LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] v.smile van vtech

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
s i m o n e
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:55

v.smile van vtech

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Wie kan mij tips geven over de spelletjes. Mijn dochters zijn 5 en 8.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door maybe »

ik wil je graag tips geven, maar hoe weten wij nu wat jouw dochters leuk vinden.

s i m o n e
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:55

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Ik vind het gewoon moeilijk om een computerspelletje te kopen. Soms lijkt het leuk en valt het in de praktijk tegen. Graag hoor ik dus wat andere van een bepaald spelletje vinden en waarom ze het wel of niet leuk vinden.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door jbroeders »

Koop geen v-tech zooi, maar een echte computer met the sims 2 erop geinstalleerd, dat vinden ze ongetwijfeld leuk.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Mijn zoon is 5 en speelt vanaf zijn 4de jaar met de V-Smile. Het is een geweldige spelcomputer en de kids leren er vreselijk veel van.

Al die andere troep is alleen maar moord en doodslag.

Nee de V-Smile is letters leren, tellen, logica, sorteren etc.

Leuk zijn eigenlijk alle spellen.

Pooh
Spiderman
Sponge Bob
Disney
Ariel
Truckies Truckrace (verkeers regels leren)
Alfabet pretpark
en nog veel meer


Het console is een degelijke machine met een forse stevige joystick/keypad welke simpel is te wisselen voor rechts/links handigen.

De portable uitvoering is tevens top en ook voor links/rechts handigen.


De basisset en portable zijn best duur in aanschaf maar het is echt de investering waard.

Misschien dat sommigen de beelden ouderwets vinden maar dat hindert niet en daar gaat het ook niet om.


Suc6.

s i m o n e
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:55

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Dank je wel voor de tip. Ik hoorde van iemand anders dat alleen assepoester niet zo leuk is.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Zou kunnen maar er blijven er genoeg over.

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door evie01 »

nou Mijn dochters van 4 en 6 vinden assepoester juist wel leuk!

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

er is voor elk kind wel wat leuks

s i m o n e
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:55

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Dank voor jullie reacties!!!

jeannetta
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2006 17:20

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door jeannetta »

Mijn dochter wordt binnenkort 6 jaar, en is vrij bij-de-hand (kan ook al behoorlijk uit de voeten met spelletjes op Kinderplezier.com).
Kan iemand mij enigszins aangeven of de spellen voor de V-Smile voor deze leeftijd te kinderachtig begint te worden? :oops:

zouteriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:56

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door zouteriks »

Via Speelotheken zijn de spelletjes te lenen, dan kun je ze eerst uitproberen.
Eventueel later te kopen.

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Ik vermoed van wel. Mijn dochter is 5 jaar en die wandelt al zo door de spelletjes heen.

arendznest
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2007 21:16

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door arendznest »

Ik was benieuwd of iemand mij kon vertellen of de v-tech smiles die op ebay worden aangeboden uit de states of engeland het hier in nederland doen en of je ook nederlandse spelletjes erop kunt spelen????

cesje
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jun 2007 13:56

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door cesje »

geen idee, maar ik denk dat je m toch het beste gewoon in NL kunt aanschaffen, bij MAKRO hebben ze heus nog wel eens een leuke aanbieding

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door D1RK »

Elders voordeliger, maar dan ook niet klagen als de importeur geen fabieks garantie wil verlenen!
Of de spellen werken, net als DVD's met regio code, die werken alleen op merkloze van de Blokker, en niet op dure merkspelers, en dit risico wil ik liever niet!

buur
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2007 11:13

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door buur »

Hai
Ik heb 2 dochters van 7 en 8 jaar.
Ik heb onze v-smile pocket via marktplaats gekocht(3 jaar terug)
En hij bevalt ons nog prima.
Je moet er wel op letten dat de pocket en spelletjes in het nederlands zijn.
Mijn dochters vinden het een heel gaaf ding , we hebben nu net een nieuw spelletje;shrek het verhaal van draakje.
En deze vinden ze super.
Ook spongebob en Alladin vinden ze leuk.
Ik ga nu op zoek naar scooby-doo via marktplaats.
Het leuke is ook dat je het op de tv kan aansluiten.
Dus ons bevalt hij super. :D [/b]

LiesS
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jul 2007 20:53

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door LiesS »

Ik heb de v-smile voor mijn zoontje gekocht toen hij 3 jaar was en hij vond (en vind) het nog steeds geweldig. (hij is nu bijna 5 jaar)
Ik heb nu ook de pocket uit de states over laten komen. V-tech zelf heeft nl. een goede garantie en het maakt niet uit waar je hem koopt. Ik heb nu inclusief verzendkosten 47 euro betaald voor een nieuwe pocket (toch heel wat beter als de 90 die ze hier in nederland vragen)

Ik heb ook al diverse spelletjes uit amerika en engeland gekocht (bob de bouwer, thomas the train, blues clues voor ongeveer 15 euro p.s. incl. verzendkosten) en deze doen het prima op de nederlandse v-smile. Ook de nederlandse spelletjes doen het op de amerikaanse pocket. Mijn ervaring met de engelse spelletjes is dat de kinderen het heel snel in de gaten hebben wat ze moeten doen en ook de engelse spelletjes prima spelen. De taal is dus geen belemmering.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door D1RK »

Jou kinderen hebben blijkbaar meer taalgevoel dan anderen!

Ik zit zelf soms uren te zoeken, en een ander snapt het direkt, maar dan ook nooit klagen als een spel niet werkt, soms is er een regio code zoals op DVD's ook vaak voorkomt.

Verder zit je met de daar gekochte ook lastiger met garantie als het fout gaat, maar zelf koop ik ook wel eens Russische spellen, maar zowel de taal als spel test ik daar dan, ook in Nederland doe ik dat, want als ik thuis kom wil ik geen kilometers terug als het niet in mijn eigen woonplaats is!

LiesS
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jul 2007 20:53

Re: v.smile van vtech

Ongelezen bericht door LiesS »

de v-smile heeft geen regiocode, zoals een dvd en nogmaals vtech heeft een hele goede service. Mijn zus had een probleem met haar v-smile (uit US) en deze werd gewoon verholpen, zonder problemen.

Misschien hebben mijn kinderen wel meer taalkennis, maar dan kijk je toch eerst of ze de spelletjes van www.nickjr.com snel begrijpen, dan zie je het snel genoeg.

Gesloten