LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell support is waardeloos!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
waakzaam.nu
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2010 16:40

Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door waakzaam.nu »

Ben al 20 jaar een Dell gebruiken als laatste aankoop een Laptop XPS/M150.
De producten van Dell goed zijn maar het personeel er omheen is waardeloos, als je vraagt met wie je spreekt durven niet eens hun naam te zeggen.
Ik roep iedereen bij deze op om geen Dell computers meer te kopen.
Ik ben woensdagmiddag begonnen met het bellen voor een nieuw toetsenbord, werd een keer of 5 doorverbonden en steeds werd om mijn klantnummer gevraagd, naar 20 minuten werd de verbinding verbroken was toe al ruim een uur aan het bellen.
Donderdag opnieuw begonnen met bellen, helaas hetzelfde verhaal, ik werd als laatste doorverbonden na iemand die blijkbaar kon lezen en schrijven hij beloofde dat ik die dag nog een email met de offerte zou ontvangen.
Schijnbaar hebben ze geen snelle server want ik ontving deze pas vrijdag.
Tot overmaat van ramp rekenen ze 30 euro ex voor de transportkosten!
Moest de offerte ondertekenen en terugsturen ik heb dit uiteraard gedaan en direct het geld overgemaakt.
Zaterdag kreeg ik de gegevens doorgestuurd voor het volgen van het transport.
Vol goede moed keek ik dinsdag hoe het er mee stond, u raad het al er was niks bekend!
Woensdag ontving ik deze email:

From: .....DellTeam.com
Sent: Wednesday, April 07, 2010 3:41 PM
To: .......waakzaamnu.nl
Subject: Dellofferte
Goedemorgen meneer mevrouw,
Heeft de offerte.ontvangen ?
Gaat u ook gebruik maken van deze?
R. L Dellteam

Nou vind ik het zo raar dat ze inmiddels mijn naam nog niet weten en hun eigen logo niet gebruiken tijdens het email verkeer. Terwijl mijn brievenbus en email plat gebombardeerd word met hun reclame op naam.
Mocht het management van Dell echt iets willen leren over dienstverlening wil ik wel uitleggen hoe wij dat binnen ons bedrijf doen Waakzaam.nu
Met vriendelijke groet, Jos Jägers.
Laatst gewijzigd door waakzaam.nu op 08 apr 2010 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Tot overmaat van ramp rekenen ze 30 euro ex voor de transportkosten!
Dat is dan een duur toetsenbord. In een beetje computerwinkel koop je een goed toetsenbord voor minder dan € 10,00.

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door amelissen »

Dirkie schreef:
Tot overmaat van ramp rekenen ze 30 euro ex voor de transportkosten!
Dat is dan een duur toetsenbord. In een beetje computerwinkel koop je een goed toetsenbord voor minder dan € 10,00.
Een toetsenbord voor een LAPTOP van Dell wordt niet door winkels verkocht.
Ja een gewoon los toetsenbord zal idd 10 euro kosten, maar dat zoekt meneer niet.

waakzaam.nu
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2010 16:40

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door waakzaam.nu »

Klopt, dat heb ik ook gedaan voor nood nu!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door crazyme »

Dus wanneer ik het goed begrijp :

- U belt woensdag naar Dell maar de verbinding werd plotseling verbroken.
- U belt donderdag opnieuw
- U ontvangt vrijdag de offerte
- Verzendkosten zijn 30 euro
- Zaterdag track & trace
- Dinsdag track & trace onbekend
- Woensdag ontvangt u een mail waar uw naam niet in staat

Dit lijkt mij op zich niet iets om zo opgewonden van te raken. Dat een offerte niet donderdag maar vrijdag wordt verstuurd is niet echt raar.

Dat plotseling de verbinding wordt verbroken is ook niet heel erg vreemd.

Hoge verzendkosten mag Dell gewoon vragen, aan u de keus of u ze ook wilt betalen.

Zaterdag Track & trace (zo noem ik het maar voor het gemak, het kan ook een ander zijn)

Dat er dinsdag niets in het systeem staat lijkt mij ook normaal. Omdat het maandag 1e paasdag was is het pakket waarschijnlijk pas dinsdag op transport gegaan.

Dat u woensdag een vraag krijgt of u gebruik gaat maken van de offerte is een beetje dom.

Dat u in de mail niet met uw naam wordt aangesproken lijkt mij een ergernis teveel. Dat gaat toch nergens over ?

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door malaga »

waakzaam.nu schreef:Ben al 20 jaar een Dell gebruiken als laatste aankoop een Laptop XPS/M150.
De producten van Dell goed zijn maar het personeel er omheen is waardeloos, als je vraagt met wie je spreekt durven niet eens hun naam te zeggen.
Ik roep iedereen bij deze op om geen Dell computers meer te kopen.
Ik ben woensdagmiddag begonnen met het bellen voor een nieuw toetsenbord, werd een keer of 5 doorverbonden en steeds werd om mijn klantnummer gevraagd, naar 20 minuten werd de verbinding verbroken was toe al ruim een uur aan het bellen.
Donderdag opnieuw begonnen met bellen, helaas hetzelfde verhaal, ik werd als laatste doorverbonden na iemand die blijkbaar kon lezen en schrijven hij beloofde dat ik die dag nog een email met de offerte zou ontvangen.
Schijnbaar hebben ze geen snelle server want ik ontving deze pas vrijdag.
Tot overmaat van ramp rekenen ze 30 euro ex voor de transportkosten!
Moest de offerte ondertekenen en terugsturen ik heb dit uiteraard gedaan en direct het geld overgemaakt.
Zaterdag kreeg ik de gegevens doorgestuurd voor het volgen van het transport.
Vol goede moed keek ik dinsdag hoe het er mee stond, u raad het al er was niks bekend!
Woensdag ontving ik deze email:

From: .....DellTeam.com
Sent: Wednesday, April 07, 2010 3:41 PM
To: .......waakzaamnu.nl
Subject: Dellofferte
Goedemorgen meneer mevrouw,
Heeft de offerte.ontvangen ?
Gaat u ook gebruik maken van deze?
R. L Dellteam

Nou vind ik het zo raar dat ze inmiddels mijn naam nog niet weten en hun eigen logo niet gebruiken tijdens het email verkeer. Terwijl mijn brievenbus en email plat gebombardeerd word met hun reclame op naam.
Mocht het management van Dell echt iets willen leren over dienstverlening wil ik wel uitleggen hoe wij dat binnen ons bedrijf doen Waakzaam.nu
Met vriendelijke groet, Jos Jägers.

Sorry, ik ken deze laptop niet.
Is deze van de kinderen voor te spelen ?
Want deze staat bij Producten >>speelgoed, of een late 1 aprilgrap ?!

harkenee
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2010 20:49

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door harkenee »

inderdaad die service van Dell is waardeloos..... als je ze belt kom je in India uit....
mijn conclusie: Dell wil kapot
en daarmee zijn ze gelukkig op de goede weg

waakzaam.nu
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2010 16:40

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door waakzaam.nu »

Laat me raden zo´n domme reactie kan alleen van een Crazy medewerker van dell zijn!

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door puck15 »

waakzaam.nu schreef:Laat me raden zo´n domme reactie kan alleen van een Crazy medewerker van dell zijn!
Nee waarschijnlijk kent hij deze versie xps laptops niet, toch al 2 a 3 jaar oud ( versie/ release datum)
Begint bayer ook mee... sorry.. keny deze laptop niet

Service desk:
tja een reden om niet warm te lopen voor Dell.

Misschien een optie : wireless toestenbord en muis ? koop je al voor 20 euro of minder

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door malaga »

@puck15
Niet alleen een stukje lezen, maar het geheel en dan reageren.


bayer113 schreef: Sorry, ik ken deze laptop niet.
Is deze van de kinderen voor te spelen ?
Want deze staat bij Producten >>speelgoed, of een late 1 aprilgrap ?!

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door puck15 »

bayer113 schreef:@puck15
Niet alleen een stukje lezen, maar het geheel en dan reageren.
bayer113 schreef: Sorry, ik ken deze laptop niet.
Is deze van de kinderen voor te spelen ?
Want deze staat bij Producten >>speelgoed, of een late 1 aprilgrap ?!
:lol: :wink: beetje humor ( snap ook wel dat je bedoeld:Ts je post in verkeerde topic), want kinderen kunnen uiteraard spelen op/ met een laptop... lol

Tissel
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2010 17:30

Re: Dell support is waardeloos!

Ongelezen bericht door Tissel »

Mensen, DOE GEEN ZAKEN MET DELL!

Inzake mijn laatste DELL XPS 16

Eerst wilde ik hem zien en Dell vertelde mij dat ze hem in de Showroom hadden staan in Amsterdam. Ik een uur rijden en geen XPS aanwezig!

Daarna toch gekocht en is mij 15 maanden McAfee beloofd. Dit liep al na een maand af! Na een dag viel het logo van het scherm af. Monteur zou komen, dagje vrij genomen en niemand kwam uiteindelijk. Na veel telefoontjes boden ze mij dan een nieuw scherm aan. Deze is op locatie geplaatst. Paar weken later scherm kapot. Zwart beeld. Gebeld en moest 2 weken wachten of bijlappen. Heb een eigen bedrijf dus dan maar betalen. Nieuw scherm gekrgen en ook deze ging na een week kapot. Weer een nieuw scherm besteld. Weer betalen en daarvan ging binnen een week ook het scherm kapot. Kleuren klopte niet en alles was roze. Nu kwamen ze vandaag op hun kosten mijn vierde scherm in 2 maandenplaatsten. Deze begaf het binnen 2 uur!!!! Weer gebeld en nu komen ze maandag weer een scherm plaatsen. Blijkbaar komt niemand op het idee dat het misschien mijn scherm niet is maar grafische kaart of computer zelf. Dus heb gevraagd of ik een nieuwe laptop kan krijgen. Dat kan maar dan duurt het wel onderhavle week. Heb ze uitgelegd dat ik niet een week zonder mijn laptop email en andere gegevens kan. Boeeit ze blijkkbaar niet want ik heb gewoon dikke pech. Gevraagd of ze tijdelijk een scherm kunnen plaatsen op afwachting van de nieuwe laptp maar dat doen ze niet. DUS: gewoon anderhalve week je bedrijf dicht gooien omdat DELL niet meedenkt.


Hen uitgelegd dat ik evenveel schade ondervind als ik alle schermen van dell blokeeer voor anderhalve week. Is aan dodenmansoren besteed.


Enige conclusie is: IK KOOP NOOIT MEER BIJ DELL EN ZEKER NIET DEZE LAPTOP! WAT EEN DRAMA (en dan uren, totaal 8 uur gebeld,naar een bandje luisterd die zegt dat het gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleidnen om de klantenservice te verbeteren maar niet luisteren naar je klant)

Als ik met Pieter Storms en Radar daar voor de deur had gestaan hadden ze me vast en zeker keurig kunnen helpen maar als kleinde ondernemer die de pupliciteit niet op kan zoeken heb je vette pech!

De reden dat ons bedrijf succesvol is niet door de laptoppen van DELL maar omdat wij LUISTEREN naar onze klanten en altijd met een oplossing komen!

NIET KOPE HIER!

Zit nu een review te schrijven via een ander beeldscherm dat ik aan mijn laptop moet hangen. KANSLOOS!!!!!

Gesloten