LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Buffalo.nl erg slechte service!!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Gert Jan w
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2015 10:18

Buffalo.nl erg slechte service!!

Ongelezen bericht door Gert Jan w »

Het bedrijf Buffalo is erg onprofessioneel bezig.
Ten eerste zou ik mijn tafelvoetbaltafel binnen 3 dagen thuis hebben. Dit had ik 3 weken voor kerst bestelt zodat we kerst er mee konden spelen, maar dit pakte allemaal anders uit. Na 2 weken kreeg ik het berichtje dat de bezorger het niet kon vinden en ik kreeg het bericht dat hij er over 1 dag zal zijn. Uiteindelijk hebben hem net precies 1 dag voor kerst gekregen wat erg slecht was.

We hebben onze tafel nu en op de site stond dat het voor intensief gebruik was, dit bleek ook niet zo!
De tafel deed het na 2 maanden al erg slecht er waren poppetjes kapot, hij ging erg stroef en er kwamen scheuren/gaten in. Het zou een hele goede tafel zijn maar ik kreeg echt een 'kinderding'
En dat zou je niet verwachten voor een tafel van €400,-

En het slechtste aan dit bedrijf vind ik de service! Toen wij hierover belde kregen wij helemaal niemand aan de lijn en dit hebben we meerder keren geprobeerd. We hebben toen op facebook een ander nummer gevonden maar kwam ook totaal geen reactie op. Uiteindelijk kregen we via de site een nummer van een medewerker. De medewerker zou mij bellen. Uiteindelijk hebben ze dat ook niet gedaan. Toen belde ik op over de klacht en er werd gezegd dat hij zou terug mailen. Dit gebeurde ook niet! Dus toen belde ik vanochtend weer om te vragen over die klacht en toen werd ik gewoon opgehangen

Vind dit erg slecht van zo bedrijf! Ik zou graag een nieuwe tafel willen of een aanbieding voor een betere tafel

Gesloten