LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN bij 'ook dat nog'

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
respects

ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door respects »

Zondag 08-02-04 kwam het bedrijf ACN ter sprake bij OOK DAT NOG. Nou ja, ter sprake...het was meer een opsomming van halve waarheden en foutieve informatie, uitgesproken door overduidelijke onwetende mensen.

Ik vond het toch behoorlijk storend, zoals het gebracht werd.
Ik ben dan helemaal geen fan van ACN (vind het instapbedrag te hoog, de nadruk op werven van nieuwe consultants te groot en het aanbod lang niet zo goed als andere aanbieders).

Maar daar ben ik zelf achter gekomen door onderzoek te doen naar een bedrijf wat mogelijk interesant is. Maar veel mensen (en die zijn dan meteen maar makkelijke prooien, worden gehersenspoeld en schijnen dus allemaal onder curatele te moeten staan) 'trappen' er toch in. WAT EEN ONZIN.

Het is een zakelijke overeenkomst, met bijbehorende kosten en voorwaarden. Bevallen die niet, doe het dan niet.

SNEL RIJKEN WORDEN BESTAAT NIET!!!!

En wat een onzin dat je al je vrienden en familie moet 'ronselen' omdat die geen nee zouden zeggen.

Ik ben al jaren met netwerkmarketing bezig, gewoon als bijverdienste en als aanvulling op mijn pensioen later (dat waarschijnlijk dan toch is afgeschaft) en rijk wordt ik er niet van hoor. Ik verdien gemiddeld tussen de 300-600 per maand erbij. Maar die extra centen geven mij wel de vrijheid die ik nodig heb om 'rijk' te zijn. Rijk zijn is maar een relatief begrip.

En ik ronsel geen mensen, ik bied mensen die vrijwillig om informatie vragen de mogelijkheid aan om zich verder in de materie te verdiepen. Ik spreek persoonlijk met deze mensen -face to face- en ik werk alleen met mensen waarvan ik weet dat ze weten wat het inhoud, er zich voor de volle 100% inzetten en er mogelijkheden mee hebben.
Anders schrijf ik die mensen niet eens in!! Maar dat is mijn ethiek.

Maar om terug te komen op OOK DAT NOG, het programma zou zich beter moeten verdiepen voordat ze maar wat beginnen te roepen.
Misschien dat ACN er een aanklaagt wegens smaad tegen aangooid. Ook dat is nog grappig.

Gast

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Gast »

En daar ben ik het helemaal mee eens. Zelf ben ik consultant bij Euphony, een concullega van ACN, maar ik vindt de berichtgeving jegens MLM in het algemaen ver beneden peil. Tuurlijk, er zijn bedrijven die zich achter MLM verschuilen terwijl ze gewoon piramidesystemen zijn, en ook zijn er de mensen binnen MLM die gouden bergen beloven terwijl ze anderen oplichten, maar dat heeft NIETS met MLM te maken, maar eerder met de manier waarop er in nederland handel gedreven kan worden. Als ik zou willen, zou ik VEEL meer geld kunnen verdienen door gewoon tussen de wetjes door te zeilen.
En nou maar weer wachten op het gebruikelijke commentaar....d :wink:

V. Persaud

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door V. Persaud »

:evil:
Ik vind het jammer dat ik Ook dat nog heb gemist.
Ik ben nl ook slachtoffer van een ACN-ronselaar. Zij beloven dat je ten alle tijde mag stoppen met je abonnement. Toen ik na een maand vanaf probeerde te komen, lukte dit niet. ACN heeft nl een telefoniste die de klanten niet verstaat. Beloftes terug te bellen wordt niet nagekomen. Ik heb steeds navorderingen en een incassobureau op mijn dak gekregen. Dankzij KPN kon ik hun blokkade opheffen.
Dus deze mensen die zo positief reageren doen dit omdat zij aan ACN verdienen en meedoen aan een vorm van oplichting.
Mijn goedgelovigheid heeft mij zwaar gestraft. Ik vind ACN oplichters.

respects

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door respects »

Allereerst wil ik nogmaals benadrukken dat ik niets, maar dan ook helemaal niets met ACN heb (of heb te maken). Dat jij bent benadeeld vind ik slechte zaak. Een ieder die binnen de de daarvoor bestemde periode wilt stoppen, hoort volledig en zonder vragen zijn geld terug te krijgen. Dat vind ik juist het mooie aan netwerkmarketing.

Dat jij in dit geval zo bent behandeld, is dan ook zeer onjuist.
Ik zou hier ook graag een reactie van een ACN vertegenwoordiger over zien :shock:

Maar mij ging het in het geval van 'ook dat nog' voornamelijk om hoe ze netwerkmarketing naar voren brachten.
Dat er rotte peren tussen zitten, kan je helaas niks aan doen. Maar dat heb je ook met andere bedrijven (zie het gezeik met oa legio lease).

Maar ik ben best wel benieuwd hoe jouw specifieke geval dan is verlopen. En vind jij nu ook dat door je slechte ervaring dat alle netwerkbedrijven slecht zijn of ben je hier vrij nuchter onder??
Hoe ben je bij ACN terecht gekomen en wie heeft was je sponsor??

Groetjes Remco

miertje47

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door miertje47 »

gewoon 0800-1273 bellen en terugschakelen naar oude provider.
Simpeler kan het niet.

Dus kom niet aan dat de receptioniste geen NL verstaat want ze vragen aan het begin of je in het engels wilt worden geholpen (dit gaat sneller) of dat je wil wachten voor een nederlands sprekende.

Groeten een ACN vertegenwoordiger

respects

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door respects »

oooops, ik las het verkeerd. Ik dacht dat ie begonnen was als vertegenwoordiger van ACN.

Idd...als je wilt stoppen met welke provider dan ook, kan je binnen een minuut omswitchen naar een andere provider.

Gewoon een brief sturen dat je wilt stoppen met het abonnement (voor de zekerheid) en je krijgt hooguit nog een maand een rekening voor het abonnement (wat niet meer dan een paar euro zal zijn).

Life is soooo simpel (sometimes)

Johan heikoop

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Johan heikoop »

Als je als klant er mee wilty stoppen kun je natuurlijk ook de gene die je heeft benaderd dit vertellen, daar de basis van MLM is je vrienden en kennissen jou produkt te laten gebruiken. Ofwel je zult deze persoon meestal persoonlijk kennen. Mocht het niet het geval zijn is het altijd mogelijk om het op de eerder besproken manieren ongedaan te maken. ACN heeft mij ook benaderd en ook ik ben er mee begonnen, zij beloofden mij GEEN gouden bergen en zeker niet snel.
Je zult zeker twee jaar bezig moeten zijn en afhankelijk hoe fanatiek je bent kun je meer of minder verdienen.Doe je niets heb je ook niets.Ook dat nog ik vraag je dan ook eerst eens een boek te lezen over MLM voordat je er commentaar op hebt. Nog een ding 650 euro betalen om te kunnen starten met een eigenbedrijf vindt ik niet veel. Vaak staan er in de krant aanbiedingen voor een Franchise. Bv. Mac Donalds, AH, domino pizza, enz onder die noemer mag je 150.000,00 eurotjes betalen om hun naam te gebruiken als je zelf maar een pand neerzet. ofwel kostenplaatje 500.000,00 om pizza te bakken of hamburgers. ACN doet niets anders dan een bedrag vragen om mee te mogen delen in hun succes waarvoor zij ook kosten hebben moeten maken.

Gast

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ken 1 van hun oplichters,
probeerde mij ook geld uit de zak te kloppen.

Eerst blij maken met loze verhalen en aan het eind vermelden dat eht 350 en nog eens 150 kost.

JAH DAAG zei ik toen, ik trap niet in die ****
ben er dus ook NIET mee in zee gegaan.

hun adres: http://www.viewline.nl
Is een van de medeoprichters / oplichters van ACN

Ad S

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Ad S »

Hou eens op met die valse beschuldigingen. Je weet niets eens waarover je praat.

Doe je huiswerk !

Weet je waarom 95% van alle mensen niet succesvol zijn ? Omdat zij luisteren naar anderen en dat geloven !

jheikoop

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door jheikoop »

de genoemde link http://www.viewline.nl/ is er een waarvan ik kan zeggen jammer dat je niet met hun in zee bent gegaan. Deze mensen hadden je een zeer goede start kunnen geven daar zij een van de beteren zijn. Ik kan alleen maar concluderen dat je een grote kans hebt laten liggen.Deze personen zijn in Stockholm in het zonnetje gezet voor hun behaalde positie die zij met hun team hebbenbereikt. DAAR HAD JE BIJ MOETEN STAAN. Deze mensen zijn dus absoluut geen oplichters maar hard werkende MLM ers. die jou een kans hebben gegeven. ZIJ HEBBEN JOU NIET NODIG JIJ HUN WEL. doe daar mee wat je wilt maar je moet geen laster gaan verkondigen

respects

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door respects »

Wat is er dan precies mis met dit bedrijf?? Of wat bracht jou op het idee dat het een malafide bedrijf is??

Ze leggen netjes uit wat ze doen, hoe ze het doen en hoe het werkt. Er staat geen gelogen woord in (wat ik kan vinden tenminste).

charly

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door charly »

Ik ben ook een vertegenwoordigster van Acn en wat ik hier lees aan *** verhalen vind ik gewoon weg zielig.
Eerst 350 euro en dan 150 euro klopt zowieso al niet :twisted:
Je hebt waarschijnlijk niet goed opgelet.! :shock:
Alles word je keurig uitgelegt en zelfs word er nadrukkelijk bij vermeld dat het geen snel rijk methode is. :idea:
En geloof mij als je iets wil bereiken moet je erg hard je best doen.
groetjes een acn vertegenwoordigster

Mo

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Mo »

Hallo allemaal,

Ik heb hele positieve ervaringen met ACN. Mijn man is vertegenwoordiger geworden (mede op mijn aandringen) na diverse jaren in de produktverkoop te hebben gezeten. Het nadeel daarvan is dat je telkens mensen geïnteresseerd moet houden en achter hun kont moet aanzitten of ze je produkt al weer willen afnemen. Heel vermoeiend.

Op de eerste door ons bijgewoonde bedrijfspresentatie werd ons heel duidelijk uitgelegd wat ACN precies doet en hoe het bedrijf werkt. Je biedt mensen korting aan op hun bestaande telefoonrekeningen. De telefoonlijn blijft van KPN maar de verbruikskosten van de gemaakte gesprekken lopen via ACN. Je betaald dus abonnementskosten aan KPN (voor de telefoonlijn) en telefoonkosten (voor de gevoerde gesprekken) aan ACN. Een hele duidelijke en overzichtelijke specificatie wordt mee gestuurd (wat je van de KPN specificatie niet kunt zeggen!!!!)

Daarnaast heeft een ieder de mogelijkheid om zelf ook vertegenwoordiger te worden. Daar betaal je ongeveer Eur 650,- voor. Vergelijk dit opstartbedrag eens met de kosten die je zou maken als je voor jezelf zou gaan beginnen. Zoals al beschreven is door een ander, kan dat in de vele 10 duizenden euro`s gaan lopen. Bovendien biedt ACN je de mogelijkheid om je instapgeld terug te krijgen. Hiervoor is het alleen noodzaak dat je binnen een bepaalde termijn aan bepaalde voorwaarden voldoet (binnen 1 maand 3 vertegenwoordigers met 20 klanten inschrijven, geloof ik). Het is dus aan jou of het je geld kost of niet?!!!!!

Stel dat je besluit om als vertegenwoordiger aan de slag te gaan, dan geldt het principe: hoe harder je werkt, hoe groter je beloning.
Geloof me, het gaat niet vanzelf. Je zult er echt wat voor moeten doen!!
En dat hoeft helemaal niet alleen maar via familie en vrienden te gaan. Je kunt dat op alle mogelijke manieren zelf invullen. Je hebt alleen kans dat je familie ook graag goedkoper wil bellen. Je verkoopt ze niets, dus waarom zou je ze niet die mogelijkheid bieden???

Mijn man (en ik op de achtergrond) zijn nu ruim een jaar met ACN bezig en hebben nu elke maand een lekker extraatje. Het leuke is dat we dat extraatje ook daadwerkelijk zien groeien. Langzaam maar gestaag. En wie weet waar het zal eindigen? Ik ben in elk geval zeer positief over ACN. Ga eens naar een presentatie en oordeel zelf!!!!!!!!

Veel succes en misschien tot ziens!

Mo :D

vjjk

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door vjjk »

Je hebt WINNAARS en je hebt VERLIEZERS.........
VERLIEZERS hebben ALTIJD een EXCUUS!!!!
Laat je ONBEVOOROORDEELD voorlichten op een der presentatie avonden gegeven door onafhankelijke vertegenwoordigrs (=partners)
van ACN. Bezoek het hoofdkantoor aan de Delftlandlaan in Amsterdam.
En oordeel dan ZELF of het -misschien- iets is voor JOU!?!?!
SUCCES!

Arie54

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Arie54 »

Om goedkoper te bellen kun je heel eenvoudig via een andere provider dan de KPN bellen. Ik bel voor een 1/2 eurocent per minuut heel Nederland door. Het maakt niet uit welk tijdstip.
Gewoon bellen met 1601. www.bel1601.nl
Daar heb je dus geen ACN o.i.d voor nodig.
Piramidespelen zijn overigens verboden. Is ACN een piramidespel?
Niet moeilijk doen, bel via 1601.

Gast

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ken dat 1601. Het heeft zijn voordelen en nadelen. Maar dat is met alles zo.

Ook service heeft een prijs.

sylvia:-)

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door sylvia:-) »

Ik ben afgelopen zondag nog naar een meeting van ACN geweest in Hoogeveen en ik kan jullie allemaal zeggen dat het tot in de details wordt uitgelegd , en je ook te horen krijgt dat je er niet direct rijk van wordt ,maar dat er mogelijkheden zijn om geld te verdienen ,en hoeveel dat wordt dat ligt aan je inzet ...dus je wordt er nooit ingeluisd en je bepaald zelf of je het wil of niet KLAAR

alle vertegenwoordigers ..VEEL SUCCES

vjjk

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door vjjk »

Met het ACN -Friends-Call-Free pakket bel je voor 3 euro per maand
ONBEPERKT met andere ACN gebruikers!!!!!
In Frankrijk start ACN nu met GRATUITEL voor 0 euro ONBEPERKT bellen
met mede-ACN gebruikers!!
Wie goedkoper???

Gast

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Gast »

en wat nou als die andere mensen geen ACN hebben of niet willen?? Hoeveel kost het dan naast die 3 euro die ik al kwijt ben voordat ik de hoorn oppak?

burtie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mar 2004 14:53

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door burtie »

Dames en Heren :!: :!:

Dit is puur PIRAMIDE SPELEN :oops: :oops:
1990 1995 Velen opgelicht :!: :!:

Inleg toen Fl 300,00 onderste rij

Hard werken kruip je langzaam naar boven maar familie er bij betrekken vind ik misselijk :twisted: :twisted:

Afgelopen jaar nog iemand veroordeeld hiervoor.

Lijkt leuk maar in je buurt ben je gauw uitgepraat(.......)

Dan is het over en sluiten gaat maar door en iedereen die het wil is hoe heet dat vertegenwoordiger of zoiets. In 1990-95 Precies hetzelfde.

LAAT JE NIKS WIJSMAKEN

Gesloten