LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sunweb>tickets

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
zon
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2004 12:27

sunweb>tickets

Ongelezen bericht door zon »

ik heb een zonvakantie geboekt via sunweb,
en nu ben heb ik een vraag, sunweb stuurt de tickets op per e-mail ik moet ze dan uitprinten en dat zijn dan mijn tickets,
ik heb geen ervaring met internet boekingen maar ik vind het zo vreemd dat een ticket een uitgeprinte e-mail is.
en weet iemand hoe het zit met de tegelijk met de reis boeking afgesloten verzekeringen zit :?:
ik hoop dat er iemand is die snel reargeert omdat ik vertrek op 31 januari 2004
alvast bedankt,

adam

Re: sunweb>tickets

Ongelezen bericht door adam »

Heel simpel, ga met je uitgeprinte formulier naar de desbetreffende balie op Schiphol of ander vliegveld, geef het af aan de stewardess achter de balie en je krijgt je ticket inclusief boarding pas. Basiqair en Easyjet werken ook op deze manier. Verzekeringen heb ik geen ervaring mee, heb zelf bij de postbank een doorlopende reis+annuleringsverzekering = nl. veel goedkoper als je een paar keer per jaar op vakantie gaat!!
Dus gegevens uitprinten en meenemen naar balie, komt alles goed.
Mijn ervaring met Sunweb is trouwens erg goed, vooral goede prijs-kwaliteit verhouding!! veel plezier!

Evaa

Re: sunweb>tickets

Ongelezen bericht door Evaa »

Wat betreft die verzekering! Ik denk dat je bij boeking hebt opgegeven, of je wel of niet een verzekering erbij wou hebben. Zoja, na de boeking krijg je meestal de bevestiging van je boeking en daar staat dan ook je verzekering bij. Print dat uit en dat is volgens mij dan, tevens je verzekerings bewijs. Zo hadden wij het tenminste ook ooit gedaan bij Globe reizen.
En anders ff Sunweb bellen als je het niet vertrouwd. Kleine moeite toch?

Prettige vakantie. Evaa.

MK

Re: sunweb>tickets

Ongelezen bericht door MK »

ik heb toevallig ook vd week een vakantie geboekt via sunweb en de factuur met bijlagen die je over de mail krijgt, is tevens het bewijs van inschrijving voor de annuleringsverzekering (en waarschijnlijk ook reisverzekering, weet ik niet zeker, heb het namelijk niet afgesloten).

Gesloten