LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garcinia wil probleem niet oplossen

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Tine19
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2018 06:30

Garcinia wil probleem niet oplossen

Ongelezen bericht door Tine19 »

Na maandenlange correspondentie met Garcinia en verder met Billink ben ik nog steeds niet veel verder.
Ze sturen een mail met: afgehandeld zonder dat ik dat op de toegevoegde link kan lezen.
Resultaat: vruchteloze heen en weer mails.

Wie herknt dit en kan me helpen?
Ik heb een ellenlange mail geschiedenis inmiddels. de oplossing voor mij zou zijn dat ze mij telefonishc benaderen om uit te leggen hoe en wat ik moet doen. ze weigeren of negeren dit categorisch . en in plaats van een kort telefoongesprekje komt er dan weer een onbegrijpelijke mail.

ik hoop toch zo dat Radar me kan helpen....??

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Garcinia wil probleem niet oplossen

Ongelezen bericht door Brahms »

Tine19 schreef:Na maandenlange correspondentie met Garcinia en verder met Billink ben ik nog steeds niet veel verder.
Ze sturen een mail met: afgehandeld zonder dat ik dat op de toegevoegde link kan lezen.
Resultaat: vruchteloze heen en weer mails.

Wie herknt dit en kan me helpen?
Ik heb een ellenlange mail geschiedenis inmiddels. de oplossing voor mij zou zijn dat ze mij telefonishc benaderen om uit te leggen hoe en wat ik moet doen. ze weigeren of negeren dit categorisch . en in plaats van een kort telefoongesprekje komt er dan weer een onbegrijpelijke mail.

ik hoop toch zo dat Radar me kan helpen....??
Hier kan niemand iets mee. Met andere woorden, wat is je werkelijke probleem ?

Gesloten