LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Martiniar, waar ben je??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi metaxa
Als je de landingsbaan van samos ziet in zijn geheel dan schrik je echt even dat je niet doorschiet de zee in .Zo;n airbus kan er op landen en transavia heeft geen probleem ermee.Maar toch is het fijn dat het besluit is anders te landen dan voorheen.Maar gelukkig word er nog een baan aangelegd in de toekomst en zag de voorbereidingen al verleden jaar.Misschien dat er dan grotere typen inde toekomst kunnen landen.Maar de rillingen gaan soms wel eens over je heen komen..vertragingen kan je niet uitbannen.In juli zijn we een half uur eerder vertrokken en zijn ook een half uur eerder weer in amsterdam geland.Het gaat achter elkaar door.De fotos zijn mooi maar we hebben inkt gekocht en moeten er 8 afdrukken.Leuke ploeg was het.Gaan ze nu ook met martin air mee met ons.Het is druk met vliegen nu hier.
bmensen namens de vliegclub een goede morgen. :!: :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg martin air ,Of te wel kenner.Basiq air is toch geen maatschappij ???
groetjes en Dens weet jij of dat er is ???Ik niet. :wink: :roll: 8)

AK

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door AK »

Even een berichtje voor de a.s. Martinair gangers naar Samos. N.. en F.... dus! Ik kreeg net een nieuwsbrief van Martinair, dat die brandstoftoeslag alleen voor intercontitentale vluchten geld. Dus niet voor Europa en pakketreizen. En dat het all inclusive, in ieder geval bij Martinair nog wel blijft. Ze zeggen dan ook, let op bij uw boeking, met wie u vliegt.

Gr. AK

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Hier N...F JIPPIE !!!!!!!!!Bedankt .A.K Dat is dat voor elkaar.Je krijg een kaartje voor moeite . groetjes :lol: :D :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Is er iemand aan wezig het is zo stil .!!!!! Was het druk vandaag.????
Groetjes Basiq air is alweer dicht .Hoe kan dat nu . :D

AK

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door AK »

We zijn er nog wel hoor! Maarja, je kan niet de hele tijd op of bij de pc zitten. Er moeten zo nu en dan ook andere dingen gedaan worden. Tenminste wel hier bij mij!

En N... Ik wacht op jou kaartje. :lol: En dat met de Martin Air, gaat helemaal goed komen.

Mvg. AK

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

N. en F., ik wil ook een kaartje uit Samos. Zet er maar op: voor L.
komt altijd aan. Kijk wel eerst waar een brievenbus is of postkantoor.
Kijk goed achter petten of er soms een brievenbus achter zit.
Ik heb op de site van Olympia International (www.olympia.nl) gelezen dat ze alle zaterdagvluchten naar Kreta geannuleerd hebben vanaf een bep. datum in augustus (kijk bij erata).
Toevallig hoorden wij dat via kennissen dat weer kennissen van hun op 18 september zouden vertrekken, zijn gebeld dat de vertrekdatum vrijdag 17 september wordt. Dus terug op 1 okt. i.p.v. 2 okt.

Nu weet ik niet of zij met Transavia of Martinair vliegen. Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken over Griekse bestemmingen want het lijkt erop dat ze vliegtuigen naar Griekse eilanden niet meer vol krijgen en dus maar gaan combineren. Waarom 2x een half vliegtuig laten vertrekken als je het aantal passagiers ook in 1 toestel van <maak niet uit welke maatschappij> kunt zetten?

Het is te hopen dat de reis naar Samos voor N. en F. ook daadwerkelijk plaatsvindt met Martinair. Ik denk dat Turkije steeds meer geboekt wordt, maar ik blijf een trouwe Griekenlandganger, al was het alleen al voor de ongedwongen sfeer en het lekkere eten.
En bedenk: de zon in Turkije is dezelfde als die in Griekenland schijnt!

gr. Metaxa 7*

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Net nog even gekeken op de website van Olympia International.

Alle zaterdagvluchten naar Kreta Heraklion zijn vanaf 28 augustus geannuleerd met uitzondering van Herfstvakantie. Hiervoor in de plaats is vrijdag gekomen.
Daar is nu ook bijgekomen:
Voor vliegveld Chania ( ook Kreta) de vluchtdagen zijn gewijzigd van woensdag naar maandag vertrek.
Voor Samos geen wijzigingen tot nu toe.
Gr. Metaxa 7*

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Och jee, dat is toch ook wat? Zou het dan werkelijk zo zijn dat er zo weinig animo is voor Griekenland? Kan het me haast niet voorstellen. Alhoewel ik er nog nooit geweest ben maar jullie verhalen hier zo lezende, moet het toch goed toeven zijn daar! Daarom begrijp ik dat niet zo goed!

Ik moet trouwens wel zeggen, wij waren vorig jaar voor het eerst naar Turkije geweest met de MARTIN AIR en daar zijn ook super vriendelijke mensen en heel lekker eten.

Ik heb zojuist ook even op de site van www.qxxl.nl zitten kijken en dat zag er ook leuk uit. En alles alleen maar met de MARTIN AIR. Ook naar Kreta! Lijkt me ook heel gaaf. Maargoed, we zien wel!

Gr. AK en weltrusten. :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

het staat toch niet in de krant of t.vje gaat me toch niet vertellen dat we niet weg kunnen naar samos de eerste oktober ?????Wat is er toch aan de hand.Dat wordt nu peentjes zweten als het zo is ,en nog wel de aanbieding. Wij vertrekken op zaterdag.En alles zit vol ons appartenment ANDREAKIS. Niet te geloven nu metaxa .Maar ik zal f zeggen en die gaat de bol uit.Nu metaxa Dan komt er een kaart van ons vanuit sloten kansia in amsterdam :cry: :? Nu ik ga maar slapen en hoop dat het een droom is. Welterusten tot martin air of je weet wel
Trusten **n***f

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

P.S.wij vertrekken op vrijdag en de dieren zijn ook geboekt voor pension.gr....n :roll: :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Het is te hopen dat je vliegtuig de verkeerde kant op gaat en ergens op een klein eiland in de Atlantische Oceaan landt en dat ze daar geen internet hebben, dan hebben wij tenminste ook even rust :!:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Nee N., ik heb het ook niet gehad over publicaties in de krant of TV ,maar over een publicatie op de website van Olympia (errata, ja ik heb de eerste keer erata, met 1 R geschreven i.p.v. 2x R. Dit voor onze taaldeskundigen die daar straks mogelijk over gaan vallen...)
Tuurlijk gaat jouw vakantie door. Alleen heb ik aangegeven dat er, wat Olympia betreft in ieder geval, wijzingen en annuleringen van vertrekdata zijn.

Ik heb die info gehoord van kennissen die ook bij Olympia hebben geboekt én ben daardoor gaan kijken op de site van Olympia omdat ik dit toch wel een klein beetje ongelovig vond. Maar, zover ik nu kan zien heeft Olympia dat inderdaad ook op hun site staan.

Daarop voortbordurend concludeer ik het volgende:
In een vliegtuig zitten ook passagiers die bij andere reisorganisaties geboekt hebben. Olympia heeft niet het hele vliegtuig afgehuurd, er moeten dus meer reisorganisatoren (zoals OAD, Neckermann, NettoReizen enz.) hun vertrekdagen gewijzigd en/of geannuleerd hebben.

Dus geen zorgen maken, voor Samos zie ik in ieder geval geen wijzingen staan. Dus Martinair vliegt gewoon.
gr. en welterusten Metaxa 7*

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Het is te hopen dat je vliegtuig de verkeerde kant op gaat en ergens op een klein eiland in de Atlantische Oceaan landt en dat ze daar geen internet hebben, dan hebben wij tenminste ook even rust :!:

Groeten, Bols Jonge Jenever

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Of neem een ouwe klare van hoppe.Is goed voor je en slaap ze gast

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

O jee, we worden weer achtervolgt door de schooljeugd.
Wordt tijd dat de schoolvakanties ten einde lopen. :evil:
Ga lekker slapen dan heb je óók rust.

Geplaatst op 27 Jul 2004 23:22 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Het is te hopen dat je vliegtuig de verkeerde kant op gaat en ergens op een klein eiland in de Atlantische Oceaan landt en dat ze daar geen internet hebben, dan hebben wij tenminste ook even rust

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

ahh, waarom reageert die schooljeugd nou niet op taalfoutjes?
had ik me zo op verheugd!

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Jul 2004 23:22 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Het is te hopen dat je vliegtuig de verkeerde kant op gaat en ergens op een klein eiland in de Atlantische Oceaan landt en dat ze daar geen internet hebben, dan hebben wij tenminste ook even rust
Volgens mij is er weer iemand uit op 'n slotje....

Zeg gast, als jij zo van rust wilt genieten:
Trek de stekker eruit van je PC en kom niet meer op dit forum.
Dan ben je tenminste niet meer afhankelijk van een ander voor je rust.

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Schooljeugd?? Ik heb niet met je geknikkerd, hoor!

En zo'n slotje kan inderdaad geen kwaad. Het gaat toch nergens meer over!! Er wordt weer eens gechat.....pffffff

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Jul 2004 23:53 door Gast

Het gaat toch nergens meer over!! Er wordt weer eens gechat.....pffffff
Beste Gast 23:53, het is niet te hopen dat die ".....pffffff" betekent dat het ventieltje losgeraakt is en je leegloopt...zou vervelend voor je zijn.
Voor wat betreft je reactie doe je aardig mee aan hetgeen je zelf schrijft: je reacties lijken ook op chatgedrag en gaan inderdaad ook nergens over.
Maar vertel liever eens wat je ervaringen zijn met of je mening over Martinair.

Gesloten