Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bartolomeüs
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2023 21:13

Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone

Ongelezen bericht door Bartolomeüs »

Mijn telefoonnummer is nu bijna 6 weken niet actief door een vastgelopen order van vodafone. Ik kan dus niet bellen/gebeld worden, internet en appen werkt dus ook niet. Mijn contacten kunnen mij dus ook niet bereiken.

Het is begonnen met een verlenging van mijn abbonement incombinatie met een nieuw toestel en een nieuwe e-sim. Order stond op pending en kon niet geannuleerd worden door medewerkers van Vodafone. De klantenservice van Vodafone gaf aan dat annuleren van de verlenging (inclusief het inleveren van telefoon) binnen twee weken de enige manier was om het op te lossen. Dit heb ik tegen mijn zin dus dan maar gedaan.

De annulering is verwerkt maar een maand later is het probleem niet opgelost. Het bellen naar de klantenservice, langsgaan bij winkels, wat bijna een bijbaan is geworden heeft geen enkel effect. Ik zag op het forum van Vodafone dat meer klanten dit probleem hebben. Ik heb mijn probleem 3 weken geleden ook gemeld op het forum. Mijn vastgelopen order is doorgezet als voorrangsverzoek Echter qua indicatie durft Vodafone (nu al een paar weken) geen datum te geven wanneer is het opgelost.

Ik het gevoel dat ik alle opties heb geprobeerd om dit te op te laten lossen. Kan iemand meedenken?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone

Ongelezen bericht door Jablan »

Zijn er redenen waarom je vast zit aan Vodafone? In jouw plaats zou ik direct naar een concurrent gaan.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Jablan schreef:
30 dec 2023 19:27
Zijn er redenen waarom je vast zit aan Vodafone? In jouw plaats zou ik direct naar een concurrent gaan.
Dan ben je wel je 06 nr. kwijt.

bupaul
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 jul 2010 11:32

Re: Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone

Ongelezen bericht door bupaul »

bijzonder verhaal. Waarom heb je je bedacht en wilde je je verlening annuleren. Dat het even kan duren zou kunnen kloppen maar dat ligt er ook aan wanneer jij de verlenging hebt herroepen.
Verder staat bellen/sms'en/appen los van internetten want je hebt het over je telefoonnummer.
Is je abonnement verder nog wel actief?
"Zeer privé" Bij overstappen kun je je nummer meenemen maar we weten niet wat het probleem bij Vodafone is en in die zin heb je gelijk.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone

Ongelezen bericht door Speedy123 »

bupaul schreef:
04 jan 2024 12:30
bijzonder verhaal. Waarom heb je je bedacht en wilde je je verlening annuleren. Dat het even kan duren zou kunnen kloppen maar dat ligt er ook aan wanneer jij de verlenging hebt herroepen.
Verder staat bellen/sms'en/appen los van internetten want je hebt het over je telefoonnummer.
Is je abonnement verder nog wel actief?
"Zeer privé" Bij overstappen kun je je nummer meenemen maar we weten niet wat het probleem bij Vodafone is en in die zin heb je gelijk.
Wat doet het ertoe waarom TS zijn verlening via Internet wil herroepen? Hij heeft de verlenging ruim op tijd geannuleerd en die is ook door VodaFone verwerkt:

Ts meldt duidelijk:
De annulering is verwerkt maar een maand later is het probleem niet opgelost.
Kortom, VodaFone heeft kennelijk hele grote interne achterstanden. TS wordt er radeloos van en weet niet meer wat te doen en vraagt daarom advies hoe verder te gaan.


Plaats reactie