LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Lindawe
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 mar 2011 19:37

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door Lindawe »

Ik ben er nu ook achter waar toch steeds die rare vlekken vandaan komen na het wassen.
Ik dacht dat het aan het wasmachine lag,maar t werd me ineens duidelijk dat ze de dag ervoor met die bellenblaas bezig zijn geweest bij oma.
Action/fabricant gaat hier zeker nog van horen.

wennes1
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2011 13:02

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door wennes1 »

@ DvOff;

Ik heb niet de fabrikant aangeschreven nee...Action is de verkopende partij hier dus ik leg mijn klacht bij hun neer.

Ze hebben inmiddels laten weten niks aan de klacht te doen aangezien het op de verpakking staat. Logisch besluit voor hun maar ik heb wel terug geschreven dat ik het ontzettend schandalig vind dat ze dit soort dingen verkopen terwijl ze nu inmiddels weten hoe het uitpakt als kinderen knoeien.

Voor mij heeft Action afgedaan, zal er ook nooit meer 1 stap in een winkel binnen zetten.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door henk51 »

De tekst van de vraag doet het net voorkomen dat dit alleen bij de bellenblaas van action gebeurt. Dit gebeurt bij alle bellenblaas google eens op vlekken bellenblaas en je vind er al vele vele onderwerpen over van jaren jaren terug.
Het staat notabene op de verpakking maar ja wie leest dat.
Op campings is men ook niet blij met bellenblaas als dit op je tentdoek komt dit was al 30 jaar geleden zo.Sommig speelgoed is niet zo onschuldig als het lijkt.
Goed schudden vooraf en tijdens gebruik voorkomt meestal erge vlekken.

gr Henk

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door sephora30 »

Kocht van de week een Hello Kitty bellenblaas bij V&D, en daar stond de waarschuwing op dat het vlekken kan veroorzaken.
Heb maar gewacht tot we thuis waren en mijn dochtertje eerst haar shirt had uitgedaan.

Toch blijf ik het raar vinden dat ze zoiets voor (kleine) kinderen maken en dat het dan vlekken geeft :shock:

witte angora
Berichten: 30935
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door witte angora »

Iedereen maakt zich nu wel zo druk over die vlekken in de kleding, en terecht... maar wat zijn voor de kinderen de gezondheidsrisico's van die troep? Wat komt er via de huid, mond, of luchtwegen het lichaam binnen?

Dat lijkt me een nog veel belangrijker vraag.

Mijns inziens, inderdaad, wat een van mijn voorgangers al schreef: inhoud van die busjes door de gootsteen, en vullen met water en afwasmiddel, deden we vroeger ook, kost geen dr*l en we hadden net zo veel lol.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door seconds-out »

henk51 schreef:De tekst van de vraag doet het net voorkomen dat dit alleen bij de bellenblaas van action gebeurt. Dit gebeurt bij alle bellenblaas google eens op vlekken bellenblaas en je vind er al vele vele onderwerpen over van jaren jaren terug.
Het staat notabene op de verpakking maar ja wie leest dat.
Op campings is men ook niet blij met bellenblaas als dit op je tentdoek komt dit was al 30 jaar geleden zo.Sommig speelgoed is niet zo onschuldig als het lijkt.
Goed schudden vooraf en tijdens gebruik voorkomt meestal erge vlekken.

gr Henk
Ja nou! mijn ouders waren doodziek na een dagje bellenblazen op de camping..
De dag erna lekte de tent als een zeef na een regenbuitje :mrgreen:
Dan heb je toch liever ergens een vlekje....is dat eigenlijk wel zo n drama?
Of zijn die vlekken ook niet meer te verwijderen?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik moet eerlijk zeggen er zijn hier al liters bellenblaas door de jaren heen erdoor gejonast maar ik heb nog nooit vlekken in de kleding of waar dan ook gehad die er niet meer uitgingen.

Tot dit topic wist ik niet eens dat die zooi vlekken maakte.

klant2
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2011 00:01

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door klant2 »

Wel een beetje vreemd (of onbeschoft) dat mensen hier klagen over de action terwijl ze zelf niet hebben opgelet. Het is de fabrikant die bellenblaas maakt die vlekken veroorzaakt en omdat bijna alle bellenblaas dat heeft zal het wel niet anders gemaakt kunnen worden. Voor zover ik weet geeft elke zeepoplossing die niet wordt uitgewassen een vlek. Het staat op de verpakking, wat kan action eraan doen dat mensen dat niet lezen? Niet echt fair om action hier de schuld van te geven en massaal boze brieven te sturen. Als je dan op iemand kwaad moet zijn is het op jezelf. Of worden je ook kwaad op de albert heijn als de rode bietjes afgeven op een wit t-shirt? :roll:

4littlekids
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 mar 2011 08:29

Re: vlekken na BELLENBLAAS ACTION

Ongelezen bericht door 4littlekids »

Ik weet het inmiddels dat volgens mij alle bellenblaas vlekken geeft op kleding nadat het de wasmachine is gepasseert.

Hier dus geen orginele bellenblaas meer maar gewoon afwasmiddel of de kleding met flink water zonder wasmiddel goed wassen en spoelen en daarna in de machine in de hoop dat.....

Kids weten dat oa bellenblaas iets is wat door mij niet gewaardeerd wordt en ook waarom.

Gesloten