LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door asitwas »

Hoe kan het dat iedereen die in een upline van een mlm-er zit een bepaald percentage kan verdienen dóór, of óver de omzet van die bepaalde mlm-er?
Zelfs iemand die 40 jaar geleden in ingeschreven kan een percentage over iemand verdienen die gisteren is ingeschreven!

Kom, grootmeesters in mlmzaken.
Onthult u dit "geheim", aub?

Bij voorbaat dank, As it was...... (dus antwoord komt er niet? :( )
Wisten we toch...?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door S. »

Volgens mij kan dit ook niet. Je kunt alleen een percentage verdienen over een omzet die je zelf maakt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik weet niet waar S. vandaan komt maar in elk geval niet uit de hoek van de MLM'ers.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door jor »

Dat hoeft toch ook helemaal niet. S. is in ieder geval al sinds 2005 op het forum en reageert in vele topic's.Niks mis mee toch.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik heb het over zijn opmerking, die laat zien dat hij niet weet waar hij het over heeft. Het is namelijk juist een kenmerk van MLM dat je over de omzet in je groep verdient. Als je zelfs dat niet weet heb je geen flauw benul van MLM.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door S. »

Het is namelijk juist een kenmerk van MLM dat je over de omzet in je groep verdient.
Moet je ze wel eerst aan het werk zetten en houden, en dat kost jezelf in feite ook veel werk/kopzorgen, dus eigenlijk veroorzaak je dan die omzetstijging zelf.

Ga ik hier een prijs mee winnen, met deze inzichten?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door antileugens »

Ja, je hebt een klein beetje gelijk op je eerste niveau. Maar zo werkt het in werkelijkheid niet.
Het is een vrij typerende opmerking voor iemand uit het reguliere bedrijfsleven; daar moet je iemand inderdaad continue aanzetten tot actie (op een enkele uitzondering daargelaten; immers, een werknemer heeft andere doelen dan een werkgever). In MLM heeft de downline in principe dezelfde doelstelling als de upline en dat is een enorm verschil. Hij/zij werkt voor zijn eigen doelstellingen maar daar doet de upline zijn voordeel mee. De enige taak van de upline is in feite uitleggen wat voor actie de downline moet nemen en dat is iets heel anders dan iemand aanzetten tot het nemen van actie.

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Nog nooit goed besproken hier op het MLM forum......

Ongelezen bericht door companancy »

ik weet niet hoe het bij andere bedrijven is
maar het bedrijf waar ik mee werk is dat echt anders
als ik bijv 3 meiden in mijn team heb en het eerste meisje werkt kei hard
dan krijgt zij daarvoor beloond word, ik niet want ik heb niks gedaan.

en zo hoort het ook dat is het eerlijkst
ik vind het erg jammer dat je zoveel negatieviteit elke keer hoort over dit soort marketing alleen omdat er ook rotte appels tussen zitten wil niet zeggen dat elk bedrijf zo is

erg jammer

Gesloten