LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door makelaars variant groep ALMERE

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
bareus
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2005 11:17

Opgelicht door makelaars variant groep ALMERE

Ongelezen bericht door bareus »

Hallo,

HELP ! ik zit met een probleem , Mijn huis heb ik verhuurd omdat ik zelf in het buitenland ben en heb alles overgedragen aan www.makelaarsvariantgroep.nl deze zouden alles voor me regelen!
Vanaf dag 1 heb ik al problmenen met de betalingen van de huur. Altijd te laat en naar 20 x bellen krijg ik dan eindelijk de huur van een maand geleden.. Nu van de week hebben ze een inval in mijn huis gedaan vanwege wietplantage.. ( was er erg blij mij veel puinhoop ) De politie die ter plaatse was h eeft de makelaar gebeld maar deze had geen zin om te komen terwijl hun al mijn zaken zouden regelen.. Goed ik denk ga een fax sturen om opheldering en me geld te vragen die ik nog te goed heb .. Hellaas deze fax staat uit ... Na lang zoeken op internet hebben we eindelijk een mobiel nr gevonden .. Ook zoals je al zal verwachten staat uit! Ik heb het idee dat de makelaar van de plantage heeft afgeweten .. Ik kan hem op geen enkele manier bereiken en hun bellen mij ook niet.. Sinds de dag dat alles is gebeurt is het kantoor ook gesloten.. HELP wat kan ik hier tegen doen.. Zit met mijn handen in het haar .. Ze hebben ook heel lang al mijnpost vast gehouden.. En heb dus ook aardig wat problemen gekregen met nuon etc .... Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen...

Barry

Gast

Re: Opgelicht door makelaars variant groep ALMERE

Ongelezen bericht door Gast »

Dit lijkt me eerder laster.
Hoe geloofwaardig is het dat deze persoon op een forumpje om raad komt vragen terwijl ieder normaal mens wel snapt dat je voor dit soort zaken juridische hulp dient in te roepen. Rechtsbijstandsverzekering, of zoek eens op Goudengids.nl naar een advocatenkantoor.

Pedrov
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:25

Re: Opgelicht door makelaars variant groep ALMERE

Ongelezen bericht door Pedrov »

Deze makelaar zou dit als laster kunnen zien. Hoop maar dat dit zo is en dat ze reageren zodat je dan in ieder geval wel in gesprek met ze komt. Het is natuurlijk idioot als je iets op betaalde basis uit handen geeft en je belangen worden niet goed behartigd. Succes.

edwin100
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jun 2005 16:55

Re: Opgelicht door makelaars variant groep ALMERE

Ongelezen bericht door edwin100 »

Dit soort bedrijven gaat het (meestal) helemaal niet om de verkoop van huizen. Dat kan ook niet want voor dit soort bemddelingskosten kan een makelaar geen rendabel kantoor runnen (*zeker weten!) HET GAAT HIER OM HYPOTEEK BEDRIJVEN die willen LEADS om hypoteken te verkopen.
Dat mag, geen enkel bezwaar maar bedenk je 3 x voor je met een dergelijk bedrijf in zee gaat. Nogmaals goedkoop is duurkoop!

*De universiteit van Leiden onderzoekt jaarlijks de makelaarsbranche!
Als je dit leest dan begrijp je het, maar je mag me ook zo geloven.

HHA
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 sep 2005 15:42

Re: Opgelicht door makelaars variant groep ALMERE

Ongelezen bericht door HHA »

Op 21 augustus jl. is TelePlus B.V., waar Makelaars Variant Groep een onderdeel van is, failliet verklaard. Zie hiervoor de website van de KVK

http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=50792 kijk dan bij dossiernummer: 39050668

Laster of waarheid? Feit is wel dat de tent DICHT is en failliet!

Gesloten