LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 't Goeie huys komt onderhoudsplicht niet na

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Ylade
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2017 18:03

't Goeie huys komt onderhoudsplicht niet na

Ongelezen bericht door Ylade »

Vriendelijke lezer,

Middels deze post willen de bewoners aan de Lange Hilleweg te Rotterdam hun ongenoegen uitten over de ondermaatse dienstverlening van de verhuurder/ makelaar 't Goeie Huys. Het onderstaande is het gevolg van jarenlange ontevredenheid over de manier, waarop het bedrijf zich gedraagt naar haar huurders.

In eerste instantie dacht ik dat het aan mij lag en dat ik wellicht te veel klaagde. Echter na wat rondvraag bij de buren zijn we erachter gekomen dat wij met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten.

Wat is er aan de hand?

Om te beginnen komt de huiseigenaar zijn plicht niet na bij het voorzien van onderhoud aan de woningen. Niet werkende C.V. ketels, 30 jaar oude keukens, kapotte riolering, verrotte ramen en gebarsten wc's zijn slechts een tal van voorbeelden die 't Goeie Huys nalaat op te lossen.

De bewoners hebben meerdere malen geprobeerd dit aan te kaarten. Echter resulteert dit tot gering succes. Als reactie krijgt men losse beloftes, tijdelijke oplossingen of het antwoord dat dit voor rekening is van de bewoner. Ben je niet tevreden over het appartement? Dan heb je alle vrijheid om iets anders te zoeken. Is ook een antwoord die je kunt verwachten.

Mocht je in zee gaan met 't Goeie Huys, wees dan gewaarschuwd voor de onprofessionele en nalatige manier van handelen.

Groeten,

Bewoners die het zat zijn!

p.s. Wij zijn ook een blog gestart waar we alle klachten verzamelen.
https://goeiehuys.blogspot.nl/2017/07/t ... ijden.html
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jul 2017 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

rvjapio
Berichten: 1005
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: 't Goeie huys komt onderhoudsplicht niet na

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ze zijn VBO- erkend. Leg uw klachten over hun lidmaatschap daar ook eens neer, misschien helpt dat.

[Adresgegevens verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jul 2017 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd

Ylade
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2017 18:03

Re: 't Goeie huys komt onderhoudsplicht niet na

Ongelezen bericht door Ylade »

Thanks! Gaan we doen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: 't Goeie huys komt onderhoudsplicht niet na

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zag dat dit sociale huurwoningen zijn. Dan kun je gewoon naar de http://www.huurcommissie.nl

Aan de straat waar u woont zijn al veertien uitspraken gedaan door de huurcommissie. Dat is extreem veel.

Zoek even op

Openbaar register huurcommissie.

Een aantal uitspraken is zelfs als pdf te downloaden

Je hebt hiermee een machtig wapen in handen. Doe er je voordeel mee. Ik spreek uit ervaring.

Gesloten