LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inval Radar TV team is brute overval

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Hypotheekconcurrent onheu

Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Hypotheekconcurrent onheu »

De schrik zit me nog in de benen. Wat een stelletje botte.... Wij zitten rustig te praten bij de Hypotheekconcurrent en zonder aankondiging komen vier mensen binnenstormen en duwen, dhr. Bongers, gelijk een microfoon in zijn gezicht en schreeuwen tegen ons of we wel weten dat we een "wurgcontract'moeten tekenen. Terwijl mijn vrouw dit contract wilde laten zien, wat we ter inzage, mee naar huis moesten nemen, bleek dat ze het niets eens wilden.
Wij zijn zo kwaad, wat een brutaliteit, ze stelden zich niet eens voor en ze wilden ook niets van weten. Ook andere klanten die in de zaak zitten wordt niets gevraagd. Nou Radar is voor mij wel door de mand gevallen. En ze hebben ons nog steeds niet gevraagd of wij wel op TV willen. Nou, dat willen wij dus niet, dus ik geef u geen toestemming om ons uit te zenden!!

De Familie Ter Maat

Druten

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Druten »

Beste mensen,

Ook wij waren aanweig bij dit voorval en we hebben nog steeds een nare smaak in onze mond. Wat een grove botteriken. Ook wij voelden ons misselijk worden bij de werkwijze van de Radar TV-ploeg.
Wij zijn klant van de Hypotheekconcurrent en zijn vanaf het begin heel goed geinformeerd en hebben altijd duidelijk uitleg gegeven. Doo hun onafhankelijk manier van werken kunnen ze uit alle banken van Nederland kiezen en hebben daardoor voor ons meer dan € 300,- per maand kunnen besparen.
DE gevestigde orde zijn gewoon een stelletje scheiterds die bang zijn en RADAR laat zich misbruiken voor ditsoort praktijken. Ook ons hebben ze niets gevraagd, vandaar deze reactie. En als u denkt dat dit een reclame praatje is voor de Hypotheekconcurrent is dan klopt dat, want u verdient het niet. Ook RADAR behoort tot de gevestigde orde, volgends mij.......

De familie van Druten

PS: Het echte verhaal is te lezen geweest in de Geldelander van 15 maart, waarin wij wel de kans hebben gehad ons verhaal te doen. Voor iedereen die dat wil kunnen we een copie verzorgen!

Berkesteijn

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Berkesteijn »

Ook ik was aanwezig de razzia inval van de TV ploeg van RADAR. Wat een stelletje arrogante flikkers. Sorry dat ik het zo zeg. Ik ben al een hele tijs klant van de Hypotheekconcurrent en had graag willen antwoorden op de beschuldigingen die geuit werden. Maar het ergste was toch wel de manier waarop. Ik heb begrepen dat RADAR ook al geheime opnames heeft gemaakt met o.a. de -(of zoiets) die heeft gezegd dat hij bij Nijhuis in Winterswijk ging werken. Navraag bij dit bedrijf leert dat men hiervan niet op de hoogte is. Dit is gewoon leugenachtig en natuurlijk is er niet gevraagd of er opnames gemaakt mochten worden. Mogen jullie dat eigenlijk wel uitzenden zonder toestemming?
Daarna heeft - ook nog gebeld en toen haar na vijf minuten werd gevraagd of dit werd opgenomen, bleek na enig aandringen dat dit zo was. Ook dit is niet gevraagd van te voren. en nadat men heeft gevraagd om de opnameapparatuur uit te zetten is dit niet gedaan. Het was technisch te moeilijk. Tjonge, jongen, jonge wat een doorzichtige leugen. En als klap op de vuurpijl dan de inval. Beste Radar, jullie zijn een stelletje boeven, geile op sensatiebeluste programmamakers. Nogmaals ik ben altijd een fan van jullie programma geweest, maar dit gaat toch echt te ver. Ik hoop dat jullie de moed kunnen opbrengen om jullie excuses aan te bieden.

H. Berkesteijn

Radar

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Radar »

Beste bezoekers,

Wij hebben geconstateerd dat bovenstaande berichten kort achter elkaar geplaatst zijn vanaf hetzelfde IP-adres, dus vanaf dezelfde computer.

Redactie TROS Radar

Ed

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Ed »

Dat is slechts een constatering, TROS Radar.
Reageer eens op de beschuldigingen.
Daar hebben we veel meer aan.

Ramon

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Ramon »

hahahahah dit bericht moet van robin hood afkomen!

jack russell uit Ede

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door jack russell uit Ede »

Helaas kunnen jullie bij dit bericht niet zeggen dat dit vanaf dezelfde computer komt als de vorige berichte. Stelleje huichelaars!!!! In het televisieprogramma zijn jullie vergeten te zeggen dat de Hypotheekconcurrent de huizen van hun klanten binnen de 6 maanden verkocht hebben, wat je bij een andere makelaar maar af moet wachten.
En zijn jullie vergeten te zeggen dat de hypotheken waar zij hun klanten mee helpen ECHT DE GOEDKOOPSTE ZIJN!!!!!
Ik vond radar altijd een zeer informatief en geloofwaardig programma, maar na deze razzia op de hypotheekconcurrent toch echt niet meer. Bij deze roep ik de mensen op om toch zeker eens te informeren bij de Hypotheekconcurrent als zij hun huis te koop aan willen bieden of op zoek zijn naar een GOEIE EN GOEDKOPE HYPOTHEEK. Laat de bekende bankinstellingen, hypotheekverstrekkers en makelaars de klere krijgen!!!!!!!!!!!!!

fam hoven

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door fam hoven »

De reactie van de zogenaamde klanten begrijp ik niet.Je moet net blij zijn dat radar deze handelswijze aan de kaak steld.Pas als het fout loopt word men wakker,maar dan is het kwaad geschied.Dus radar blijf allert om misstanden te melden,zodat de mensen echt een keuze hebben.

Criticlown

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Criticlown »

Ik zou toch zweren dat de heer Jack Russell een medewerker van de Hypotheekconcurrent is... De toonzetting van zijn betoog geeft toch goed weer wat voor soort onderneming dit blijkbaar is...

wim

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door wim »

het email adres van die robin hood bestaat niet eens

jackrussell

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door jackrussell »

Beste criiclown,
1 Ik ben geen man maar een vrouw
(waarom gaan mannen er altijd van uit dat alleen mannen reageren op valse aantijgingen)
2 ik heb geen binding met de Hypotheekconcurrent op de manier die u verondersteld
3 ik ken de hypotheekconcurrent ( u schijnbaar niet)

Mevrouw Jackrussell

criticlown

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door criticlown »

Mevrouw Jackrussell,

Mijn excuses dat ik u aanzag voor een man. In het forum staan de namen 'jack' en 'russell' los geschreven. En Jack leek mij een typische mannennaam. Niettemin mijn excuses.
Dat de bekende hypotheekverstrekkers de ****** kunnen krijgen lijkt mij echter wat kort door de bocht. Hypotheekconcurrent is immers inmiddels ook een bekende hypotheekverstrekker. Toch?

Marta

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Marta »

Jackrussell, ik denk dat ze zelfs bij dat bedrijf van die clown nu snappen dat ipadressen veel zeggen. Had Robin Hood even moeten uitzoeken voordat hij deze berichten plaatste. Wat een aanfluiting zeg!

Kees

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Kees »

Beste TROS Radarredactie,

Fijn dat jullie constateren dat de berichten vanaf hetzelfde IP-adres zijn gepost, maar ik hoef jullie toch niet uit te leggen dat een IP-adres niet per se gekoppeld is aan een computer? Er zijn hele bedrijven met wel 1000 werkplekken die allemaal hetzelfde IP-adres gebruiken. Daarom is het ook zo link om mensen op basis van hun IP-adres te veroordelen.

Groeten hoor,
Kees

Ronald

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Ronald »

Natuurlijk komen al die 3 berichten van dezelfde persoon!

Hoewel het in theorie zelfs mogelijk is dat ze van 3 verschillende plekken komen (als alle 3 de personen dezelfde ISP hebben met dynamische ip) Maar dat zou extreem toevallig zijn is daardoor totaal UITGESLOTEN!

Gewoon dikke onzin dus die eerste 3 berichten! En die Bongers is gestoord man wat een eikel. Hij deed me het meest aan Emile Ratelband denken

helena

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door helena »

Zou Bongers wel willen!

Jan Verheijen

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Jan Verheijen »

Beste lezers van dit forum,

Zelden heb ik me zo geergerd aan zo'n Emile Ratelkbandfiguur als deze "heer" Bongers. Het beste advies: negeren zo'n man! Wat een onzinpraat. Televisie onwaardig.
De grrotste kritiek gaat echter uit naar Antoinette Hertsenberg. Zij bleef mij te vriendelijk en te zachtaardig. Bleef ook lachen, terwijl daar een gestoorde oplichter tegenover haar zat. Laat een ding duidelijk zijn: ga niet met deze gladde praatjesmaker (die overigens een zeer geringe woordkeus in huis had) in zee, maar ondere andere uw rubriek leeft bij het al eeuwenoude gezegde: "de wereld wil bedrogen worden."

Jan Verheijen
Dordrecht


David

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door David »

Ik vond het terecht dat de heer Bongers uit beeld werd gehaald. Hij had nooit in beeld moeten komen! Laat hem 's nadenken over alle mensen die hij heeft benadeeld..

Jan Verheijen

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Jan Verheijen »

Beste David,

Laat me je een ding vertellen: die Bongers weet niet wat nadenken is! Hij leeft volgens de leer van de egotripperij. Veel aandacht voor jezelf en laat de rest (lees klanten) maar stikken.
Neem zo'n man niet serieus! Een hoop pillen is de enige oplossing.

Gesloten