LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ingrid62

Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Ingrid62 »

Wie heeft er ervaring of weet hier mij iets meer over te vertellen ? :?: De folder die ik in mijn brievenbus kreeg ziet er goed uit en laat mij in gedachten niet los. Maar werken deze pleisters wel of niet ? :? Ik heb al van alles geprobeerd en ook andere pleisters (die niet werkten) en dacht nu eraan om deze te gaan gebruiken. Zij geven 100 % garantie dat als het niet werkt je je geld terug krijgt. Klopt dit ?

Ik hoop dat ik hier reacties op krijg.

Groeten van Ingrid.

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Mo »

Ook ik ben de zogenaamde gelukkige die uitgekozen is om voor veel geld pleisters van kelp te mogen ontvangenals afslankpleister via een nieuwe methode van Atkinson pleisters.

Over dit pleister fenomeen is al veel te doen geweest. Echter is dat een tijd geleden en neemt men nu de kans weer waar om ze weer onder een nieuw modern jasje (Atkinson) uit te brengen en als enige wat er heel veel slanker van wordt, uw portomonnee mager te maken.

Als dit werkelijk zou helpen dan zou iedereen met een pleister op lopen en behoefden er geen klinieken en dieetisten en andere martelgangen meer werkzaam te zijn als doodsimpel een pleister met kelp de mogelijkheid geeft meer dan 60 kilo af te vallen.

Als eerste dat de middelen die gebruikt zouden worden zouden helpen, en dan nog via een pleister ook en dat dit dan ineens ook nog de populaire Atkinson (welke juist de uitivinding gedaan heeft dat het om eten van bepaalde combinatie van voedsel gaat en juist niet het laten van eten) uitvinding zou zijn.....

En "niet goed geld terug"....de Efteling kent leukere sprookjes. Ook aan dit fenomeen hebben diverse consumenten-programma's en organisaties waarschuwingen gewijdt.

Deze bovengenoemde fenomenen duiken iedere keer weer onder een nieuw jasje op, echter het oude liedje is en blijft dat u gewoonweg opgelicht wordt.

gr
Mo

Ingrid62

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Ingrid62 »

Bedankt Mo voor je reactie. :lol: Mijn man had me ook al gewaarschuwd. Op het hele internet is hierover ook zeer weinig te vinden. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee. :evil: Bedankt.

Groetjes van Ingrid

Cuby

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Cuby »

Lezers,

Ook mijn vriendin kreeg deze brief in de bus.
Het leuke is, mijn vriendin is super smal :P
De dokter schrijft: Ik weet hoe u zich voelt, daarom schrijf ik u.
De dokter weet totaal niet hoe mijn vriendin zich voelt, zij voelt zich uitstekend, overbodige brief.
Ik lees verder, eerste pagina veel blahblah kreten.
Deze bijvoorbeeld: Iedereen is jong genoeg om bewonderd te willen worden....en dan deze zin erbij: In feite is het zo dat de transformatie waar ik het over heb, u sexy en begerenswaardig maakt blahblah....
Hallo, is er iets mis met de dikkere dames, zijn zij niet sexy?, dit is een discriminerende tekst voor deze dames.
Voor de rest kan die brief in de openhaard.
Tenslotte nog een kreet van een dame die deze kuur heeft gedaan:
Mannen kunnen hun ogen niet meer van mij afhouden!
Dan denk ik weer, da's niet best...je kan daar wel een trauma van oplopen...
Dames, trap niet in deze kul en vernietig deze onzin.
Ik zal eens uitzoeken wat het email adres is van deze zgn dokter...een medicijn zal hem helpen.

Dirk.
Trosweerman 2004

http://www.weersinformatie.com

Motormuis550

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Motormuis550 »

Ik ben zo stom geweest om de pleisters te bestellen!! :twisted: En wil nu dus graag het pakket terug sturen en mijn geld terug krijgen!! Wie weet waar ik het pakketje naar toe moet sturen en hoe of wat verder? Op het internet is er geen adres of wat dan ook bekend. IS ER NOG HOOP?

firework

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door firework »

Ik heb hier het adres van Dr. Atkinson. Dit stond op de envelop, die ik ook heb gekregen. Ik vond het ook heel verleidelijk en heb ook getwijfeld, maar nu niet meer. Lees de info op deze link ook maar eens, daar staat zelfs een telefoonnummer genoemd, mocht je het nodig hebben)
http://bonzo352.web-log.nl/index.log?ID=729713


Dr. Atkinson
Bodycological Research Centre
Antwoord nr. 4400
8750 VA Zurich
Nederland

rico-kiki

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door rico-kiki »

hoi allemaal
ook ik heb een brief gekregen,en heel verleidelijk dat je je geld terugkrijgt als je niet tevreden bent.ik wilde het ook gaan proberen,maar dacht,ga eerst eens even op internet kijken voor meer info,maar helaas,hier is weinig over bekent.
ennormaal gesproken is er wel een tel.nr of een website.maar hier dus niet.gelukkig en mede dankzij jullie,trap ik er dus niet in.

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

halloo
ik kreeg ongeveer 2 weken gelden ook een brief van die ene dr atkinsin, en ik heb een pakket van besteld. ik heb het nog steeds niet gekregen en weet niet eens of het nog zal krijgen!!! :(
ik ging dus ook ff op internet kijken of ik er iets van kon vinden, maar helaas nix! ik kwam dus deze site tegen,, ik ben er dus in getrapt met dat dr atkinson gedoe... :cry:
Ik heb wel van gehoord dat je snel kunt afvallen, maar het gevolg daarvan is dat je snel weer bij aan komt of dat je hangende huidvellen krijgt
Over dat ''snel afvallen'' en ''niet snel bij komen'' was ik er van overtuigd maar ik wist niet zeker of je nog een strakke huid kon krijgen na het afvalllen.. :?

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

Rico-kiki, je kunt bij Google heel veel negatieve reakties vinden over de pleisters van Atkinson.

mg014014

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door mg014014 »

Lieve dikke, ongelukkige, niet sexy dames..... Die Dokter Atkinson moet wel zeer met ons begaan zijn, om ons allen een op naam geadresserde brief te sturen om ons DE oplossing aan te reiken. Als dat werkelijk zo was, ging ik liever een tijdje kopje onder in de dode zee, om zo een overdosis te krijgen. Weet u wel.... net als Obelix van Asterix, die in de ketel met toverdrank viel en de rest van zijn leven zo sterk als een beer bleef. Alle gekheid op een stokje dames. Ik wil jullie alleen zeggen, dat jullie nooit of te nimmer in dit soort onzin moeten trappen. De enige manier om een maatje minder te krijgen is, je eetgewoonten te veranderen. Dat betekent zeker niet hongeren, want daar kom je alleen maar van aan, omdat je stofwisseling dan omlaag gaat en je lichaam de verkregen voeding in de "schuur "gaat zetten, voor slechtere tijden. Eet voldoende en wat magerder en drie keer per dag. Tussendoor een stukje fruit en voldoende water.En heel belangrijk...... Je moet niet perse van maat 46 naar maat 38 willen. Dat is niet haalbaar voor de rest van je leven. Verzorg je zelf goed, doe je haar en doe make up op. Ik kan uit ervaring zeggen, dat ik ondanks een maatje meer voldoende aandacht van de heren krijg. Straal zelfvertrouwen uit en laat Dokter Atkinson die peisters maar op zijn eigen billen plakken. Groetjes en een Dikke knuffel van Caroline.

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

de dode zee is zo dood als een pierlala, wat zit er dan in hemelsnaam in die pleisters?

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Shareena »

Je hebt dik en dik... Als je stevig bent kan je wel degelijk sexy zijn! En trouwens : niet iedereen heeft dezelfde smaak! Sommige mannen/vrouwen vallen juist op stevig! Niet zo kort door de bocht gaan lopen roepen dat dik dus niet sexy is....

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

Mij maakt het niets uit hoor, ik stop nooit voor rood licht 8)

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

Shareena.....
Waar kom jij mannen tegen die roepen dat dik sexy is?
In het blindeninstituut?
:shock:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Shareena »

Misschien moet je leren lezen?! Dus inderdaad dat blindeninstituut is wat voor jou!

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

Oke Shareena....ik zal er een "kijkje" gaan nemen.
Ga jij langs de Weight Watchers oke? :wink:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Shareena »

Nou dan heb ik nieuws voor je... Ik ben toevallig niet dik, maar ik word moe van dat gezeik over mensen met een maatje meer waar ik zelf niet toe behoor.... Laat alle mensen in hun waarde ipv dingen te roepen waar je niks vanaf weet!

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

Shareena....je bent niet dik, maar je voelt je wel aangesproken.
Wat lief van je dat je het zo opneeemt voor deze doelgroep.

En er geen verstand van hebben....???
Je hoeft geen melkboer te zijn om iets van melk af te weten.
We hebben het ook niet over een maatje meer.
Bij dikke vrouwen denk ik aan een heleboel maatjes meer.
En dikke vrouwen zijn echt niet sexy.
Hoe verdrietig ik dat voor jou en je maatje 38 (...) ook voor je vind.
:roll:

Gast

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk zijn dikke vrouwen sexy.
Als ik een dikke vrouw spreek zegt ze dat wel tenminste.....
:roll:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Dr. Atkinson's Dode Zee (vetoplossende ) pleisters

Ongelezen bericht door Shareena »

Als je LEEST zeg ik ook : je hebt dik en dik!

Gesloten