LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Daantjuhhh
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2015 14:55

Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Daantjuhhh »

Beste allemaal,

Ik heb ik de maand juni via Studentmobiel een abonnement afgesloten van de provider Hollands nieuwe. Op forums heb ik negatieve berichten over het nummerbehoud van Hollandsnieuwe gelezen waarna ik contact met Studentmobiel heb opgenomen. Zij verzekerde mij dat als ik de gegevens juist invulde er geen problemen ontstaan. Met goede hoop heb ik vervolgens een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe.

Op 13-07-2015 zou mijn T-mobile nummer, 06-*********, overgezet worden naar Hollandsnieuwe. Dit is toen echter niet gebeurd. Ik wou telefonisch contact opnemen met Hollandsnieuwe maar het klantenservice nummer was praktisch onvindbaar op Hollandsnieuwe eigen website. Vervolgens ben ik op internet en forums gaan zoeken en zodoende kwam ik het nummer tegen. Een medewerker van de klantenservice zei mij vervolgens dat het probleem aan T-mobile lag en dat hij een melding zou maken voor een nieuwe aanvraag. Ik heb direct contact opgenomen met T-mobile en die vertelden mij dat Hollandsnieuwe te laat mijn abonnement heeft opgezegd waardoor mij abonnement automatisch is verlengd.
Vervolgens zijn er 3 tot 4 maanden overheen gegaan met nummerbehoud aanvragen tot er eindelijk een definitieve datum kwam, 22-10-2015. Ik heb al deze maanden zowel mijn T-mobile abonnement als Hollandsnieuwe abonnement betaald.

Op 22-10-2015 is mijn Hollandsnieuwe abonnement eindelijk ingegaan en mijn T-mobile abonnement stop gezet. Tot 26-10-2015 heb ik kunnen bellen, sms’en en internetten met mijn telefoon zonder gebruik te maken van een wifi verbinding.
Op 26-10-2015 kwam ik er achter dat ik zonder wifi niet meer op het internet kon. Dit was erg vreemd aangezien het internet teken aangaf dat ik verbinding had. Toen ik hierover wou bellen bleek dat ik ook niet meer kon bellen ondanks dat mijn telefoon aangaf dat ik bereik had.

Hierover heb ik meerdere webformulieren ingevuld, die ook moeilijk vindbaar zijn, waar ik vrijwel geen reactie op krijg of het antwoord zo beknopt is dat ik er niks mee kan. Verder heb ik weer gebeld met het algemene klantenservice nummer maar die begrepen er letterlijk niks van. Ze wisten niet waar het probleem lag en het enige wat ze kunnen doen is een melding aanmaken voor de technische dienst van Hollandsnieuwe. Tot op de dag van vandaag heb ik geen bericht terug gehad en weet ik niet waar ik aan toe ben.
Ik vind het onaanvaardbaar dat ik niet bereikbaar ben en dat ik daar niet direct mee verder geholpen wordt. Alles gaat via keuze menu’s, ingehuurde callcenters en meldingen en formulieren maar niemand kan wat voor je betekenen. Ondertussen betaal ik al 4 maanden netjes mijn abonnement bij Hollandsnieuwe maar heb ik letterlijk 3 dagen gebruik kunnen maken van hun dienst. Kortom, ik ben diep teleurgesteld in Hollandsnieuwe en voel me volledig machteloos.

- Direct contact opnemen met Hollandsnieuwe is onmogelijk en je krijgt nooit iemand te spreken die er verstand van heeft of er over gaat.
- Ze laten je dagenlang/maandenlang wachten voor er iets meer duidelijk is, niet eens een oplossing.
- Enorm veel rompslomp en omwegen om contact op te nemen met de klantenservice.
- Zeer slecht geïnformeerde en georganiseerde klantenservice die niks voor je kan betekenen. Enige wat ze mogen is een melding maken wat minimaal 2 werkdagen duurt voor er een antwoord is.

Ik raad iedereen dus ten zeerste af een abonnement via Hollandsnieuwe af te sluiten. Verder hoop ik dat Radar misschien een oplossing heeft of hier aandacht aan kan besteden. Verder was ik benieuwd of ik juridische stappen kan ondernemen tegen Hollandsnieuwe omdat ik voor een product betaal wat niet geleverd is. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

groet,

Daan

Gesloten