LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedankt RADAR

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Irma

Bedankt RADAR

Ongelezen bericht door Irma »

Bij deze wil ik radar bedanken voor het onderwerp over anti-depressiva.
Eindelijk een programma die hier eens aandacht aan besteed.
Ik heb het bijna 8 jaar geslikt en na drie pogingen om er vanaf te komen, ben ik er nu eindelijk sinds janauri vanaf.
En ik slik het NOOIT meer van me leven.
Wat een ellende, al die jaren riep ik dat het verslavend was, dat ik van karakter was veranderd en de dokter zei gewoon dat het niet waar was.
Nu komt eindelijk naar voren dat het wel zo is en heb ik nu toch het gevoel dat ik gelijk had.
Ik ben al ruim 2 jaar bezig om hier aandacht voor te krijgen en dat is me niet gelukt, ik heb zelf een emailgroep voor lotgenoten, ik ben webmaster van een fobieensite en heb zelfs met mijn verhaal in een blad gestaan en ook destijds kreeg ik al veel reacties op mijn verhaal.
Radar hartelijk dank voor deze uitzending en hopelijk komt hier nog meer uit voort, zodat dit middel niet als een snoepje door de artsen voorgeschreven worden.

Bedankt
Irma

Tim

Re: Bedankt RADAR

Ongelezen bericht door Tim »

Ik sluit me hier helemaal bij aan en hoop dat Radar het antidepresiva Zyban ook onder de loep gaat nemen de meesten die dit slikken om te stoppen weten niet eens wat ze innemen

Tim

Re: Bedankt RADAR

Ongelezen bericht door Tim »

Ik sluit me hier helemaal bij aan en hoop dat Radar het antidepresiva Zyban ook onder de loep gaat nemen de meesten die dit slikken om te stoppen met roken weten niet eens wat ze innemen

S.Arduin

Re: Bedankt RADAR

Ongelezen bericht door S.Arduin »

He, he, Pffffffff;

En ik maar denken dat ik gek werdt. En ik maar denken dat hjet aan mij lag en er zelf wat aan moest doen. Gelukkig was ik uit men zelf gestopt met het gebruiken en voelde me meteen stukkr beter, vooral die koppijn was weg.

Hierbij wil ik Radar zeker bedanken voor de aandacht die ze gegeven hebben aan dit onderwerp. Ik zal nooit meer een antie slikken.

S.Arduin.
Jong en wachtend op een longtransplantatie.

Gesloten