LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TMobile en zeer slechte ervaring Proassist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roel112
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2015 22:43

TMobile en zeer slechte ervaring Proassist

Ongelezen bericht door roel112 »

Ik denk dat ik de zoveelste ben met een slechte ervaring met Proassist maar deze is wel apart. Ik heb in 2012 een iphone5 aangeschaft bij een TMobile abonnement en tevens een verzekering bij Proassist.

In 2014 heb ik het toestel laten repareren waarbij de achterkant is vervangen. Eind 2014 heb ik de verzekering opgezegd en oktober 2015 bleek het scherm niet mee te functioneren nadat de telefoon was gevallen. Ik heb de telefoon toen bij Microfix in leiden gebracht en die weigerde de telefoon te repareren omdat een achterkant van een iphone niet mag worden vervangen. Het is dan geen origineel Apple product meer (het imei nummer ontbreekt dan). Ook kwam ik niet meer in aanmerking voor het refurbish programma waarbij voor 300 euro een refurbished exemplaar kan worden gekocht na inleveren van je oude.

Omdat Micofix een officiële dealer is weigeren ze om de iPhone te repareren. Ik zit dus eigenlijk met een verminkte iPhone. Proassist zegt dat zij alles volgens de regels van Apple doen maar dat is echt complete onzin. Geen enkele concessie van hun kant na herhaaldelijk emailen.

Inmiddels wel 49 euro onderzoekskosten betaald aan Microfix. Daarna TMobile gebeld en het geval voorgelegd. Zij vonden dat Tmobile niets te verwijten is alhoewel zij bij het verenkeringsproduct hebben bemiddeld. Na veel aandringen kan ik de telefoon opsturen en zijn de onderzoekskosten voor Tmobile.

De telefoon wordt naar Dynafix gestuurd en ik ga horen wat ze vinden.

Ik had het ding ook gewoon bij een particulier telefoonzaakje kunnen brengen maar door de val ben ik niet zeker wat er nu kapot is.

Ben benieuwd hoe dit afloopt maar baal er wel van.

Gesloten