LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inval Radar TV team is brute overval

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
anoniem

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door anoniem »

Ten eerste kan ik melden dat de hypotheekconcurrent absoluut niet die firma is die men u doet wil laten blijken. Ze verdienen wel absoluut aan uw afgesloten hypotheek, verzekeringen en uw beleggingsplannen. Zij werken samen met Welke financiele diensten uit Hoorn. Zij betalen gewoon de provisie uit van de afgesloten posten cq hypotheken van u als klant. Dus de eerste leugen van dhr. Bongers is dit al. Dan kan u ervanuit gaan dat ongeveer 85% van de woningen die te koop staan uit een bepaalde "vrienden hoek" komt van dhr. Bongers en zijn maten. Klant, als u voor een kwalitatief goed advies wil gaan, vraag dan aan uw makelaar of hioj gecertificeerd is en vraag aan uw hypotheekadviseur of hij erkend hypotheek adviseur is.

lutfiye
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2003 08:51

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door lutfiye »

Hello mensen,
Ik heb 4 contracten bij Dexia Bank enz,als ik een huis wil kopen naar welke Hypotheek kan ik gaan,ik ben wel naar een adviseur geweest en die zei dat ik helemaal geen hypotheek aankan.Kan iemand me helpen aub.

Gast

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Gast »

Waarmee om je financieël nog verder de afgrond in te helpen.

Gast

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou inderdaad eerst maar eens afwachten wat je leasecontracten gaan kosten/opleveren alvorens je aan een hypotheek gaat denken.

nena

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door nena »

Nu allemaal zitten afgeven op RADAR.
Maar RADAR doet zulke dingen echt niet voor niets hoor!

borderm
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2004 11:39

Re: Inval Radar TV team is brute overval

Ongelezen bericht door borderm »

de goedkoopste hypotheek is degene die je zelf aflsuit zonder tussenkomst van een adviseur.

Gesloten