Greenchoice terreur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
harmprive
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 dec 2020 11:31

Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door harmprive »

2jaar gelden klant geweest bij #greenchoice, sedert vorigjaar word ik tot grote ergenis an toe door greenchoice lastig gevallen met telefoon verkoop praatjes (terreur)
ik geef aan geen telefoontjes meer te willen ontvangen, echter hun blijven doorgaan.
heb t nummer geblokkeerd, maar toch zie ik dat men blijft proberen te contacten.
hoe kom ik van deze zeer irritante terreur telefoontjes af
#010 3180940

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Als nummer geblokkeerd is ben je toch klaar?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Jablan »

Ze mogen je bellen omdat je ex-klant bent. Bij mijn weten zou je 1x keer zo'n gesprek moeten aannemen en vragen naar 'het recht van verzet in de telemarketing'. Daar kun je aangeven niet meer benaderd te willen worden door de betreffende organisatie.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Moneyman »

Terreur, toe maar...

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door rwolters »

Als je dit al terreur noemt ben ik erg benieuwd hoe je reageert als het echt erg wordt...

Janzegt
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 okt 2023 16:18

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Janzegt »

Als je niet gebeld wilt worden, is het misschien handig om je telefoonnummer weg te halen

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Janzegt schreef:
03 mar 2024 18:08
Als je niet gebeld wilt worden, is het misschien handig om je telefoonnummer weg te halen
Welk nummer?

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door juliomariner »

Janzegt schreef:
03 mar 2024 18:08
Als je niet gebeld wilt worden, is het misschien handig om je telefoonnummer weg te halen
Zou het heel toevallig niet kunnen dat dit het nummer van greenchoice is slimpie?

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door witte angora »

harmprive schreef:
03 mar 2024 12:58
2jaar gelden klant geweest bij #greenchoice, sedert vorigjaar word ik tot grote ergenis an toe door greenchoice lastig gevallen met telefoon verkoop praatjes (terreur)
Maar hoe vaak gebeurt dat nou eigenlijk? En zoals gezegd, je kunt dat nummer gewoon blokkeren. Mail kun je aanmelden als pishing, ben je er ook gegarandeerd van af.

Hoe gaan die gesprekken eigenlijk? Met dezelfde impact als een bom bij de voordeur, waar je tegenwoordig zo veel van hoort?

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als je ze blokkeert proberen ze het gewoon opnieuw. Je moet een gesprek aangaan en vertellen dat ze moeten stoppen met bellen. Ik heb ze verteld dat ik een contract bij de concurrent heb afgesloten voor 3 jaar.

asdfasd
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2024 09:46

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door asdfasd »

Log in bij Greenchoice en verander je telefoonnummer naar het telefoonnummer van Greenchoice zelf.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Moneyman »

asdfasd schreef:
05 mar 2024 09:53
Log in bij Greenchoice en verander je telefoonnummer naar het telefoonnummer van Greenchoice zelf.
Da's een beetje lastig als je er al jaren geen klant meer bent...

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Aygulf »

harmprive schreef:
03 mar 2024 12:58
2jaar gelden klant geweest bij #greenchoice, sedert vorigjaar word ik tot grote ergenis an toe door greenchoice lastig gevallen met telefoon verkoop praatjes (terreur)
ik geef aan geen telefoontjes meer te willen ontvangen, echter hun blijven doorgaan.
heb t nummer geblokkeerd, maar toch zie ik dat men blijft proberen te contacten.
hoe kom ik van deze zeer irritante terreur telefoontjes af
#010 3180940
Als je het nummer hebt geblokkeerd hoe kun je dan zien dat ze toch weer bellen?

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Erthanax »

Aygulf schreef:
06 mar 2024 09:44
Als je het nummer hebt geblokkeerd hoe kun je dan zien dat ze toch weer bellen?
Dat kun je volgens mij zien in de lijst met geblokkeerde nummers. Daar staat achter het nummer hoe vaak het geblokkeerd is.

naoom
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2024 17:09

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door naoom »

Dat is het telefoonnummer van Greenchoice zelf. In uw account staat wellicht toestemming om gebeld te worden. Bij een energieleverancier heeft u nog tot jaren later toegang tot uw account.

Sneller dan een bericht op dit forum plaatsen wat overigens een bericht sturen naar Greenchoice zelf met de melding dat u niet benaderd wil worden. Of u leest dit even door: www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/besche ... ede-doelen

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Greenchoice terreur

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Nee, bij Greenchoice stopt de toegang tot je account daags na einde contract. Normaal is dat niet erg, alles gaat daarna per mail. Wel belangrijk om documenten en contract eerder te downloaden.

Plaats reactie