LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reisdocumenten voor MALTA

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Wie kan ons vertellen of een indentieteitskaart voldoende is om MALTA binnen te komen.
De ene organisatie zegt van wel en de andere zegt dat je een paspoort moet hebben.
WAT IS NU WAAR????
Wie is er dit jaar geweest en weet het dus.
Dag Mari en Karin,

Bovenstaande quote was toch jullie vraag?
- jullie vragen of het voldoende is, wat nu wel of niet waar is,
- dan hebben jullie (althans man) in het verleden wel problemen met een ID-kaart gehad,
- vinden jullie de bevestiging en antwoord op een of andere website, en
- blijken jullie zelf ook een ID-kaart te hebben waar op staat dat deze geldig is voor Malta
- dus is er geen problemen met een ID-kaart en hoeft niemand een noodpaspoort te laten maken.

Trouwens dat noodpaspoort kan toch alleen maar bij vertrek in Nederland door de Marechausse gemaakt worden?
En waarom zou men hier wel met een ID-kaart kunnen inchecken en op Malta ineens een probleem hebben met een ID-kaart?

Zou het kunnen dat iemand het niet meer snapt en daardoor jullie verhaal in twijfel trekt?

Dus wat is nou de werkelijke vraag en op welke website hebben jullie het antwoord gevonden.
Als jullie een vraag, advies met ons willen delen, zou het ook prettig zijn wanneer jullie de oplossing en vindplaats met ons delen.

Ben benieuwd.

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas moet ik dat dan ook bij Independer.nl gaan doen, want de kans is zeer groot dat ook zij mijn gegevens hebben opgeslagen. Na het raadplegen van hun privacy statement, wat trouwens netjes vanaf de voorpagina beschikbaar is, schrok ik opnieuw: het opvragen van mijn eigen gegevens uit hun database gaat mij 4,50 euro kosten. Verzoek tot verwijderen kost opnieuw 4,50 euro. Negen euro dus om mijzelf te laten verwijderen, of beter gezegd, uitkopen..! Belachelijk!

Naar mijn mening heeft Radar een winstoogmerk wanneer zij commerciële deals sluiten met bedrijven als Independer.nl. Als dit zo is, maken zij in de zendtijd van een publieke omroep reclame voor haarzelf en haar partners door antireclame te maken over overige bedrijven.

Wat vinden jullie hiervan? Wat voor praktijken houdt Radar er nog meer op na?

Malta-ganger

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Malta-ganger »

Hallo Mari en Karin,

Vorig jaar ben ik ook naar Malta geweest en ik heb geen enkel probleem gehad met mijn ID-kaart. De toetreding van Malta tot de EU heeft hierop ook geen invloed, dus ook dit jaar kun je gewoon je ID-kaart gebruiken.

Veel plezier op Malta, ik heb een leuke vakantie gehad daar.

Groeten!

mari en karin
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 nov 2003 11:44

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door mari en karin »

Hoi Malta ganger, :lol:

leuk om te horen dat je daar een leuke vakantie hebt gehad.
evengoed nog bedankt voor je reactie,maar het is ons duidelijk dat we wel met de id-kaart kunnen gaan.
dus het is de moeite waard om naar Malta te gaan. :lol:

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Hé mari en karin,
Dus toch on-line! Wanneer geven jullie nou ook eens antwoord op de vragen en gaarne ook een reactie op het feit hoe je op de luchthaven van Malta een noodpaspoort kunt maken.

Ik vrees dat het wel weer stil zal worden.........

S.Pieters - Hoofddorp

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door S.Pieters - Hoofddorp »

Goedemiddag,
Hierbij wil ik ook een klacht deponeren over KAT reizen.
In febr. 2004 een reis geboekt en een bevestiging ontvangen incl. logo's SGR,ANVR en Cal.fonds.
Vanwege een wijziging in vertrek en aankomst data + wijziging hotel heb ik de reis geannuleerd.
Via de ANVR te horen gekregen dat zij niet waren aangesloten.
Inmiddels 2 keer in IJmuiden geweest + vriendelijke dames aan de lijn gehad, maar nog geen geld teruggestort gekregen.

Ik ben bij de politie in IJmuiden geweest, maar die konden weinig voor mij doen, welke aktie kan ik nu ondernemen om minimaal mijn geld terug te krijgen.

Sjaak Pieters - Hoofddorp

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Uw vraag is op de verkeerde pagina gezet.
Dit onderwerp gaat over Reisdocumenten voor MALTA.

Niettemin is het bijzonder sneu voor u.
Ik zou toch een klacht indienen bij ANVR, zeker als uw reisorganisator gebruik maakt van het logo van ANVR.

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Sjaak,

In aanvulling op bovenstaande bericht:

Op www.sgr.nl kun je naast handelsnamen zien welke juridische naam eraan hangt.
Als je bij zoeken dus intypt 'Sunweb" zie je dat dit een onderdeel is van GoGo Tours.

veel succes.[/url][/quote]

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Sjaak,

KAT is wél aangesloten bij ANVR en SGR. In KAT groep zit o.a. Ashraf Reizen en Koning Aap Reizen.

typ http://www.anvr.nl en zoek op controleren leden.

Ik vond het volgende:

KAT Groep BV / ANVR-nr.: 02405
Meidoornweg 2
1031 GG Amsterdam
e-mail: [email protected]
website: www.ashraf.nl

Voor overige informatie zie 2 berichten hierboven.

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Met alle respect, we dwalen af......

Geplaatst op 10 May 2004 13:32 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hé mari en karin,
Dus toch on-line! Wanneer geven jullie nou ook eens antwoord op de vragen en gaarne ook een reactie op het feit hoe je op de luchthaven van Malta een noodpaspoort kunt maken.

Ik vrees dat het wel weer stil zal worden.........

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Ze vertekken morgen naar Rotterdam. Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam etc...........

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Er dwaalt hier een Gast rond die je het liefste op het vliegtuig zou zetten en boven een onbewoond eiland eruit laten....

Gast

Re: Reisdocumenten voor MALTA

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 10 May 2004 17:13 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Sjaak,

KAT is wél aangesloten bij ANVR en SGR. In KAT groep zit o.a. Ashraf Reizen en Koning Aap Reizen.
Blijkbaar zijn er nog meer KAT- reisorganisators. Hoewel KAT IJmuiden inderdaad niet meer voorkomt in ANVR en SGR ledenoverzicht, is KAT wél te vinden bij ANVR en SGR, zij het als KAT, K.A.T., Ashraf Reizen en Koning Aap Reizen vallende onder de juridische naam K.A.T. Groep te Amsterdam.
Broertjes van elkaar?

Gesloten