!Toedeloe :!: :!: :lol: :wink:

reizenisleuk

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door reizenisleuk »

Ik vlieg altijd business class met crossair en het eten en de drnakjes aan boord zijn altijd prima !!!! :D

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Ja, je hebt en houdt altijd baas boven baas.

:roll: AK

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Waar vliegen die dan naar toe die crossoir.Heb er nog nooit van gehoord.Ik vlieg gewoon charter en heb een gewone stoel die je naar voren en achter kan doen.We hebben geen keuze en dat vind ik niet erg omdat het europese bestemmingen zijn.Maar op verre zou ik wel wat confortabele stoel willen ,maar weet niet of het altijd zo is.Nog nooit gedaan..Dus ben wel benieuwd.Vertel het maar eens.Ik luister wel.
vr gr gaste.

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben best tevreden met mijn stoel A.K
Soms krijgen wij ook een extra drankje als je jarig bent (januari) En op je huwelijks reis volgend jaar 40 jaar en dan krijgen wij misschien wel champagne een glaasje en een presentje.Ik verheug me er al op.Moet het wel doorgeven bij de boeking. !!!!!! Ik tracteer dan A.K.Och als je maar zit en niet hoef te hangen vind ik alles best.!!!!!!!
groetjes : nellie en Foppe En in januari vlieg ik nooit dus maak ik me eerder jarig lekker feestje.Heb ik gedaan in malaga.Jippie wat hebben wij genoten !!!!!!!!

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Ik dacht er wel eens van gehoord te hebben. Het is een maatschappij die gerunt wordt door een paar snelle jongens. Particulier en hoofdzakelijk zaken reizen. Uit Eindhoven of die kant? Zeg mij en ons wat het dan precies is, die Crossair? :D
AK

Gesloten