LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speelt de makelaar een spelletje met me?

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Speelt de makelaar een spelletje met me?

Ongelezen bericht door witte angora »

Je zou eens kunnen informeren voor welk bedrag het weggegaan is. Hoef je hier niet te vermelden; puur voor jezelf om eens te zien hoe reëel de biedingen waren die je gedaan hebt.

Verstandig dat je een aankoopmakelaar in de arm hebt genomen. Ik denk dat je nu veel makkelijker en sneller tot een goed resultaat zult komen.

Patta
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2016 10:40

Re: Speelt de makelaar een spelletje met me?

Ongelezen bericht door Patta »

Schijnbaar is het huis verkocht voor Rond de 220.000, dus we zaterdag er toch echt een stuk naast. Gelukkig al weer wat anders op het oog, en deze ervaring benen we mee. De aankoop makelaar regelt het nu.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Speelt de makelaar een spelletje met me?

Ongelezen bericht door crazyme »

crazyme schreef:Biedt 215 en het wordt gemiddeld op 220.
.
Klopte wel aardig :lol:

witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Speelt de makelaar een spelletje met me?

Ongelezen bericht door witte angora »

Leuk dat je dit terug koppelt, dat gebeurt lang niet altijd. Voor jezelf een leerproces, maar... ook voor de lezers en reageerders hier.

Als ik dit zo lees dan zit de uiteindelijke prijs niet eens zo heel ver van de vraagprijs af. Iets van 2,5%. Terwijl de woning toch al een lange tijd leeg stond. De markt is duidelijk aan het aantrekken, en met de economische juichverhalen in de media op het ogenblik, zal dat proces waarschijnlijk nog wel een poosje doorgaan.

Gesloten