LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone Contractverlenging / annulering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Raym0nd
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2015 12:42

Vodafone Contractverlenging / annulering

Ongelezen bericht door Raym0nd »

Woensdag 8 juli 2015 hebben wij als bestaande klant (8 jaar) van Vodafone telefonisch een contractverlening inclusief nieuw toestel aangevraagd.

Het oorspronkelijke contract betreft een 1 GB data bundel icm 300 minuten/sms verbruik. Daarnaast beschikten wij over een iPhone 4S met 16GB geheugen. Tijdens het gesprek hebben wij aangegeven de huidige abonnementsvorm te willen behouden en graag onze iPhone te willen opwaarderen. Telefonisch werd ons toegezegd dat het abonnement verlengd kon worden in combinatie met een iPhone 5S, wederom 16GB, en de zelfde abonnementsvorm. Maandelijkse kosten zouden 26 Euro gaan bedragen.
Met deze aanbieding zijn wij akkoord gegaan en hebben toegezegd het abonnement te willen verlengen.

Telefonisch werden nog enkele gegevens doorgenomen waaruit bleek dat ons adres in het systeem van Vodafone nog ons oude woonadres was. De callcenter medewerker heeft telefonisch de adreswijziging doorgevoerd en daarna de bestelling voor ons geplaatst.

Donderdag 9 juli ontvangen wij 's avonds een order bevestiging voor een iPhone 5C (ander model!), 8GB (minder geheugen!), smart 500 abonnement (andere abonnementsvorm!). Daarnaast valt ons direct op dat het factuuradres op ons nieuwe woonadres staat maar als verzendadres nogsteeds ons oude adres aangegeven staat.

Gezien Vodafone na 18:00 uur niet meer bereikbaar is, heb ik vrijdag 10 juli om 09:00 uur direct contact opgenomen met de telefonische klantenservice van Vodafone. Mij werd gevraagd zelf contact op te nemen met PostNL en Dynalogic om aan te geven dat de zending naar het verkeerde adres gestuurd is en zelf te achterhalen of deze nog gestopt kon worden. Na aandringen van mijn kant heeft de medewerker naar eigen zeggen zelf telefonisch contact gehad met Dynalogic. De zending was echter al door PostNL opgehaald. Omdat Vodafone mij geen tracking informatie kon geven heb ik zelf contact opgenomen met PostNL om de juiste tracking details te ontvangen zodat ik zelf de zending kon terugvolgen (zie bijlage).

De zending is uiteindelijk op 13 Juli aan het verkeerde adres aangeboden en geweigerd, waarna deze retour afzender gestuurd is naar het Dynalogic warehouse in Woerden. Hier is het pakket op donderdag 16 juli om 16:57 uur afgeleverd en afgetekend door dhr./mevr. Chinnery (zie bijlage).

Naar aanleiding van deze tracking details heb ik op vrijdag 17 juli wederom contact opgenomen met Vodafone. Vodafone wist mij te melden dat zij afhankelijk zijn van het binnenboeken van Dynalogic voordat zij de abonnementsverlenging kunnen annuleren. Dit zou maximaal 5 werkdagen kunnen duren. Mij werd gevraagd de tracking details zelf naar [mailadres verwijderd] te mailen zodat Dynalogic hier ook van op de hoogte zou zijn, dit heb ik op 17 juli gedaan.

Ik heb in de dagen na 17 juli nog herhaaldelijk contact gehad met de Vodafone klantenservice maar telkens werd mij verteld dat Dynalogic het toestel nog niet had binnengeboekt.

Donderdag 30 juli heb ik nogmaals een uitgebreid telefoongesprek met Vodafone gevoerd. Mij werd gevraagd zelf telefonisch contact op te nemen met Dynalogic om te vragen waarom dat de zending nog niet binnen is geboekt. Dynalogic gaf mij aan de zending verder helemaal niet te kennen en mij niet te kunnen/willen helpen.

Na dit telefoongesprek heb ik wederom met Vodafone gebeld en het verhaal uitgelegd. Vodafone heeft zelf met Dynalogic gesproken en de zending zou binnenboeken en het geheel afgehandeld zou gaan worden. Dit zou maximaal 2 dagen duren.

Inmiddels zijn we weer een week verder en heb ik nog steeds niets van Dynalogic of Vodafone gehoord. k heb een kapot toestel, een andere abonnementsvorm met minder MB's waardoor ik inmiddels extra 3G kosten buiten mijn bundel heb gemaakt en nógsteeds géén antwoord van Vodafone ontvangen.
Ik verwacht dat Vodafone binnen enkele dagen mijn abonnementsverlenging annuleert en het interne probleem met Dynalogic zelfstandig en los van deze case oplost.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 aug 2015 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd

Gesloten