LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aquleisure zwembad

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
marthy

aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door marthy »

hebben nog meer mensen een zwembad van aqua leisure gekocht bij de macro of lucas klamer of karwei, die nadat hij gevuld was spontaan de naden begonnen te scheuren.

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Hadden wij vorige week ook.

Sjaak en Nel

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Naar is dat hè? Maar Sjaak en Nel, je ken toch die naden wel dicht maken met Velpon!
An,

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Wij hebben het eerst met behangplaksel geprobeerd maar dat hield niet.

Sjaak en Nel.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Nee tuurlijk niet! Nou dan, èèn seconde lijm dan? Probeer maar ff! Laat ff weten, anders vraag ik ff voor jullie verder in de familie.
An,

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Zeker aan Ted ?

Sjaak en Nel.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Nee toch Sjaak! Ted is geen familie van mij. We hadden ooit een leuke babbel hier op dit forum, maar hij is nu om de èèn of andere reden boos op mij geloof ik. Hij zou het denk ik wel geweten hebben hoe je dit moet oplossen. Maarja, helaas! Ik vraag nog wel ff verder in de familie.

An,

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Ted is niet boos maar is er met Ander Meisje vandoor.

Sjaak en Nel.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Oh zit dat zo? Kunnen jullie Ted dan? En zo ja, waarvan dan? Nouja, as tie maar gelukkig is dan met dat '"ander meisje".

Gr, An,

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Van die andere topics. Ted dacht steeds dat jij ook Ander Meisje was. Ja Ted zien we voorlopig niet meer terug. Is erg gelukkig met Ander Meisje.

Sjaak en Nel.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

O ja nou weet ik het ook weer! En Sjaak, dat is ook zo ,ik was ook dat ander meisje. Maar dan ie die nu gelukkig met nog een ander meisje, denk ik. Nou Sjaak, mocht je hem weer eens spreken, doe hem dan de groeten maar van mij. Ook de groeten aan Nel hè?

Tot een andere keer dan maar! Gr, An.

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Ik dacht dat Ander Meisje jouw zusje was? Ik weet zeker dat jij niet Ander Meisje was.

Sjaak en Nel.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Nee Sjaak. Dat heb ik toen ook al aan Ted uitgelegd, ik heb helemaal geen zussen. Wel èèn broer. Ik was en ben, ander meisje en later An. Nu nog steeds An. Maarre, heb je nu al je probleem met je aqua bad opgelost? Ik blijf vragen in de familie. Goed?

Gr. An,

Nel

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Nel »

ja An, we hebben nu de badkuip buiten staan.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Hoi Nel.

Leuk om ook ff wat van jou te horen zeg! Nu meid, succes met je bad en met Sjaak.
An,

Sjaak

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaak »

Ja An en jij met je zwembad dat ie maar niet meer lekken mag.

Nel en Sjaak.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Hoi Sjaak..Je moet er wel een beetje bij blijven hoor! ik heb GEEN lek zwembad! Ik gaf jou die tip van de Velpon, weet je nog?
Nou , au revoir dan maar weer! Gr, An,

Nel

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Nel »

An, ff een tip voor je (vrouwen onder elkaar), je kunt ook een always gebruiken, gewoon vastplakken met die vleugeltjes. dan lekt het bad ook niet meer. wel elke week een nieuwe hoor.

nel

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Nou nog ff dan Nel! Ene Marthy begon over een lek zwembad en dat hadden jullie dus ook zei Sjaak. Toen gaf ik je een paar tips, maar wij hebben zelf geen eens een zwembad, dus ook geen lekkages.
En die Allways heb ik zo wie zo niet meer nodig(vrouwen onder elkaar)dus Nel, laten we het hier dan maar bij houden. Groetjes aan Sjaak en ik lees wel weer eens van jullie!

An,

Nel

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Nel »

oh sorry An. ja dat komt, mijn leesbril is in de vijver gevallen. Sjaak is hem aan het zoeken maar zijn snorkel heeft ie uitgeleend. zo zie je maar weer ook daar moet een mens achteraan. ik hoop dat wat ik schrijf klopt.

groetjes Nel

Gesloten