LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] peterlanghout Thailand

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
lispeltuut
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2003 12:07

peterlanghout Thailand

Ongelezen bericht door lispeltuut »

Enkele weken geleden boekten wij een 15daagse reis naar Thailand met peterlanghout. De reis was incl 3 dagen bangkok daarna 9 dagen koh samui. Na enkele dagen kreeg ik de papieren binnen en bleek dat we rechtstreeks naar koh samui gingen en bangkok dus niet incl was. Deze reis heb ik echter niet geboekt. Na een hoop gebel en onbeschofte telefonisten uiteindelijk iemand getroffen die mij verzekerde dat bangkok wel bij de reis inbegrepen zat. Heb toen op mijn verzoek nog een bevestiging per email gekregen dat de reis incl 3 dagen bangkok was. Kreeg ik gisteren de papieren binnen, blijken we nog steeds alleen naar koh samui te gaan, niets te vinden over bangkok. De telefoniste snapt er niets van en ik moet maandag terugbellen. Ondanks dat ik het per email bevestigd heb gekregen ben ik nog steeds bang dat bangkok dus niet incl is. Wat kan ik nu het beste doen???? Ik vetrek 2 januari al!!!! Dat is dus over een 5 dagen!
Moet maandag terugbellen, en wil graag beslagen ten eis komen......al heb ik weinig hoop met al die verhalen over peter langhout hier

veronique

Re: peterlanghout Thailand

Ongelezen bericht door veronique »

Ik zou tegen Peter langhout zeggen: Jullie veranderen het.............of anders vertel ik het tegen mijn grote broer!

veronique

Re: peterlanghout Thailand

Ongelezen bericht door veronique »

Gewoon zorgen dat het in orde komt en een fax of mail bevesteging vragen. Als het fout gaat........je bij de anvr beklagen. Ik hoop dat het in orde komt en je een mooi reisverslag hier plaatst als je terug bent.
Hele goeie reis en veel plezier.

veronique

Frans S

Re: peterlanghout Thailand

Ongelezen bericht door Frans S »

..al heb ik weinig hoop met al die verhalen over peter langhout
En dan toch zo stom zijn om te boeken bij PL? Eigenschuldm dikke bult :twisted:

Gesloten