LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drome-vakantiehuizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pansoe

Drome-vakantiehuizen

Ongelezen bericht door pansoe »

We hebben een vakantiehuisje in de provence/cote d' azur (F) gehuurd voor de laatste week van mei (2004) voor een periode van 1 week. De huur bedraagt ca EUR 850,00. Op zich nog geen problemen. Wat ik me echter afvraag is of de borgsom van EUR 1.500,00 niet absurd hoog is. Wie kan me meer vertellen over borgsommen voor vakantiehuizen ?

Hans. :?:

pansoe

Re: Drome-vakantiehuizen

Ongelezen bericht door pansoe »

Niemand kent Droem-vakantiehuizen dus ? Moet ik hier al een voorzichtige conclusie aan verbinden ?

Hans. :(

veronique

Re: Drome-vakantiehuizen

Ongelezen bericht door veronique »

Euh neee nooooooooit van gehoord........en ik ken wat namen in de reis wereld e.d...............maar die borgsom is gewoon te gek....niet doen hoor, voor je het weet gaat men er met je centen vandoor!!
Kijk effe of ze wel bij de anvr zijn aangesloten.........neem effe contact op met de anvr! Want tegenwoordig worden mensen opgelicht met valse huisjes verhuren e.d.
Dus op je hoede zijn, en niet zomaar betalen.
We horen graag van je hoe of wat.
groetjes Vero

Gesloten