LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] katreizen en gedupeerden

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ladyblok2

katreizen en gedupeerden

Ongelezen bericht door ladyblok2 »

Hallo allemaal.
Ik ben over het bedrog van katreizen in de media geweest (de Telgraaf en Hart van Nederland) en morgen komt het in onze regionale krant
de PZC. misschien is het verstandig als meerdere mensen dit doen. Ik vind nog steeds dat ook de SGR niet alles heeft gedaan.
ik ben erg benieuws hoeveel gedupeerden er nu zijn.
als je wilt rreageren mijn email is: [email protected]

Groetjes Carla

16again
Berichten: 16167
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: katreizen en gedupeerden

Ongelezen bericht door 16again »

Wat zou de SGR dan hebben moeten doen?
Logisch dat zij niet kunnen, willen en hoeven bij te springen bij problemen van elk malafide reisburo dat onrechtmatig het SGR logo voert.

sezofala

Re: katreizen en gedupeerden

Ongelezen bericht door sezofala »

SGR valt niets te verwijten en er valt ook niets te halen bij SGR (ECHT NIET!). Je moet SGR zien als een verzekeringsmaatschappij waarbij de meeste reisbureaus wel zijn aangeslotenen sommige niet. Het is niet de verantwoordelijkheid van SGR om er op toe te zien dat andere reisbureaus niet onterecht hun logo voeren (het is daarentegen wel weer verstandig om op te treden als ze er van af weten, SGR heeft immers een product te verkopen aan reisbureaus.) De staat moet er voor zorgen dat alle reisbureaus zijn aangesloten bij SGR of een andersoortige instelling.

Gesloten