LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vtech kidizoom

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
johnbanaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2007 09:27

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door johnbanaan »

Mijn vriendin heeft ook de kidizoom gekocht voor mijn dochter.
Echter totaal geen verstand van megapixels.
En je verwacht toch tegenwoordig niet meer een camera met een resolutie van 3x niets! Dus je kan er gewoon niets mee!
Je hoeft het echt niet uitteprinten of op je tv te laten zien, Heel jammer gewoon. Echt zonde van het geld!

kleinekiek
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2007 15:15

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door kleinekiek »

het gaat er alleen bij kinderen om dat ze fotos kunnen maken tenminste bij die van mij wat ik echter wel een nadeel vind is de mp3 speler kwa geluid dat is echter zo zacht dat als mijn dochter hem op zet dat wij niet mogen praten anders hoort ze hem niet
heb contackt gehad met v tech en die zeiden dat het zo hoorde omdat ze aan een bepaalde norm moeten zitten en die is bij kinderen echt laag mijn gedachten is dan zet dan die extra functie er dan niet op wand dat is waardeloos verder is het een leuk speeltje

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door roerganger »

de mp3 speler kwa geluid dat is echter zo zacht dat als mijn dochter hem op zet dat wij niet mogen praten anders hoort ze hem
Ik denk dat dat is om gehoorschade te voorkomen, denk je niet? Van kleine kinderen kun je verwachten dat ze die dingen tegen hun oortjes houden, ook al staat de muziek nog zo hard, met mogelijke gehoorschade als gevolg. En daar zit niemand op te wachten, denk ik zo.

Judith159753
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:34

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door Judith159753 »

Onze zoon heeft hem nu twee weken en wij (nou ja, hij) zijn heel tevreden. Oke de fotokwaliteit is niet super. Maar hij vindt het vooral leuk om gekke foto's mee te maken, echt afdrukken komt er toch niet van.
De spelletjes die erop zitten zijn simpel maar vallen ook in de smaak en de mp3-speler vinden ze helemaal super. We hebben er luisterverhaaltjes opgezet en die worden iedere dag beluisterd. Je kunt hem ook zonder koptelefoon gebruiken en ik vind het geluid dan wel oke.
Hij is al een keer gestuiterd en daar kan hij ook tegen en wij zijn er erg blij mee.
Wat me ook heel erg meevalt is de tijd dat de batterijen meegaan. We gebruiken oplaatbare batterijen en ik was bang dat ze heel snel op zouden zijn maar dat valt reuze mee.


Judith

bruynr
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2008 08:11

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door bruynr »

Kijk voor de gein eens in de USA (bijv. ebay). Daar wordt deze camera aangeboden vanaf zo'n 28 Euro! Zelfs met verzendkosten nog HEEL veel goedkoper dan hier in Nederland.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door kweenie »

Moet je dan niet erg veel invoerrechten betalen...?

bruynr
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2008 08:11

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door bruynr »

Volgens de Douane
De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/

verder heb je minder kans dat je eruit gepikt wordt als je het laat opsturen als "gift". Dit is echter geen garantie.

Het tikt wel aardig door als je moet betalen, voor speelgoed is dit dacht ik 4,7% en dan nog de 19% btw. over de som. Echter is het verschil van de kidizoom zo groot, dat het dan nog steeds goedkoper is als in Nederland.
Als je moet betalen, check dan wel of de gebruikte goederencode juist is. Er zijn producten waarbij 0% wordt gerekend,

Je zou ook binnen de EU kunnen zoeken, dan heb je er niet mee te maken. Bijv. http://www.ebay.de waar het aanbod 1000x groter is als de NL ebay, en http://www.ebay.co.uk

Duidelijk, lijkt me zo?

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: vtech kidizoom

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic reacties verwijderd door de Moderator.

Gesloten