LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AMC

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: AMC

Ongelezen bericht door prem »

patron2011 schreef:hallo

ik weet niet of er iemand mee bekend is over een persoon die authentic master cookware verkoopt via parkeer plaatsen dit gebeurden in belgie waar mijn schoonouders wonen .maar deze keer gebeurde het zelfs bij mijn schoonouders voor de deur hij belde aan de deur aan en vroeg de weg naar een keukenbedrijf , maar onder tussen bied hij een pannen en een messen set aan van een goed wel duur bekende merk AMC ( Authentic Master Cookware) aan voor een goede prijs , na alles nachecken op de kaartjes van de pannenset staan diverse prijzen die een totaal waarde van 1687 euro bedraagt mijn schoon ouders die hebben echter wel een ander bedrag betaald ,omdat wij deze als kado hebben gekregen vonden wij het vreemd dat z'n duren pannenset kado kregen ,na speur werk bij google komen wij erachter dat deze man waarschijnlijk meerdere mensen hebben opgelicht met het dezelfde verhaal ,wij willen graag weten wat de echte kenmerken van het merk AMC zijn dat we kunnen controleren of deze die wij hebben wel echt zijn en als mijn schoonouders inderdaad zijn opgelicht ,met deze verhaal het wereld inhelpen zodat andere mensen zowel in belgie ,nederland en duitsland ,want heb gemerkt via google dat er meer mensen zijn opgelicht
Beste,
Ga er maar van uit dat ze namaak zijn.
Hier krijgen (onder de rook van Antwerpen), wij regelmatig een BIN bericht van de politie op onze gsm als er weer zo'n oplichter actief is met zijn smoesjes.

Gesloten