LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] grafmonument via IOGL

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
gele beer
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2015 06:31

grafmonument via IOGL

Ongelezen bericht door gele beer »

Een tijdje geleden is mijn oud tante overleden en ik moet alles voor haar regelen. Direct na haar overlijden kwamen er brochures binnen van allerlei steenhouwers die hun waren aanprijzen. Iets dat ik al niet leuk vind maar het schijnt erbij te horen. Mijn oud tante heeft gelukkig bij haar leven alles al goed met de steenhouwer en mij geregeld dus ik kon alle advertentie brieven direct naar het oud papier doen.

Maar ik kreeg ook een brief van iets dat zich IOGL noemt. ze noemen zich een "initiatief onafhankelijke grafsteen leveranciers" maar ik kan ze nergens vinden. Ze waarschuwen zogenaamd voor de uitvaartondernemers en reguliere steenhouwers maar..........
Bij mij zijn alle alarmbellen gaan rinkelen.

ik ben dus in het Handelsregister gaan zoeken maar daar staat niets in. De naam van de website staat op naam van iemand met een adviesbureau dus.........

Op hun website staat nergens een naam of adres. Dus wie zit hier achter?????
Ook hun motivatie vind ik heel erg onduidelijk. Wat willen ze nu eigenlijk. Alleen maar waarschuwen. Dat vind ik heel erg vreemd.

Nu heb ik een goed contact met de steenhouwer die het monument van mijn oud tante gaat maken. Het is een betrouwbaar bedrijf dat al meer voor mijn familie heeft gedaan. Ik heb de brief van IOGL aan hem laten lezen en hij werd er heel verdrietig van. Hij heeft al van meer mensen gehoord dat zij zo'n brief gekregen hebben.

Heeft iemand ervaringen met deze IOGL. En wie kan mij er meer over vertellen. Ik heb het gevoel dat er een steenhouwer achter zit. Iemand die op een achterbakse manier geld probeert te verdienen. En daar ageer ik dus tegen.

Gesloten