LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afkeurenswaardig handelen van Mattel

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
ergbozevader
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2010 19:43

Afkeurenswaardig handelen van Mattel

Ongelezen bericht door ergbozevader »

Vanmiddag mocht mijn dochter van 7 als beloning voor haar mooie rapport een Barbie uitzoeken van haar oma. Ze koos een Barbie in een mooie witte trouwjurk. Waarom? Omdat bij de Barbie een code zat waarmee ze op www.barbie.com een geheim spel zou kunnen spelen. Thuisgekomen gaat ze direct naar de Barbie site waar ze - voordat ze ook maar een spelletje kan spelen - zich dient te registreren en allerlei persoonlijke informatie dient te verstrekken. Vervolgens voert ze de code in, loopt even weg en wordt automatisch weer uitgelogd, nog voordat ze ook maar even gespeeld heeft. Vervolgens probeert ze weer in te loggen maar wat blijkt: de code is eenmalig en niet nog een keer te gebruiken. Gevolg: een diep bedroefde dochter. Weg alle vreugde over het cadeautje. Naar mijn mening een bijzonder incorrecte manier van een speelgoedfabrikant om op slinkse wijze emailadressen en gegevens van kinderen te verzamelen. Past goed in de tijdgeest van de afgelopen jaren: aandeelhouderswinst voor alles; desnoods over de ruggen van kinderen die graag een spelletje willen spelen. Mijn oproep: boycot bedrijven die op deze manier geld proberen te verdienen en kies voor speelgoed van ondernemingen die wel eerlijk zaken doen. :evil:

slome

Re: Afkeurenswaardig handelen van Mattel

Ongelezen bericht door slome »

Hier hadden we het zelfde probleem en dat is in orde gemaakt ! Neemt u even contact op met:

Nederland:
Mattel B.V.,
Postbus 576,
1180 AN Amstelveen,
Nederland

Consumentendienst: 0800 262 88 35

ergbozevader
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2010 19:43

Re: Afkeurenswaardig handelen van Mattel

Ongelezen bericht door ergbozevader »

Fijne service bij Mattel :evil: De 'klantenservice' is volstrekt onbereikbaar.

Gesloten