LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Belsimpel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
PeterMNS
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2015 15:18

Ervaringen met Belsimpel

Ongelezen bericht door PeterMNS »

Ik heb 7 dagen geleden een iPhone 6 gekocht bij Belsimpel. Deze bleek defect te zijn, waarna ik hem direct heb geretourneerd. Belsimpel claimt nu dat er gebruikersschade aanwezig is waardoor zij het toestel maar gedeeltelijk vergoeden. Op mijn verzoek hebben ze mij de foto's van het toestel gemaild waarop de schade zichtbaar was.

Gelukkig had ik ook zelf foto's gemaakt van het toestel voordat ik het opstuurde en kon ik aantonen dat er van schade absoluut geen sprake was. Het lijkt erop dat Belsimpel zelf de schade heeft aangebracht (bewust of onbewust) of dat ze de foto's hebben gemanipuleerd.

Als reactie op mijn foto's zegt Belsimpel het volgende:

"Op deze foto is inderdaad geen beschadiging aan uw toestel zichtbaar. Wij kunnen echter niet af gaan op deze foto. Het feit dat het toestel beschadigingen had op het moment dat wij het in ontvangst namen, is leidend. Wij hopen dat u dat kunt begrijpen."

Dit is werkelijk beschamend. Ik raad iedereen aan geen zaken te doen met dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 dec 2015 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast: ongefundeerde bewering

Gesloten